Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psilocybine extraheren uit paddo's

Bubble_gum

Matrice périnatale
Inscrit
14 Sept 2008
Messages
14
is het mogelijk om psilocybine uit paddo's te extraheren? en hoe? ik weet dat het mogelijk is om uit wiet olie te extraheren met alcohol of butaangas, kan dat ook met paddo's?
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Welkom Kauwgom!

Je kunt in ieder geval een/de werkzame stof uit paddo's extraheren door ze een tijdje in kokend water te laten pruttelen (of liever bijna kokend water, zegt men, maar bij mij kookt het toch altijd op m'n kleinste gaspit... maar toch werkt het). Dan komt de werkzame stof in het water terecht. Ik weet niet of dat is wat je zoekt... ik heb ook weleens gelezen van psilocybine- of psilocinekristallen. Geen idee hoe je daar aan moet komen though, ben wel benieuwd.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Ik weet dat het met 70%+ alcohol (zonder verdere smaak of kleurstoftoevoegingen) moet kunnen om een goede dosis paddo's in een paar ml te krijgen.
Maar ik weet verder niet hoe al zal het niet moeilijk zijn.
De reden dat ik dit verder nog niet weet is dat vervolgens de vraag overblijft hoe je het dan moet nemen.
Paddo's met alcohol=bad combo, al is het dan maar een hele kleine hoeveelheid en moet het misschien kunnen.
Je hebt een vloeistof die je dan oraal in zou moeten nemen.
Maar je kunt het idd in water laten trekken.
Er zijn ook andere manieren (gerechten, soep bijvoorbeeld) die het eten ervan een stuk aangenamer maken, hier zou je dan even naar moeten zoeken.
Ik weet zelf geen goede verder, ik droog ze altijd gewoon en dan kauw ik ze met water weg.
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Bastiaan a dit:
Er zijn ook andere manieren (gerechten, soep bijvoorbeeld) die het eten ervan een stuk aangenamer maken, hier zou je dan even naar moeten zoeken.
Dat is dus één van de dingen die je met het water kunt doen na de extractie: cup-a-soup'je maken! Doe ik altijd, smaakt bijna hetzelfde als met gewoon gekookt water. Ik snap tegenwoordig niet meer hoe ik die paddestoelen vroeger rauw heb opgegeten... als ik ze alleen al ruik krijg ik al kokhalsneigingen! (gedroogde zijn nog enigszins te doen)
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
:D Versch is lekker! Mmmm maar goed, het lijkt mij een beetje teveel moeite om psilocybine te kristaliseren als je er idd ook gewoon thee van kunt zetten.
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
lol*fan a dit:
Bastiaan a dit:
Er zijn ook andere manieren (gerechten, soep bijvoorbeeld) die het eten ervan een stuk aangenamer maken, hier zou je dan even naar moeten zoeken.
Dat is dus één van de dingen die je met het water kunt doen na de extractie: cup-a-soup'je maken! Doe ik altijd, smaakt bijna hetzelfde als met gewoon gekookt water. Ik snap tegenwoordig niet meer hoe ik die paddestoelen vroeger rauw heb opgegeten... als ik ze alleen al ruik krijg ik al kokhalsneigingen! (gedroogde zijn nog enigszins te doen)

Ala ik het met een stelling eens moet zijn is het deze!
Ik keek vandaag naar de eet-opdracht van Fear Factory en daar aten ze Rauwe Darmen!!! :vom:
Probeer daar volgende keer eens aan te denken!
(ikke dus ook)..
Misschien helpt dat???!!!! :?: :?: :?:
Mijn mexicaanse psilo"s (eerste kweek ever) zijn super krakend gedroogd...
Verslag volgt spoedig....
Wordt vervolgd...........
 

Bubble_gum

Matrice périnatale
Inscrit
14 Sept 2008
Messages
14
mijn idee was idd psilocybine kristalliseren en dan in lege capsules stoppen, is het lekker lang te bewaren en makkelijk in te nemen. met alcohol kan je de alcohol er uit laten verdampen maar wat hou je dan over? kristallen of drab? maar hoe lang kan je gedroogde paddo's bewaren en hoe droog je ze het makkelijkst? ik zit te wachten op mijn eerste kweekset dus heb niet zo veel ervaring met bewaren enzo... eten daarintegen...... :D
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
:? Als je aan rauwe darmen eten denkt als je paddo's eet, is het niet echt heel gek dat je over je nek gaat :lol:
 

Bubble_gum

Matrice périnatale
Inscrit
14 Sept 2008
Messages
14
haha nee idd, de laatste keer dat ik ze heb gegeten zaten we een kookprogramma te kijken vol met lekkere gerechten was wel een aardige afleiding.
 

gammagoblin

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Mai 2007
Messages
420
mrvn a dit:
:? Als je aan rauwe darmen eten denkt als je paddo's eet, is het niet echt heel gek dat je over je nek gaat :lol:
:D heerlijk met het halfverteerde eten er nog in......... soort van sushi krijg je dan, toch?:p
 

Bubble_gum

Matrice périnatale
Inscrit
14 Sept 2008
Messages
14
Ben ff lang geweest bij de locale smartshop en volgens die gasten is het dus mogelijk om met ethanol zonder toevoegingen een extract te maken om dat vervolgens in capsules te doen, maar je kan ze ook gewoon drogen en vermalen. dan past er ongeveer 400 mg in 1 capsule, dus 3 capsules is dan een mooie dosering
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Ik heb een afsluitbare box met onderin vochtvreter.
De paddo's leg ik op een gaas een stuk of 15 cm hoger.
Hiermee worden ze kraakdroog en kun je ze (als het goed is? kan iemand dat even bevestigen?) dik 2 jaar bewaren voordat de werking ervan minder gaat worden.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Bubble_gum a dit:
ongeveer 400 mg in 1 capsule, dus 3 capsules is dan een mooie dosering
0.4 x 3 = 1.2 gram is nu ook weer niet zo'n mooie dosering :wink:
 

Bubble_gum

Matrice périnatale
Inscrit
14 Sept 2008
Messages
14
gedroogd vind ik dat best een aardige dosering, dat zou neerkomen om +/- 15 gr vers, hoeveel eet jij dan? 400 mg pure psylocybine lijk me ook niet echt verstandig
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
15 gram vers is een lage dosis. In principe kun je ook tien capsules nemen. :D, dus ca 50 gram vers. Vind het zelf echter makkelijker om thee te trekken.

Kraakdroge paddo's waren bij mij na 8 maanden nog best sterk. De kracht neemt wel af vanaf het begin, dus niet pas vanaf 2 jaar. Het gaat echter vrij langzaam de eerste paar maanden. Na een half jaar zijn ze merkbaar minder sterk.
 
Haut