Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Philosopher's Stones

  • Auteur de la discussion SkAt
  • Date de début
S

SkAt

Invité
Moin,

hab mal ne Frage.
Nen Kollege und ich wollen uns in den nächsten Tage unsere ersten Mushrooms bestelln.SInd Philosopher's Stones fürs erste Mal geeigent?Also wir sind beide "erfahrene" Weedsmoker ,man kann die Wirkungen zwar nicht vergleichen aber trotzdem würden wir direkt jeder 15 g essen oder so^^.Würden derbe chilln und dann aufn trip warten.Sind Philosopher's Stones also für uns geeigent oder eher nicht? 8) :lol:
 
S

SkAt

Invité
Oh I forgot to write in english ;-)

Well,my friend and I want to test Mushrooms the first time.Should we take Philosopher's Stones for our first trip?Well we are experienced in smoking weed but it isnt the same like mushrooms,isnt it? 8)
 

sandman_130

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Déc 2005
Messages
58
Well, welcome to the world of mushrooms. :shock:

But first, you must educate yourself and mentally prepare yourself for magic mushrooms. 8)

They are more than just a drug, and can give you the best time of your life, or literally the worst. :twisted:

First off I would suggest Reading trip reports on other people's mushrooms experiences, and then if you still want to try them, go ahead. You can find lots on Erowid.org, or shroomery.org

But always remember;

Weed is to Mushrooms like Water is to Fire. :nod:

:weedman: Weed can be enjoyed on a mushroom trip, although some smokers perfer not to because it can sometimes cloud your thoughts. But it is extremely relaxing, and can help you if you go into a bad trip or feel sick sometimes. BUT NOT ALWAYS! :weedman:

Sometimes it increases visuals, sometimes it decreases.

MUSHROOMS CAN BE UNPREDICTABLE! :retard:

ABOVE ALL

ALWAYS TRIP IN A SAFE ENVIROMENT!!!!!!!!!!! :prayer: :toimonster:

I cannot stress this enough, I myself like to trip alone, in an empty house. Distactions can cause stress on mushrooms and interfere with the trip. I always turn my ringer off the phone, and make sure I have nothing to do that day, or the next day. I also make sure no unexpected visitors show up at the door. :finger:

Tripping with friends is fun, but remember everything will be very weird, and sometimes you may get sick or experience naseua, so having an empty house is good if your scared of your parents or someone asking you a million questions as to why your puking your guts out. :goodman:

I always clean my house very good before a trip, and my body.

For what to do while your on them; I suggest never watching Cable TV...

Although if you have good dvds, I mean Mushroom movies like;

Stanley Kubricks films :shock:
(2001 a space odyessy is the best)

Ralph Bakshi films :mrgreen:
(mostly beautiful animation which is amazing on shrooms)

Or even old cartoons that may make you laugh, like 60's spiderman, flintsones or whatever you think may spark your interest while on mushrooms.

IF you play an intstruments try it out! :rock: :rock:

Try listening to music and relaxing, stare at anything and visualize!

Also investing in nice black light posters, lava lamps, vortex balls, or any little trippy stuff that you can buy to turn one room in your house into your tripping place.

Once you have establish a nice tripping room, the possiblities are endless. :finga:

Always have a tv, dvd player, stereo, Bed/couch/ and lots of blankets or pillows if you want, sometimes it can be hard to get comfortable.


***********************
IF you start to have a bad trip,
whatever you are thinking about tell it to stop,
try thinkin about somethin else, BE HAPPY!

TELL yourself that this is just a trip, you are fine and will be okay in 6-8 hours so just sit back and enjoy it!

IF you follow these you should do alright, although some love tripping in nature, I HIGHLY DO NOT RECOMMEND THIS UNTIL YOU ARE VERY EXPERIENCE WITH SHROOOOOOOOMS.

Above all, SET AND SETTING! PLAN YOUR TRIP AND HAVE FUN!

BE SAFE!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
 

mojojojo_1

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Jan 2006
Messages
28
shrooms is not the same as getting high, but in the same way, its not like you will literally leave the realm of sanity. You will be aware of whats going on around you and be able to function normally, but everything will be hella funnier, and more involving. Watching a movie will kinda take you there. I have smoked before shrooms once, but dont think it change anything.



*oh yes dont take sleeping pills, I tried to go to sleep by taking them, and suddenly i didnt know if my limbs were really there and had to keep toching them to make sure, not scary but very alarming. :p
 

Purple

Matrice périnatale
Inscrit
4 Jan 2006
Messages
6
Sers,

Also mit Philosopher Stones kenn ich mich nicht aus. Hab ich noch nie probiert die Dinger. Aber schon ettliche Male den guten "Cubensis". Den würd ich Euch auch für´s erste Mal empfehlen. Der macht nämlich bei der richtigen Menge ein angenehmen kontrollierbaren Trip. Die 30 Gramm Frischpilze könnt Ihr auf zwei Personen aufteilen, dann seit IHr auf dem gleichen Level. Es kommt aber auch immer auf den persönlichen Zustand an. Achtung: Seit Ihr psychisch eher labil, lasst lieber die Finger von den Dingern!!! Ansonsten empfehle ich Euch die Pilze als Tee zuzubereiten. Das schlägt nicht so auf den Magen und fährt nicht so heftig ein! Nehmt einfach jeweils 15 gr. frische Pilze in eine Tasse dazu einen Beutel Früchtetee für den Geschmack und überbrüht sie mit richtig kochendem Wasser (Muß wirklich heiß sein!) Dann lasst Ihr es 10 Minuten ziehen, bis die Pilze, vorallem die Stengel Ihre bläuliche Farbe verlieren und blaß weiß/gelblich werden. Dann abseihen und den Tee nach belieben zuckern und genießen...

Aber noch ein Paar Ratschläge:

- Achtet darauf, daß ihr von niemandem gestört werdet
- Sorgt für chillige Atmosphäre (sanfte Musik etc.)
- Wenn ihr nebenher was raucht dämpft das den Trip ein wenig
- Falls es Euch zu heftig wird(kann vorallem am Anfang passieren), legt Euch ins Bett wickelt Euch ein und hört chillige Musik. Nach maximal einer halben Stunde seit Ihr dann wieder auf einem stabileren Level. Bei mr hat´s immer geholfen, aber ich hab auch derbe Mengen zu mir genommen...
- Fernsehen lenkt ab und ist ziemlich spaßig auf Pilze...


Und denkt immer daran, der Zustand sei er gut oder schlecht geht vorrüber!!!
 

Purple

Matrice périnatale
Inscrit
4 Jan 2006
Messages
6
Sers,

Also mit Philosopher Stones kenn ich mich nicht aus. Hab ich noch nie probiert die Dinger. Aber schon ettliche Male den guten "Cubensis". Den würd ich Euch auch für´s erste Mal empfehlen. Der macht nämlich bei der richtigen Menge ein angenehmen kontrollierbaren Trip. Die 30 Gramm Frischpilze könnt Ihr auf zwei Personen aufteilen, dann seit IHr auf dem gleichen Level. Es kommt aber auch immer auf den persönlichen Zustand an. Achtung: Seit Ihr psychisch eher labil, lasst lieber die Finger von den Dingern!!! Ansonsten empfehle ich Euch die Pilze als Tee zuzubereiten. Das schlägt nicht so auf den Magen und fährt nicht so heftig ein! Nehmt einfach jeweils 15 gr. frische Pilze in eine Tasse dazu einen Beutel Früchtetee für den Geschmack und überbrüht sie mit richtig kochendem Wasser (Muß wirklich heiß sein!) Dann lasst Ihr es 10 Minuten ziehen, bis die Pilze, vorallem die Stengel Ihre bläuliche Farbe verlieren und blaß weiß/gelblich werden. Dann abseihen und den Tee nach belieben zuckern und genießen...

Aber noch ein Paar Ratschläge:

- Achtet darauf, daß ihr von niemandem gestört werdet
- Sorgt für chillige Atmosphäre (sanfte Musik etc.)
- Wenn ihr nebenher was raucht dämpft das den Trip ein wenig
- Falls es Euch zu heftig wird(kann vorallem am Anfang passieren), legt Euch ins Bett wickelt Euch ein und hört chillige Musik. Nach maximal einer halben Stunde seit Ihr dann wieder auf einem stabileren Level. Bei mr hat´s immer geholfen, aber ich hab auch derbe Mengen zu mir genommen...
- Fernsehen lenkt ab und ist ziemlich spaßig auf Pilze...


Und denkt immer daran, der Zustand sei er gut oder schlecht geht vorrüber!!!
 

Purple

Matrice périnatale
Inscrit
4 Jan 2006
Messages
6
Sers,

Also mit Philosopher Stones kenn ich mich nicht aus. Hab ich noch nie probiert die Dinger. Aber schon ettliche Male den guten "Cubensis". Den würd ich Euch auch für´s erste Mal empfehlen. Der macht nämlich bei der richtigen Menge ein angenehmen kontrollierbaren Trip. Die 30 Gramm Frischpilze könnt Ihr auf zwei Personen aufteilen, dann seit IHr auf dem gleichen Level. Es kommt aber auch immer auf den persönlichen Zustand an. Achtung: Seit Ihr psychisch eher labil, lasst lieber die Finger von den Dingern!!! Ansonsten empfehle ich Euch die Pilze als Tee zuzubereiten. Das schlägt nicht so auf den Magen und fährt nicht so heftig ein! Nehmt einfach jeweils 15 gr. frische Pilze in eine Tasse dazu einen Beutel Früchtetee für den Geschmack und überbrüht sie mit richtig kochendem Wasser (Muß wirklich heiß sein!) Dann lasst Ihr es 10 Minuten ziehen, bis die Pilze, vorallem die Stengel Ihre bläuliche Farbe verlieren und blaß weiß/gelblich werden. Dann abseihen und den Tee nach belieben zuckern und genießen...

Aber noch ein Paar Ratschläge:

- Achtet darauf, daß ihr von niemandem gestört werdet
- Sorgt für chillige Atmosphäre (sanfte Musik etc.)
- Wenn ihr nebenher was raucht dämpft das den Trip ein wenig
- Falls es Euch zu heftig wird(kann vorallem am Anfang passieren), legt Euch ins Bett wickelt Euch ein und hört chillige Musik. Nach maximal einer halben Stunde seit Ihr dann wieder auf einem stabileren Level. Bei mr hat´s immer geholfen, aber ich hab auch derbe Mengen zu mir genommen...
- Fernsehen lenkt ab und ist ziemlich spaßig auf Pilze...


Und denkt immer daran, der Zustand sei er gut oder schlecht geht vorrüber!!!
 

antonello

Matrice périnatale
Inscrit
7 Jan 2006
Messages
6
Siamo tutti viaggiatori o no??
Allora perchè non c'è la lingua italiana?
Antonello
 

Nitroman

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Déc 2005
Messages
160
mojojojo_1 a dit:
*oh yes dont take sleeping pills, I tried to go to sleep by taking them, and suddenly i didnt know if my limbs were really there and had to keep toching them to make sure, not scary but very alarming. :p
yikes! sounds scary hehe when i do nitrous oxide and lay down very comfortably i sometimes think like "why dont I feel my legs?" and then i instantly move them and remember there still there :p

Last time i did shrooms i laughed like i laughed in my childhood i dunno how to explain though but its like i was a child again for that very moment and it was allright. hehe it reminded me somehow that all those adult matters not really matter :rolleyes:

One time I began exploring my house with my dog and also outside (I life on a farm) :D I didn't knew my house had so much secret places, it was such an adventure!
 

mojojojo_1

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Jan 2006
Messages
28
nitro--


my roomate also describes the shroom high as a child like persona and reflection of the world. Kinda makes sense, its like seeing life threw the eyes of a child again
 
Haut