Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

speed

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik en een kameraad van me willen dit weekend aan de speed gaan. we hebben een beetje discussie gevoerd en daarom heb ik een vraag aan jullie. hoeveel speed doseren jullie altijd op een avond? dus hoeveel halen jullie uit een gram?.
en vraag 2 waar waarschijnlijk geen oplossing voor is maar ik stel hem toch. heeft iemand van jullie tips om toch in slaap te kunnen vallen na het gebruik van speed?. alvast bedankt!
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
De dosering hangt veel af van de sterkte van speed. Maar ik denk dat je wel iets van 6lijnen ofzo eruit kan halen, ik weet het niet zo heel goed meer, lange tijd niet zelf gekocht. Maar ik had vorig weekend weer wat op, en toen had ik 2lijntjes, 2kleine lijntjes, want het sloeg behoorlijk aan. Ik zou een lijntje maken rond de 4cm lang en minder als 1cm breed als je zeker weet dat je goede speed heb. En slapen word tog best wel moeilijk als je speed op heb, ligt er ook aan hoe laat je het gebruikt, maar ik kan meestal 12uur na het snuiven nog niet slapen, maja, misschien is dat bij alle mensen anders.
 
G

Guest

Invité
jep sterkte is idd belangrijk.. speed heeft ook een enorme tolerantie hoe meer je het gebruikt hoe meer je nodig hebt. Toen ik het voor de eerste keer deed had ik 2 kleine lijntjes voor een feest genomen en op het feest nog 3 sleutelpuntjes.. hele nacht effect gemerkt en niet meer nodig gehad.. kon daarna ook slecht slapen.. wat bij speed bij mij vaker het geval is..:P mogelijkheden om in slaap te vallen liggen in de drugszone.. ghb bijv. lijkt me er een prima middel voor... en een dikke joint wil ook weleens helpen..

Verder vind ik het nooit zo erg om met speed wakker te liggen want me gedachtes ontwikkelen zich dan in zo'n hoog tempo dat ik het ook weer ergens amusant vind :roll:
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
zo die gedachtes kunnen bij mij behoorlijk para worden...totaal ongecontroleerde geestelijke grepen naar dingen die niets met elkaar te maken hebben, en dat wordt dan bij elkaar geplaatst. Als het 8 uur 's ochtends is wil ik dan toch wel slapen.
Ik doe pep alleen oraal als ik het doe,en dan heb je maar een heeeeeeeel klein beetje nodig, en dat doe je in een vloeitje. wegspoelen met water en na 3 kwartier loop je te stuiteren en alles maar aan elkaar te praten.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
ik vind pep zooi, dus zal het niet gebruiken.

Als ik klaar ben met gebruiken heb ik nooit zin om dan nog 2 dagen en nachten wakker te zijn, dan wil ik alleen nog slapen ;)

Maar veel plezier ermee :P

Pak om te beginnen eerst een kleine lijn, je hebt gauw genoeg bijgepakt.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
heb je bij de speed die je oraal in neemt wel dat je kan slapen? ik heb met amfetamines alleen nog maar snuif ervaringen....
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Het effect is hetzelfde.

Speed is om wakker te blijven, wil je slapen moet je het niet gebruiken.
 
G

Guest

Invité
Audiotik a dit:
mogelijkheden om in slaap te vallen liggen in de drugszone.. ghb bijv. lijkt me er een prima middel voor...

Hmm, lijkt me nou echt absoluut GEEN strak plan om als je een hele nacht bent losgegaan ghb gaat nemen om te gaan slapen. Slecht plan, je zal maar net even te diep in slaap vallen...

En idd, als je wil slapen, gebruik dan gewoon geen speed.
Als je trouwens echt gaar bent wil een blowtje soms nog wel eens helpen.
En bijvoorbeeld 8 uur voordat je weet dat je gaat slapen geen speed meer nemen en mate houden is op zich ook geen overbodige luxe.

Zelf vind ik het rotzooi, ik voel onwijze negatieve energie opkomen als ik speed op heb. Niet dat ik er agressief van word, maar het voeld niet fijn.
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
Bij oraal gebruik slaap je ook voor geen meter:P
het werkt nog langer, maar iets minder heftig. Bij mij werkt het een beetje op de manier van xtc, alleen wordt je er niet zo space van jammergenoeg. Ik gebruik het ook echt alleen als ik het totaal niet meer red op een feestje oid, maar de laatste tijd zie ik er toch vaak vanaf en ga ik in een hoekje ergens zitten slapen :P
 

ShR00mPiE...

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Juin 2006
Messages
62
Rotzooi... Het stinkt naar accu zuur, (zo voelt t ook in je neus:p) 't feit dat t maar 5 euro voor een heel pak is wijst er al op dat t niet egt gezond is ofzo:P
Ik heb mn tijd er wel mee gehad en hoef t nooit meer:)
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ksluit mij aan bij ShR00mPiE...
eb 1 keer in mijn leven speed gebruikt (in melk gedaan en opgedronken om de tanden beken te beschermen) en kvon er nie echt iets aan
oké ge kunt lang wakker blijven en ge voelt u superzelfzeker maar ge zijter nie echt iets mé, ik kon ook niet slapen het duurde blijkbaar langer dan verw8:)
nu gebruik ik soms guarana, het heeft niet zo superoppeppend effect als speed maar het velen gezonder en natuurlijker
 

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23 Mai 2006
Messages
624
love it.... Hate..it
enne doseren de eerst lijn gewoon een dikke neerleggen.. Je kunt steeds lijntjes bijsnuif totdat je denkt... nu benikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :shock:
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
dat doe ik tegenwoordig dus ook... ben ook eindelijk over ik wil toch snuifen maar ook slapen probleem heen gewoon een nachtje doorgaan altijd gezellig. toch bedankt voor de tips en dergelijke
 

Spidi

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Juil 2006
Messages
142
Iemand geen idee waarom speed niet werkt bij mij? Het ligt niet aan de speed, want men maten hadden wel duidelijk effect zeiden ze. Al verscheidene keren gedaan, maar telkens geen effect... En de dosissen waren ook zeker genoeg.
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Heb jij niet toevallig adhd, en wordt je ook rustig van ritalin of iets dergelijks?

Want een vriend van mij die merkte er ook nooit iets van omdat dat zo bij hem zat :- )

groetjeesss
 

Spidi

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Juil 2006
Messages
142
Geen adhd (voor zover ik weet toch :wink: ) . Het is blijkbaar wel raar, vorige keer was ik omringd door speeders die er allemaal niets van snapten. Nuja, speed suckt (imo) toch. Maar je moet maar aan de lsd geraken..
 
S

spectrum

Invité
Zag dat de vraag al een tijd geleden gesteld was, maar toch. Hoeveel je moet gebruiken hangt af van hoe sterk die zooi is. Het gevoel is lekker, maar als het na een paar uur is uitgewerkt, en je gebruikt niet vaak dan blijf je nog wel 2 tot 3 dagen en nachten wakker, zonder dat lekkerruuu gevoel. Als ik jou was en het is je eerste keer dan zou ik gewoon zoveel nemen waarvan jij denkt dat het genoeg is. Neem een klijn beetje, want je hebt nog tijd zat. Snuiven is niet slim, want als je vaak gaat snuiven, dan snuif je je neus kapot (bij coke is dat nog erger). En dat is geen pretje, want dat komt nooit meer goed!!! Dus neem een bommetje (in een vloeitje dus) zoals ik hier boven zag staan. GHB gebruiken is echt om af te raden, want ik weet niet of je er bij gaat zuipen, maar GHB en alcohol moet je niet doen want je gaat KO.
Maar goed, waarschijnlijk zit je nu in een afkickclinick en je af te vragen waarom je toen ooit met die terring zooi bent begonnen.
 
Haut