Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Wat is je hoogst genoten opleiding?

Wat is je hoogst genoten opleiding?

  • Basisonderwijs

    Votes: 0 0,0%
  • MAVO

    Votes: 0 0,0%
  • MBO

    Votes: 0 0,0%
  • HAVO

    Votes: 0 0,0%
  • HBO

    Votes: 0 0,0%
  • Universitair - Bachelor

    Votes: 0 0,0%
  • Universitair - Master

    Votes: 0 0,0%

  • Nombre total d'électeurs
    0

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
En wat ben je nog van plan te doen? Ben zelf opgeleid als verkoper binnendienst op MBO niveau.
 
G

Guest

Invité
HeartCore a dit:
Ik zit nog steeds in opleiding.

Haha, 2nd
Denk ook niet dat het ooit ophoud :roll:

Maargoed, ben opt moment aant wachten op bericht of ik wel of niet ben aangenomen voor Psychiatrisch Verpleegkundige
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Ik ben master in (nieuwe) media/journalistiek. Lekker duidelijk ook. En gisteren officieel toegelaten bij de master politics of international migrations.

Maar met of zonder uni, het houdt zeker nooit op :p
 

Maxi

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Nov 2007
Messages
62
Ik zit in opleiding bij Mother Nature.
Echt een coole lerares (she kicks my ass big time)
Ik kan m'n eigen tijden indelen waar en wanneer ik maar wil.
Ik heb dan genoeg tijd om me te informeren en om me goed voor te bereiden.
En leer alles over...

Liefde
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ben nu mijn Master aan het afronden. Op het moment twijfel ik tussen het academische leven voorgoed de rug toekeren en de boel op vrolijke wijze op z'n kop te zetten. Wellicht dat ik na een korte pauze van een jaar, waarin ik lekker veel ga reizen en dingen doen die ik niet kon doen tijdens de studie, toch voor dat laatste ga kiezen.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Eerste jaar universiteit bijna achter de rug. Nog enkel examens en dan vakantie 8) Niet te geloven hoe snel het jaar voorbij gevlogen is
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
Nadat ik mijn HAVO had afgemaakt ging ik SPH studeren. Maar al snel verliet ik de opleiding. Ik ben toen gaan werken, heb een reis door Schotland gemaakt en ben nu aan het werken voor een verdere en langere reis, ik vermoed richting Thailand en India.

Hierna wil ik weer een opleiding gaan doen, maar nog geen idee welke.
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Mara a dit:
Nadat ik mijn HAVO had afgemaakt ging ik SPH studeren. Maar al snel verliet ik de opleiding. Ik ben toen gaan werken, heb een reis door Schotland gemaakt en ben nu aan het werken voor een verdere en langere reis, ik vermoed richting Thailand en India.

Hierna wil ik weer een opleiding gaan doen, maar nog geen idee welke.

Het is ook lastig hoor die opleidingen kiezen.

Zelf heb ik na de HAVO gekozen voor Propedeuse Psychologie.. Maar dat jaar heb ik niet gehaald.. Toen ben ik gaan werken en heb ik 2 maanden in Indonesië gezeten. Dat doet wat met je, zo'n land.
Nu zit ik weer op HBO. Integrale Veiligheid. Maar of ik hier goed zit???
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Na mijn Havo wilde ik naar de Academie voor Nederlands Tekstschrijven in Diemen, maar ik had me te laat ingeschreven waardoor ik een jaar moest wachten. Ik besloot in dat jaar mijn VWO diploma te gaan halen, maar na enkele weken raakte ik zo gefascineerd door een Indiase leer dat ik alles achter me liet en als monnik in een Belgisch kasteel ging wonen. Je kunt het geen officiële opleiding noemen, maar ik was die jaren minstens twee uur per dag aan het lezen, en leerde na verloop van tijd steeds meer Sanskriet (de taal waarin de Veda's en Purana's geschreven zijn). Tussen 1994 en 1999 was ik werkzaam als vertaler Engels-Nederlands voor de Bhaktivedanta Book Trust, wat ik ook als zeer leerzaam heb ervaren.

Na twee jaar thuisstudie behaalde ik in 2001 mijn Vakdiploma Drogist en in 2003 het Diploma Integrale Opleiding Orthomoleculaire Geneeskunde, en in datzelfde jaar de Dirah Academy Diploma Advanced Vedic Astrology.

Soms betreur ik dat ik op mijn 18e niet gewoon ben gaan studeren, maar aan de andere kant, ik zag geen plek voor mezelf in deze maatschappij.

In 1995 heb ik nog eens een poging gedaan om mijn VWO diploma te halen (via de LOI) zodat ik Sanskriet zou kunnen gaan studeren, maar ook die poging viel in het water. In 2001 of zo ben ik nog naar een Open Dag van de Pabo in Almere geweest. Ik dacht dat zo'n Open Dag ook wel te doen was met wat paddenstoelen achter mijn kiezen, maar dat viel vies tegen! :lol:
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
CaduceusMercurius a dit:
Ik dacht dat zo'n Open Dag ook wel te doen was met wat paddenstoelen achter mijn kiezen, maar dat viel vies tegen! :lol:

Haha WTF!? Held! :lol:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hehehe, dat was nog voordat ik van Terence McKenna's "silent darkness" had gehoord.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Mijn hoogst genoten opleiding is MAVO. Ik heb een toelating examen gedaan op de hoge school Rotterdam, waar ik het eerste jaar leraarsopleiding geschiedenis heb gedaan. Ik heb veel geleerd in die tijd. Mijn cijfers waren goed, maar ik voelde me niet op mijn plaats. Na het eerste jaar was ik zo ziek van de opleiding dat ik ermee gestopt ben.
Op dit moment werk ik met veel plezier als verzorger in een zorg instelling.
in de toekomst ga ik een SPW opleiding volgen, omdat ik in de zorg wil blijven werken.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
VWO heb ik gedaan, en ik zit nu in m'n 2e jaar van de bachelor cognitieve kunstmatige intelligentie. Grote discipline problemen zorgen er in die eerste 2 jaar voor dat ik erg weinig ben opgeschoten tot nu toe. Het is echter aan de beterende hand en volgend jaar plan ik dan ook vol erin te knallen.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
VWO Natuur en Techniek

Ik volg nu HBO-opleiding Chemie, zit aan het einde van m'n 2e jaar nu.
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
na enkele weken raakte ik zo gefascineerd door een Indiase leer dat ik alles achter me liet en als monnik in een Belgisch kasteel ging wonen.

Bij Hare Krishna? (Ik weet dat die een kasteel hebben in de Ardennen ,vrienden gingen er eens heen op schoolreis.)
Zoja ,kan je daar wat meer over vertellen,hoe gaat het er daar aan toe,waarom draait dat precies, ben je er dan opgestapt nu of nog steeds "lid"? :)

Peace!
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Uiteraard maak ik mijn VWO af, maarja, ik heb een CM profiel, dus echt de natuurkant kan ik niet meer op nu. Maar ik weet helemaal 0,0 wat ik hierna wil gaan doen. Mijn ouders willen uiteraard dat ik zo goed mogelijk terecht kom en dat ik veel geld ga verdienen. Maar ik zie het nut van veel geld verdienen niet heel erg in als je als (bijv. drukke zakenman) er niet van kan genieten? Uiteraard is financiele vrijheid prachtig, toch is er zoveel meer! Ik houd ook niet zo van materialistisch leven (Materialistisch in de psychologische zin). Ik zou (zoals ik er nu over denk) liever niet in de mainstream maatschappij terrecht komen en daar het poppetje zijn die ze willen dat ik word. Sorry pap en mam :roll:


Inspirerende reacties hier!
 
Haut