Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Salvia trip gefilmd

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220

Nathaniel

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Jan 2006
Messages
80
Woww vet filmpje...cool dat je in je trip gewoon kan blijven uitleggen...
Ik kan zodra ik iets voel alleen nog maar wat willikeurige (alhoewel soms melodieuze) klanken uitbrengen..
Maar wak ff wou zeggen..meer salvia filmpjes zijn hier http://www.salviasupply.com/salvia-videos/index.html te vinden

(kom r net achter dat de filmpjes bij mij niet meer werken...mmmmaar dat zou best s aan mn tig jaar oude Aldi-computer kunnen liggen:))
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Zijn dat die filmpjes die ook op die 2 DVD's staan waar ook een nieuws topic over was ? Die waren, hoe zou ik het zeggen, wel grappig , maar ook wel vrij stom. Veel mensen er bij en irritante mensen die die gast lieten lopen en opstaan , alsof je dat wilt met een Salvia trip.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
haahah dat vond ik ook al rutger :p
trouwens ik ben de dude met dreads in het filmpje :p
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Mooie dreads btw :D wel leuk filmpje alleen beetje lang en dat hoe jullie zaten te eten was niet zo heel intressant voor mij omdat ik graag wou weten hoe een salvia trip nou was en niet hoe iemand loopt te eten :p
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Haha net gezien , wist niet dat het mensen van Psychoaut forum zelf waren, cool ~!
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Binnenkort mischien een videoverslag van 20x, dit was 10x .. ja, morgen komt er weer post van ******* :)

Ohja, ik ben die 3e dude, met (toen nog) halflang haar .. "dag lieve kijkbuiskindertjes!"
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Arafat a dit:
Mooie dreads btw :D wel leuk filmpje alleen beetje lang en dat hoe jullie zaten te eten was niet zo heel intressant voor mij omdat ik graag wou weten hoe een salvia trip nou was en niet hoe iemand loopt te eten :p

hehe thanks :)
ennuh jah ik vind ook dat het zitten te eten enzo er echt niet bijhoefde maarja hehe
mja misschien issut een idee voor de indiaan om het eet gedeelte er toch uit te knippen en een (verkorte) versie op het net te zetten..
zoals hij namelijk al zei .. het is puur om te weten te komen wat salvia "kan" doen

Cyproxicus a dit:
Ach, weet ik toch nog hoe Prostoner eruit ziet Very Happy
Zonde dak je misgelopen ben in Eindhoven eh.

mja idd erg jammer :)
gare klote telefoon van mij ook
volgende feestje beter he :)

siq a dit:
Binnenkort mischien een videoverslag van 20x,

misschien wel ja :D
 
G

Guest

Invité
Wel een btje veel geouwehoer+het eten int begin.
Maar cool, een audio visuele trip report :thumbsup:

Khad er alleen een ander muziekje onder gezet
(sorry, no offence tegen degene die het gemaakt heeft, tis gewoon niet mijn ding)
Ik moest em 2 keer op pauze zetten en iets anders luisteren voordat ik verder kon kijken. Maarja ik reageer doorgaans nogal heftig op muziek (in nuchtere staat) en als ik iets niet trek word ik er ook echt helemaal para van :oops:
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Na, ik zie helemaal niets, omdat die plugin niet functioneerd....
Klik ik op instaleren plugin, moet je wat weet ik kiezen uit een rijtje om de plugin te downloaden, windows heb ik al, kan iemand me daar zowieso ff mee helpen?, die plugin wordt steeds gevraagd.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
bij mij wordt ie gewoon geopend met windows media player
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Nah filmpjes werken bij mij ook nie...
Je film = wel vet! Heb (nog) nooit Salvia gebruikt maar ga het binnenkort een x proberen.. Wel vet hoe je dat uitlegde van die weg, da je een weg inslaat en een moment later geen idee meer hebt hoe je er bent gekomen. Ik had een soortgelijk gevoel met paddo's...
Greetz!
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
heb ook eens salvia gedaan (3 x) , en herken veel van wat ze zeggen. Maar vond die lange intro inclusief eten juist wel relaxed, het laat goed zien hoe hij zich voorbereid en hoe de sfeer is. en idd erg knap dat hij nog wat zinnigs kan uitbrengen :)
 
Haut