Bubble_gum
Matrice Périnatale
- Inscrit
- 14/9/08
is het mogelijk om psilocybine uit paddo's te extraheren? en hoe? ik weet dat het mogelijk is om uit wiet olie te extraheren met alcohol of butaangas, kan dat ook met paddo's?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dus één van de dingen die je met het water kunt doen na de extractie: cup-a-soup'je maken! Doe ik altijd, smaakt bijna hetzelfde als met gewoon gekookt water. Ik snap tegenwoordig niet meer hoe ik die paddestoelen vroeger rauw heb opgegeten... als ik ze alleen al ruik krijg ik al kokhalsneigingen! (gedroogde zijn nog enigszins te doen)Bastiaan a dit:Er zijn ook andere manieren (gerechten, soep bijvoorbeeld) die het eten ervan een stuk aangenamer maken, hier zou je dan even naar moeten zoeken.
lol*fan a dit:Dat is dus één van de dingen die je met het water kunt doen na de extractie: cup-a-soup'je maken! Doe ik altijd, smaakt bijna hetzelfde als met gewoon gekookt water. Ik snap tegenwoordig niet meer hoe ik die paddestoelen vroeger rauw heb opgegeten... als ik ze alleen al ruik krijg ik al kokhalsneigingen! (gedroogde zijn nog enigszins te doen)Bastiaan a dit:Er zijn ook andere manieren (gerechten, soep bijvoorbeeld) die het eten ervan een stuk aangenamer maken, hier zou je dan even naar moeten zoeken.
mrvn a dit::? Als je aan rauwe darmen eten denkt als je paddo's eet, is het niet echt heel gek dat je over je nek gaat![]()
0.4 x 3 = 1.2 gram is nu ook weer niet zo'n mooie dosering :wink:Bubble_gum a dit:ongeveer 400 mg in 1 capsule, dus 3 capsules is dan een mooie dosering