I'll explain it in Dutch, because I think you'll understand it better and it's easier for me...
Ik ga het je uitleggen. Lees het allemaal EERST goed door, het is niet heel moeilijk allemaal, maar het is belangrijk dat je het goed doet.
Benodigdheden:
- Plastic fles (grootte is niet echt relevant, maar ik denk dat een klein 0.5 liter flesje het beste is)
- Een pen die je uit elkaar mag slopen, liefst plastic. Het is belangrijk dat deze niet te dik is. Het is de bedoeling dat je er een pijpje van maakt voor een joint, 1 kant moet dus ongeveer even groot als een tipje zijn.
- aansteker
- Salvia
- eventueel plakband of papier om de tip als het ware 'dikker' te maken zodat deze goed in het buisje van de pen past
Hoe te maken:
1. Houdt het fles(je) horizontaal en maak een gedeelte van het plastic warm (slechts een paar seconden) met een aansteker. Bij een klein flesje ongeveer op 1/3 vanaf de bodem, bij een grote fles op de helft ofzo.
2. Druk het buisje van de pen door het zachte plastic heen (schuin naar beneden), herhaal dit meerdere malen als het de eerste keer niet lukt. Je moet niet eerst een gat branden, omdat het anders niet goed luchtdicht is. Het is echter geen ramp als er gelijk al een gat ontstaat, zolang het buisje er maar een beetje stevig inzit.
3. Brandt een gat aan de andere kant van de fles, zorg dat deze ruim boven de andere zit en niet te groot is (je moet hem met je duim kunnen afsluiten). Dit gat heet de kickhole/knalgat
4.Vul de fles met water totdat het buisje onder water staat
5. Draai een joint zoals je dat ook zou doen met een wietjoint. Zorg dat de tip ongeveer even groot is als het buisje (liever te klein dan te groot).
6. Maak eventueel de tip iets dikker door er wat plakband of papier omheen te rollen, zodat de joint goed in het buisje kan blijven zitten en doe de joint in het buisje.
Je hebt nu als het goed is een fles met een buisje erin die het water ingaat. Er zit ook een kickhole in de fles die niet onder water staat (want anders zou het water eruit lopen, duh!). In het buisje zit een joint met Salvia.
Hoe te gebruiken:
1. Kies een gedeelte van de joint uit dat voor jou bestemd is. Ben je alleen dan is de hele joint voor jou.
2. Houdt een vuurtje bij de joint, houdt je duim op de kickhole en hijs aan het gedeelte waar je normaal een slok van zou nemen

P).
3. De ruimte met lucht vult zich nu met Salvia rook, het is belangrijk dat je met je aansteker de brandende joint bij blijft fikken, anders heeft de Salvia niet de juiste ontbrandingstemperatuur. 'Volg' dus met je aansteker de brandende joint, terwijl je hijst.
4. Doe dit net zo lang totdat jou gedeelte van de joint op is. Het is de bedoeling dat de ruimte met lucht zich zo veel mogelijk vult met rook en er zo min mogelijk in je longen komt. Rook die in je longen komt adem je gewoon gelijk weer uit.
5. Voor de laatste hijs haal je je vinger van de kickhole en hijs je alles wat in de waterpijp zit in je longen

Houdt die shit binnen en spacen maar...
\edit: ik deed dit met zo'n hetelucht/druk aansteker, normale aanstekere blijken niet goed genoeg te zijn (te lage temperatuur). Als je iets kan bedenken in combinatie met het gasfornuis, dan is het nog mogelijk...