Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hulp nodig bij DMT extractie a.u.b

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Ik wil al een lange tijd DMT gaan extraheren omdat het;

1. een geweldig middel is :p
2. makkelijk is en dus wel te doen voor beginners
3. hopelijk krijg ik dan meer inzicht in scheikunde etc.

Nou heb ik een tijdje op het internet rond gekeken en koos voor de volgende TEK:

Grondstoffen:
-Mimosa Hostilis
-Water
-NaHO (gootsteen ontstopper)
-Terpentine

Verhouding: 1 gram NaHO en 15mL water per 1g Mimosa Hostilis.

Voeg voorzichtig een aantal gram NaHO toe aan de hoeveelheid water. Laat dit oplossen en roer het voorzichtig met een metalen lepel tot het water weer helder word en afgekoeld is. (ph12~13) (mogelijk is de ph hoger dat mag)

Voeg de Mimosa Hostilis toe. Roer het goed door en laat het mengsel van de Mimosa Hostilis en het Base water een nachtje staan zo voorkom je emulsies.


In vele DMT. topics is te lezen, dat sommige hiervoor Zippo vloeistof gebruiken.
Dit is echter niet het beste wat je kunt kopen, omdat het verre van zuivere nafta is.
Dit laat dus vervuiling achter, en is dus echt afteraden.
Ik gebruik hiervoor gewone Terpentine, wat eigenlijk pure Nafta is.

Voeg 1ml terpentine per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan.

Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden.

Nu heb je N,N-DMT in kristalvorm.

maar nu vraag ik me af;

-Is het niet beter om petroleum te gebruiken ipv terpentine?
-klopt deze TEK wel? ik bedoel, dan is het wel heel makkelijk om DMT te maken
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
terpentine is geen zuivere nafta

nafta is petroleum-ether en geen petroleum

nafta komt meer overeen met wasbenzine, maar is ook niet zuiver.

colemann fuel is schat ik minstens zo zuiver als zippo fuel maar goedkoper(ik heb nog nooit last gehad van resten)

Het is verder een makkelijke methode maar zal niet de beste opbrengst en zuiverheid hebben.
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Jahvisions a dit:
colemann fuel is schat ik minstens zo zuiver als zippo fuel maar goedkoper(ik heb nog nooit last gehad van resten).
Waar zou ik dat dan kunnen halen?

Jahvisions a dit:
Het is verder een makkelijke methode maar zal niet de beste opbrengst en zuiverheid hebben.
Ja ik weet dat deze TEK 10% minder opbrengst zou hebben dan de TEK waarbij je DMT eerst in een zout verandert.
Alwel dat is een wat ingewikkelder TEK en ik wil eerst zien of ik wel een wat makkelijkere TEK aan kan. :wink:

of weet jij nog anders nog wel een andere betere TEK? dan hoor ik het maar al te graag :D
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Sorry had verkeerd gespeld. Wordt coleman fuel gespeld. Camping-/kampeerwinkels.

Een zoektocht op internet doet wonderen, ook wat betreft TEK's. Als je iets graag wilt moet je bereid zijn dit willen te begrijpen en energie in te steken.

Sommige TEK's zijn in principe niet ingewikkelder maar koste wat meer tijd en energie, kwestie van geduld vooral.

Tegenwoordig wil iedereen maar makkelijk en snel dmt hebben, maar ik inhaleer liever een zo zuiver mogelijk product.
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
ja zo simpel is het eigenlijk, je gebruikt best wel Heptaan of Hexaan (wasbenzine dus) in plaats van Coleman Fuel, gebruik in geen geval Xyleen want de damp is nog kankerverwekkender dan wasbenzine.

Gewoon 1 gram gootsteen onstopper per gram verpoederde Mimosa Hostilis doen, als je BV. 100 gram mimosa wil verwerken, gebruik je 2 Liter water, of 2.25 Liter, 100 gr mimosa verpoederd, 100 gr gootsteen ontstopper, en 100 ml hexaan om te extraheren.

Als niet weet welke methode je wil gebruiken kijk dan even op deze site voor hulp of stuur een PM.

http://dmt-nexus.com/forum/default.aspx?g=forum&c=17
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Hey ik wat gemaakt! :D

Ik heb 20 gr mimosa gebruikt en de rest naar verhouding.
De eerste 2 pulls leverde vrij weinig op (naar schatting 20mg per pull)
Maar de 3e en de 4e pull leverde per pull denk ik 200 mg.
Ik heb telkens dezelfde coleman fuel hergebruikt bij elke pull en dezelfde weekpotjes gebruikt.


Maar ik begin nu twijfelen of de 3e en 4e pull wel zuiver is, omdat ik heftig heb zitten roeren en ergens op internet stond dat je dat niet moet doen en anders een nachtje moest laten, anders komt er gootsteenontstopper erin.
Maar na 30 min was het weer in 2 vloeistoffen verdeeld en de coleman fuel was helder als water, dus ik het het er uitgehaald en in de vriezer gedaan.
En normaal moet je het 24 uur lang in de vriezer doen, maar na 6 uur zaten er al genoeg kristallen in. :S

Wat denken jullie? is het wel veilig om te gebruiken?
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Ziet er heel zuiver uit, je kan het gerust oproken, als het wat geelig is zitten er plantvetten in, en eventueel wat gootsteen ontstopper, maar dit ziet er in elk geval heel zuiver uit!
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Wow! Ziet er erg goed uit!

Heb er gelijk wel zin in. :lol:
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
:shock: Dat ziet er lekker uit :p
Dat is ook geen verkeerde yield.. te veel eigenlijk.. 400+mg uit 20gr bast? dat kan niet kloppen :? dat zou een yield van meer dan 2% betekenen en dat is ongehoord.. bij elkaar 200 kan wel, dat is een top yield (pm me even waar je die bast vandaan hebt ;) )
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
:D Naja dank jullie wel voor de complimenten.
Jahvisions, nog bedankt voor het aanraden van Coleman Fuel
En DaZeD voor je raad en de handige intressante link. :wink:

Bastiaan a dit:
:shock: Dat ziet er lekker uit :p
Dat is ook geen verkeerde yield.. te veel eigenlijk.. 400+mg uit 20gr bast? dat kan niet kloppen :? dat zou een yield van meer dan 2% betekenen en dat is ongehoord.. bij elkaar 200 kan wel, dat is een top yield (pm me even waar je die bast vandaan hebt ;) )
Ik heb alles helaas continu gewogen op een wat niet accurate weegschaal dus...
Maar ik heb vandaag bij ******* die muis weegschaal gekocht, dus dan zal ik wel opnieuw wegen en het totaalgewicht dan posten. :wink:

Ik heb het net een beetje geprobeerd in mn arizer xtreme op 190 C en ik ben (weer opnieuw) herboren. :wink:
Hiervoor heb ik ooit een keer de gele doorzichtige versie geprobeerd (misschien HCL variant, dan?)



Lijp, dat ik nu weet hoe ik dmt ongv. kan maken, heeft iemand een tip welke psychedelica ik nu zou kunnen proberen te maken? (ik ben zeer leergierig) :roll: :D
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Haha! Ja hoor, ik heb wel een ideetje!
Volg geavanceerde chemie, wordt stinkend rijk en bouw met dat geld een labo dat in staat is LSD te produceren, en maak er je levenswerk van Owsley te overtreffen!
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
DaZeD a dit:
Haha! Ja hoor, ik heb wel een ideetje!
Volg geavanceerde chemie, wordt stinkend rijk en bouw met dat geld een labo dat in staat is LSD te produceren, en maak er je levenswerk van Owsley te overtreffen!

Naja het lijkt mij lijp om zelf nieuwe soorten drugs/medicijnen te ontwikkelen, net als Alexander Shulgin :)

Ik heb trouwens alles gewogen en mn oude weegschaal doet het nog wel goed. Van 20 gr mimosa heb ik tot nu toe 230mg geoogst 8) zoals bastiaan al zei.
Maar ik ga nog proberen zoveel mogelijk uit die 20 gr te slaan 8)
 

trojan.exe

Matrice périnatale
Inscrit
27 Jan 2010
Messages
6
maakt het trouwens nog wat uit welke gootsteenontstopper je gebruik?
maw: welke kan ik het beste halen?
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
trojan.exe a dit:
maakt het trouwens nog wat uit welke gootsteenontstopper je gebruik?
maw: welke kan ik het beste halen?

Koop enkel gootsteenontstopper als deze enkel NaOH bevat of als je zeker bent dat er geen ingrediënten inzitten die je niet in je eindproduct wilt. Je kunt beter NaOH pellets of oplossing kopen voor zwembaden.
 

trojan.exe

Matrice périnatale
Inscrit
27 Jan 2010
Messages
6
inmiddels is mijn 1e extractie bijna afgerond :D

maar wellicht ben ik wat ongeduldig maar toen ik vanmorgen de schaaltjes uit de vriezer halen zag ik allemaal witte kristalletjes op de bodem liggen.
10 minuten nadat ik ze uit de vriezer heb gehaald zijn deze verdwenen. dit terwijl de temperatuur in huis vrij laag is en de schaaltjes niet in de buurt van een verwarming staan.

is het normaal dat de kristalletjes verdwijnen of is er iets mis gegaan?
 

sirtalis

Matrice périnatale
Inscrit
2 Mar 2010
Messages
8
Oplossing is METEEN door een koffiefilter gooien, de kristallen gaan anders inderdaad vrij vlot weer terug in oplossing. Maar geen probleem, gewoon weer de vriezer in en je kristallen verschijnen weer, als het goed is.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Hoe warmer de oplossing des te meer kan oplossen. Ik zou wat laten verdampen zodat de oplossing bijna verzadigd is en dan opnieuw uit te kristalliseren in de vriezer, en inderdaad koude oplossing snel afgieten filtreren anders lost het dus weer op en heb je verlies.
 

sirtalis

Matrice périnatale
Inscrit
2 Mar 2010
Messages
8
Spoelen jullie na filtratie nog met ammoniak bijvoorbeeld?
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Ik niet. Doorzichtige kristallen zijn mooi maar praktisch gezien is fluff powder goed te doseren en rookt het nauwelijks anders. Een beetje gele tint maakt geen donder uit. Gets the job done just fine. Als je echt bruine stukjes ertussen hebt zitten is het een ander verhaal natuurlijk. In dat geval raad ik idd aan te herkristalliseren.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Persoonlijk ben ik wel een voorstander van een zo puur mogelijk product. Misschien maakt het niet uit voor het effect, maar de rook kan wel zachter zijn en lijkt mij toch minder gezond als je bijproducten gaat inhaleren.

Zelf heb ik slechte ervaring met een ammoniawas. Denk dat recrystallisatie of vries-precipatie beter werkt.
 
Haut