Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

pschedelic a gogo

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Op Woodstock stond love, peace & happyness centraal. Ik ben 2 x op een gabberparty geweest, omdat mijn broertje dat gezellig vond, en het leek wel alsof iedereen zo "vies" mogelijk probeerde te kijken, en uit was op rellen. Op housefeesten & festivals waar ik doorgaans naar toe ga (Extrema, kraakfeesten, Rock Werchter, Lowlands enz) heb ik nog nooit ruzie gezien.
Ik denk dat het aan de instelling ligt van de bezoekers.

Ook werd ten tijde van Woodstock een eventuele vechtpartij opgelost door de bezoekers zelf, omdat de mensen toen nog om elkaar gaven. Tegenwoordig als er een vechtpartij is rent iedereen zo hard mogelijk weg om er niet in betrokken te raken. Mensen worden afstandelijker en egoistisch.

Verder vind ik het vreemd dat zoveel mensen bang zijn voor lsd, de minst giftige drug en het minst schadelijk voor je lichaam, maar wel bakken met pillen en een hoop speed naar binnen werken.

Als je drugs gebruikt (om het even welke) dan moet je lekker in je vel zitten, stevig in je schoenen staan en er voor 110 % achter staan. Doe je dit niet, dan kun je beter niks gebruiken.
 
G

Guest

Invité
marc a dit:
Verder vind ik het vreemd dat zoveel mensen bang zijn voor lsd, de minst giftige drug en het minst schadelijk voor je lichaam, maar wel bakken met pillen en een hoop speed naar binnen werken.

Als je drugs gebruikt (om het even welke) dan moet je lekker in je vel zitten, stevig in je schoenen staan en er voor 110 % achter staan. Doe je dit niet, dan kun je beter niks gebruiken.

2nd that! Mooi verwoord.
M'n eerste keer lsd was in een kraakpand in de studio waar matrassen op de grond lagen en ik had 2 druppels genomen en voor m'n idee duurde het best wel lang voordat het in werkte. En tis een best wel groot gebouw dus ik ging gewoon even rondlopen. En ik merkte dat er een verjaardagsfeest was op een andere verdieping, dus ik er naartoe. En op dat feest begon de lsd in te werken. Bijna iedereen was wel appart verkleed en er hing een btje een raar sfeertje, maar het was zo grappig om te zien.
Dr werd echt van alles gedraaid ook drum and bass en breakcore en had het echt onwijs naar m'n zin.

Het is niet aan te raden om de eerste keer op een feest te trippen, maarja ik kon altijd nog terug naar de studio om te chillen en eigenlijk had ik ook niets te vrezen. Die nacht was het ook volle maan en heb ook best wel lang naar de maan zitten kijken. De ramen waren bevroren en je kon de ijscristallen zien, dat was al prachtig. En in de ochtend en middag sneeuwde het. Heb echt in m'n natrip nog zitten genieten van de sneeuw. Dat was echt een mooie eerste lsd trip :)
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
maar marc zeg jij dan echt dat op kraakfeesten zoveel LSD te vinden is hier in de omgeving van groningen valt het volgens mij wel mee :roll: maargoed dat kan ik natuurlijk ook weer fout hebben volgende keer mischien toch iets beter opletten :lol:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
j-lazy a dit:
maar marc zeg jij dan echt dat op kraakfeesten zoveel LSD te vinden is hier in de omgeving van groningen valt het volgens mij wel mee :roll: maargoed dat kan ik natuurlijk ook weer fout hebben volgende keer mischien toch iets beter opletten :lol:

Gewoon vragen. Je kunt het ook proberen op goa-parties.

Het is best nog te krijgen, maar omdat er niet veel vraag is moet je goed zoeken.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
T is echt niet zo dat je een kraakpand in kunt lopen of iedereen op een goa feest acid heeft, tenminste hier niet. maar als je goed zoekt kun je het bij beide wel vinden.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Er is nog zat te krijgen hoor, al schijnt er wel echt veel verschil in kwaliteit te zitten.
Je hebt de goede lsd waarvan je echt van een half zegeltje de wereld al kwijt bent ;)
En van die party zooi, waarvan je van een heel zegeltje een rustrigere trip hebt waar je lekker op kunt dansen.

Maar er valt allebei goed aan te komen. dat is het punt niet.

Ga het binnenkort voor het eerst doen
Ik pak eerst de minder sterke, om even kennis te maken met het spul (heb lsd nog nooit gedaan)
En als dat goed bevalt zal ik het sterkere spul proberen!
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
nou hier in het noorden is LSD dus bijna niet meer te krijgen mischien moet ik eens gaan nadenken over verhuizen ofzo :lol:
 
G

Guest

Invité
sentinall a dit:
Er is nog zat te krijgen hoor, al schijnt er wel echt veel verschil in kwaliteit te zitten.
Je hebt de goede lsd waarvan je echt van een half zegeltje de wereld al kwijt bent ;)
En van die party zooi, waarvan je van een heel zegeltje een rustrigere trip hebt waar je lekker op kunt dansen.

Maar er valt allebei goed aan te komen. dat is het punt niet.

Ga het binnenkort voor het eerst doen
Ik pak eerst de minder sterke, om even kennis te maken met het spul (heb lsd nog nooit gedaan)
En als dat goed bevalt zal ik het sterkere spul proberen!

Ik vind nog steeds de vloeibare lsd het fijnst. Heel erg helder en sterk, maar ook geschikt voor een eerste trip. Als je paddo's gewend ben kan je best 200 mics aan, ik had de eerste keer ongeveer 200 microgram en de 2e keer 800 microgram. Natuurlijk reageerd niet iedereen hetzelfde erop. Dus ik raad je ook niet aan veel te gaan doen de eerste paar keer. Maar het is net hoe jij in je vel (en belangrijker in je geest) zit

En wat betreft de verkrijgbaarheid, tis maar net wie je kent :)
 
Haut