Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Tripreport: Fear and Loathing in an infinite universe

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Hierbij een reportje van m'n laatste lsd trip. Ik plaats hem ook maar op dit forum omdat ik het een bijzondere ervaring vond en jullie er misschien ook plezier aan hebben om het te lezen. Dit was m'n eerste keer dat ik een bad trip heb gehad.


 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Interessant en goed geschreven report kerel!
Ik ben blij dat alles weer goed kwam en dat je niet bang meer bent!

Groeten en Vrede ,

TheSearchForSoma
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Wow, heel imposant man! Wat een verhaal.. quite shocking ook voor jezelf op dat moment, of niet?

Het verhaal komt mij eigenlijk heel erg bekend over. Vooral het stuk dat je buiten loopt en de gedachten continu in een 'oneindige loop' gaan. Geen focus kunnen houden, maar erger nog, niet meer weten of je wel bestaat. Dit gevoel bekroop mij als een rilling over mijn rug en die gedachte bleef bestaan. Ook de vraag of ik 'hier' ooit nog wel uit zou komen. Ik was ook verdwaald, maar na later eenmaal de route terug te hebben gevraagd aan een in mijn ogen goed persoon, kwam ik thuis weer tot rust. De visuals waren ondanks dit alles fantastisch. Precies ook zoals jij omschrijft. Echter was mijn trip destijds op 20gr paddos (thee).

Erg interessant verhaal om te lezen iig en je hebt erg netjes de beleving weten te omschrijven :D cheers!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Klinkt als een heftige ervaring :) Ik voel even bij mij zelf de angst ook weer op komen ;)

Groetjes,
Mysticwarrior.
 

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Bedankt voor jullie reacties :)
Het was idd een shocking scary ervaring, maar ik ben blij dat ik dit heb meegemaakt. Ik heb veel geleerd in deze trip over mezelf en alles :)

Maar volgende keer neem ik toch een beetje minder, dan kan ik makkelijker de controle terugwinnen als ik daar behoefte aan heb.

Peace & Love

Henkfloyd
 
G

Guest

Invité
Hmmm, vreemd dat ik hier nog niet op gereageerd heb :?

Maargoed, bedankt voor je trip-report!
Ik vind 'em erg goed omschreven, erg cool dat je dit met ons wilde delen :thumbsup::D
 
Haut