Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

mephedrone

  • Auteur de la discussion pepiope
  • Date de début
P

pepiope

Invité
wooo

sow, hallo en welkom pepiope.. :)

wilde eigenlijk een tripreport neer gaan zetten haha
maar naar het blijkt ben ik nog lang niet uitgetript.

2 tripjes acid en bijna een halve gram mephedrone.

goeie combi :)
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Ik vond mephedrone niet echt de moeite waard. 100mg gaf me echt een mdma-gevoel, heerlijk, maar slechts voor ongeveer drie kwartier, met daarna een depressief gevoel dat een aantal uren bleef en maar langzaam verdween. Netto niet echt voor herhaling vatbaar dus! Bijdoseren zou het vast beter hebben gemaakt, maar dat doe ik niet met dit soort middelen, uit principe :D .
 

esoterist

Matrice périnatale
Inscrit
29 Juil 2006
Messages
18
JJJ a dit:
Ik vond mephedrone niet echt de moeite waard. 100mg gaf me echt een mdma-gevoel, heerlijk, maar slechts voor ongeveer drie kwartier, met daarna een depressief gevoel dat een aantal uren bleef en maar langzaam verdween. Netto niet echt voor herhaling vatbaar dus! Bij doseren zou het vast beter hebben gemaakt, maar dat doe ik niet met dit soort middelen, uit principe :D .
Ik had bijna het zelfde gevoel ;dat donkere negatieve na een bepaalde tijd en dan kon ik mijn kaken ook nog niet stil houden :( .Bij de 2e en laatste keer had ik weer dat zelfde donker gevoel.
Nee het is niet iets voor mij .
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Wat is nou precies het verschil tussen Methylone en Mephedrone?
Ik merk geen verschil, of heb 2x hetzelfde gehad...

Effect inderdaad als MDMA, alleen iets meer trippy en korter. Maar volgende dag nadat je opstaat, het gevoel alsof je herboren bent... met MDMA heb ik dat minder of juist niet, althans wat mij ik er nog van kan herinneren, is alweer even geleden.
 
Haut