Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

1 en 2 december Cannabistribunaal in Den Haag

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
mysticwarrior a dit:
Het valt me nog mee dat de christenen de psychiaters in ons land, nog niet op de brandstapel hebben gegooid.

Heb gisteren gehoord dat door nieuwe regelgeving waarin psychiaters gegevens door moeten geven aan verzekeringen e.d. heel veel van hen stoppen met hun huidige baan en ondergronds gaan. Een aantal van hen overweegt psychedelische therapie (van horen zeggen). Misschien niet een heel slechte ontwikkeling...
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
^ Alleen jammer dat het allemaal ondergronds moet.......
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Nog wel, maar heb geduld.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Mara a dit:
^ Alleen jammer dat het allemaal ondergronds moet.......

Zaad van planten en bomen groeien ook vanaf het ondergrondse uit, tot een mooie groot boven grontse plant of boom.... :wink:
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
.......Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn........

:lol:
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Forkbender a dit:
mysticwarrior a dit:
Het valt me nog mee dat de christenen de psychiaters in ons land, nog niet op de brandstapel hebben gegooid.

Heb gisteren gehoord dat door nieuwe regelgeving waarin psychiaters gegevens door moeten geven aan verzekeringen e.d. heel veel van hen stoppen met hun huidige baan en ondergronds gaan. Een aantal van hen overweegt psychedelische therapie (van horen zeggen). Misschien niet een heel slechte ontwikkeling...

Moeten ze echt hun gegevens doorgeven :shock:
Hoe kan dat????

Ik kan er niets over vinden.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
CaduceusMercurius a dit:
^ excuses, zondagochtendhumeur...
Geeft niet joh. Ik snap je helemaal!
En eh tja, ik moet wel toegeven dat ik dus niet bij de eerste paddo protestactie was. Maar ik beschouw een volgende demonstratie dan ook als een manier om dat goed te maken.
Er moeten inderdaad veel meer mensen opstaan voor hun rechten, we laten echt te veel over ons heen lopen.
Maar misschien komt dat wel omdat de meesten van ons denken dat we toch in de minderheid zijn en er (zoals mysticwarrior zegt) toch nog ontzettend veel mensen zijn die bang zijn voor psychedelica.
Volgens mij weten de meesten niet eens het verschil tussen paddestoelen, LSD, cocaïne en heroïne.

Ik weet nog dat ik op de basisschool werd voorgelicht over drugs.
"Drugs zijn gevaarlijk", meer werd me eigenlijk niet verteld.
Er werd niets verteld over wat de verschillen waren tussen alle drugs die genoemd werden en wat het precies deed.
Ik denk dat het daar ook wel veranderd mag worden, al zullen veel ouders het daar niet mee eens zijn denk ik. :p
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Twilight a dit:
En eh tja, ik moet wel toegeven dat ik dus niet bij de eerste paddo protestactie was.
Ik was er ook niet. Zoals ik al schreef, heel moeilijk voor een eenmanszaak om zaterdag de deur te sluiten. Ik wist bovendien niet wat ik van de demonstratie moest verwachten, behalve een vrolijk circus.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Twilight a dit:
En eh tja, ik moet wel toegeven dat ik dus niet bij de eerste paddo protestactie was. Maar ik beschouw een volgende demonstratie dan ook als een manier om dat goed te maken.

Ik was er ook niet bij, maar dat ga ik dan ook nog wel goed maken ;)

Twilight a dit:
Ik weet nog dat ik op de basisschool werd voorgelicht over drugs. "Drugs zijn gevaarlijk", meer werd me eigenlijk niet verteld.
Er werd niets verteld over wat de verschillen waren tussen alle drugs die genoemd werden en wat het precies deed.

Toen ik voor het eerst op mijn 13e een jointje rookte, dacht ik ook dat ik iets heel heftigs ging gebruiken. Maar dat viel uiteindelijk gelukkig wel heeeel erg mee.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik ben eigenlijk pas net een paar jaar bezig met psychedelica.
Voordat ik me er in begon te verdiepen dacht ik ook echt dat alle drugs ongeveer hetzelfde effect hadden, behalve wiet eigenlijk, omdat dat al vaak vlakbij mij plaats vond maar daar zelf toendertijd nooit behoefte aan had (Ook omdat het me niet lukte om het te roken :p ).
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik ga op maandag 1 december. Zal waarschijnlijk met stichting OPEN bij de stand van Legalize te vinden zijn. Hoop een fiks aantal van jullie daar te zien.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik zou graag willen zeg, jammer. :(

Ik zie nu net pas dat het ook op 2 december is.
Wat zijn voor beide dagen eigenlijk de openings- en sluitingstijden van het tribunaal?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik hoop dat er delen op film vastgelegd kunnen worden, of gaat dat sowieso gebeuren?
Dan kan ik het alsnog terug zien. :)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik zal denk ik wel wat opnames maken, voor het psychonaut channel. Misschien zelfs wat mensen interviewen en zo.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Haut