Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

"Psychologie van de toekomst"

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja, moet nog verder uitgebreid worden. Meer verheldering. Deze zijn deels uit het hoofd en deels Wikipedia.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Icelus a dit:
Misschien uitgeverij Boom? http://www.uitgeverijboom.nl/
Ik betwijfel alleen of dergelijke uitgeverijen vertalingen van boeken van Stanislav Grof zouden willen uitbrengen. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen!
Uitgeverij Boom blijkt op steenworp afstand van mijn huidige werkplek gevestigd te zijn. Als ik een steen over het GGD-gebouw zou werpen, zou ik bij Boom een ruit in gooien.

Deze uitgeverij spreekt me zeker aan, en ik heb daarom gisteren mijn voorlopige vertaling ingeleverd, met daarbij de literatuurlijst, verklarende woordenlijst in alfabetische volgorde, uitspraken van andere auteurs over Stan Grof, een brief ter introductie en mijn eigen CV. Dinsdag komt degene die over de afdeling psychologie gaat terug van vakantie. Nog even afwachten dus.

Vanavond gooi ik een aantal enveloppen door de brievenbus van Uitgeverij Nieuwezijds.

Ik heb overigens niet gevraagd of ze enkel dit boek willen publiceren, maar (net als in Duitsland en Denemarken) alle 18 boeken zouden willen uitgeven.

Note to self: http://www.hotfrog.nl/Products/Uitgeverij
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Goed bezig! Ik ben benieuwd.
Helemaal mooi als ze alle 18 boeken willen uitgeven.
Ik neem trouwens aan dat je ze niet alle 18 zelf wilt gaan vertalen? ;)
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Ik wil trouwens wel helpen met proeflezen. Alleen ben ik de komende dagen nog even druk met het leren van een tentamen.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Icelus a dit:
Goed bezig! Ik ben benieuwd.
Dank je wel. Ik ook.

Vandaag dus envelop afgegeven bij Nieuwzijds. Maar eerst zat ik aan de verkeerde kant van de Dam, behoorlijk verdwaald op de Oudezijds Voorburgwal, het Red Light District om 22:00 uur 's avonds, druk! :shock: OMG, wat een waanzin daar!

Ik wil trouwens wel helpen met proeflezen. Alleen ben ik de komende dagen nog even druk met het leren van een tentamen.
Voorlopig pauzeer ik het vertalen even. Ik heb hier nu wel een zeer recente versie (zie attachment).

Ik neem trouwens aan dat je ze niet alle 18 zelf wilt gaan vertalen? ;)
Jawel.
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Hoeveel jaar denk je nodig te hebben? :lol:
Succes in ieder geval!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Icelus a dit:
Hoeveel jaar denk je nodig te hebben? :lol:
Kan inderdaad wel even gaan duren, afhankelijk van hoeveel geld ik er mee verdien en hoeveel tijd ik er dus aan kan besteden. Dit project is namelijk niet enkel een uiting van mijn enthousiasme, maar ook een poging om radicaal van loopbaan te veranderen. Werken in een winkel (of het nu een gezondheidswinkel of een smartshop is) hangt me om meerdere redenen al lange tijd mijn neus uit. Ik was ooit vertaler, en wil dat eigenlijk weer worden.
 
Haut