Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Trippen in zuid-frankrijk.

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Het is zover, het moment waar ik een jaar naar uit heb gekeken is uiteindelijk aangebroken. Ik ga namelijk dit weekend op vakantie naar Frankrijk, om precies te zijn ga ik dit jaar uitgebreid, de languedoc, het land van de Katharen, in het zuiden van Frankrijk verkennen. Ik was hier voorjarig ook al geweest, maar vanwege auto pech hebben we de vakantie eerder moeten onderbreken. Maar dit jaar doen we het over! We hebben een hele lijst samen gesteld met allemaal oude kathaarse burchten en kastelen.

Ik heb nog een hele boel paddenstoelen bewaard, die ik zelf met mijn kweeksetje heb groot gebracht. En ik wil dit jaar kijken of ik ergens in de buurt van een kasteel of in de uitgestrekte natuur nabij een oud kasteel, een geweldige trip kan gaan doormaken.

Ik heb nog nooit eerder buiten in de natuur getript, dus dit zal zeer waarschijnlijk, voor mij een zeer bijzondere ervaring worden. Zijn er hier mensen die ervaring en of tips hebben voor het trippen in de buitenlucht? Al het advies is welkom!

Waarschijnlijk zijn in Frankrijk paddenstoelen verboden en hoewel de pak kans niet zo groot zal zijn, zat ik te bedenken om van te voren alvast een thee te zetten. Als iemand nog andere tips heeft om paddestoelen de grens over te nemen, dan hoor ik deze graag :)

Ik ben benieuwd.... ;)

Groetjes,
Mystic.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Vermijd contact met de Gendarmerie.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Veel plezier in Frankrijk.
Ik neem aan dat je gaat kamperen. Zelf ben ik vaak in zuid-Frankrijk geweest, ik heb er echter nooit getript. Ik hoop dat je een mooie plek vindt om van je paddenstoelen te genieten.

Tips. Neem genoeg water/drinken mee. Hou het overzichtelijk. Neem alleen mee wat je echt nodig hebt.

Ik ben heel benieuwd naar je ervaring.

Zelf ga ik deze zomer kamperen, de paddenstoelen en HBWR zaden gaan mee. Als het weer goed is blijven we in NL.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Hoi,

Ik heb daar bijna een jaar gewoond en heb Montse Gur (oa) diverse malen bezocht. Ondanks het feit dat ik gemiddeld een kilo verse eigengekweekte paddestoelen tot mijn beschikking had en ik heel graag een nacht had willen reizen op Montse Gur, heb ik het niet aangedurft.

Maar goed, ik was ook al paranoide wanneer ik een stuk hash had gekocht en langs een gendarme moest lopen ;)
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Hey HearthCore.
Zou je die nacht alleen reizen, als je het had gedurfd?
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Nou, ik is weer terug in eigen land. Maar van het trippen is jammer genoeg niet echt wat van terecht gekomen. Ik heb de avond van vertrek een behoorlijk zware paddo thee gefixt, maar na een paar dagen begon deze zo te stinken dat ik het niet aandurfde om deze op te drinken.

Maar jeetje, het was wel een super bijzondere vakantie. Ook het bezoek aan montsegur was zeer verbijsterend. Die plek heeft inderdaad een hele vreemde uitwerking op je bewustzijn. Wat dat betreft, zou het inderdaad nog wel is een heftige trip kunnen zijn geweest.

Wel jammer was het toerisme, waar ik natuurlijk ook onderdeel van was. Ik had daar namelijk op z`n minst wel even in alle rust willen zitten om alles goed tot mij door te laten dringen. Een dag later heb ik dit nog wel gedaan bij het kasteel roquefixade. Ik heb nog wel foto's gemaakt van dit kasteel, maar deze moet ik nog eerst even op de computer gooien. Zodra ik dit heb gedaan, zal ik ze hier nog wel even bij plaatsen :)

Maar al met al, het was een prachtige vakantie :)

Groetjes,
Mystic.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Wow erg jammer. :(
Eerlijk gezegd zou ik die thee ook niet drinken als hij erg stonk. Ik weet niet of die thee lang goed zou blijven. Ik denk het niet.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
magickmumu a dit:
Wow erg jammer. Sad
Eerlijk gezegd zou ik die thee ook niet drinken als hij erg stonk. Ik weet niet of die thee lang goed zou blijven. Ik denk het niet.

Echt jammer :(

Ik had de thee even snel klaar gemaakt en er zaten, kwam ik achteraf achter, nog kleine resten van de paddo's bij door. Ik denk dat dit er voor heeft gezorgd dat de thee kapot is gegaan.

Groetjes,
Mystic.
 

druglessdouglas

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Mai 2008
Messages
5 910
het platteland is de beste plaats om over te halen. krijg op een bus. ga ergens aardig.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
The country side is the best place to convince. recieve on a bus. go somewhere kindly :lol:

Erg mooie foto's trouwens HC!
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Hoi, ik ben veel te lang niet hier geweest, sociaal internet naast me neergelegd op een of andere manier. Sorry als ik antwoorden heb nagelaten eerder..
Toen ik naar Frankrijk ging met een zooi paddo's hadden we geluk dat de auto airco had en het handschoenenvakje een soort koelkast was :)
Een halve portie in een weiland op een hoge heuvel en nog nooit zo diep in een trip geweest. Heb het al eens eerder ergens verteld, maar ik was zo gek verbaasd, de kerkklokken gingen middenin als een gek luiden in dat dorp, oude vliegtuigen kwamen over, luchtballonen en weet ik veel wat. Te gek voor woorden, iets met een nationaal feest. Synchroniteit tot in de dopjes. Er kwamen boeren vragen wat er was, waarom ik contact zocht met de koeien daar, maar ze lieten ons met een glimlach en een groet verder trippen. Super.
Ik hoop de psychedelische draad snel weer op te pakken, nog een hele zomer paddo's gelukkig. Groet!
 
Haut