Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

patrydrugs aanraders

Tunnelvision

Elfe Mécanique
Inscrit
28 Août 2008
Messages
296
Lion a dit:
Meduzz a dit:
De combinatie MDMA + cannabis is ook heel leuk maar dan kruip je een beetje terug in je eigen hoofd om het zo te zeggen.

nah denk ik niet. mdma is zo sterk dat cannabis niet uitzonderlijk veel effect gaat hebben.
is bij mij niet zo hoor...cannabis en mdma zorg bij mij echt voor synergie en dan heeft cannabis juist heel veel invloed op de mdma werking
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Tunnelvision a dit:
Lion a dit:
Meduzz a dit:
De combinatie MDMA + cannabis is ook heel leuk maar dan kruip je een beetje terug in je eigen hoofd om het zo te zeggen.

nah denk ik niet. mdma is zo sterk dat cannabis niet uitzonderlijk veel effect gaat hebben.
is bij mij niet zo hoor...cannabis en mdma zorg bij mij echt voor synergie en dan heeft cannabis juist heel veel invloed op de mdma werking

nog nooit gehad, mss ligt het dan enkel aan mij
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
ok wacht wacht, talking to a noob here.. :p

spirulina? kanna? SSRI?
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Spirulina is een algen soort vol met voedingsstoffen, volgens mij zit er zo'n beetje alles in wat je dagelijks nodig hebt.

Kanna: http://www.*******.nl/smartshop/psychedelics/psychedelic_herbs/sceletium_tortuosum_kanna/

8)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
SSRI = selective serotonin reuptake inhibitor.
Het is een groep antidepressiva.
Meer info.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Lion a dit:
ketamine in laaaage dosissen

In combinatie met amfetamine dan. Anders wordt het een feest wat je alleen ziet met een neutraal gevoel, echt aanwezig bent je niet.
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
hm ik heb dit weekend 2cb gehad, dat was wel leuk maar toch niet echt een handige partydrug, ik herkense mensen niet meer en ik vond al die bewegende shiznit nogal vermoeiend eigenlijk :p

kunnen jullie ook wat over eigen ervaringen vertellen kwa die drugs die jullie genoemd hebben?
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Hoeveel mg's van 2cb had je?

Opzich zou ik dat aangeven als de beste keus op MDMA na. 2CB maakt heel erg liefdevol met vreugde. Alleen echt actief wordt ik er persoonlijk niet van. Als ik ga zitten wil ik niet meer opstaan, hangen is lekker op 2cb. Seks voelt ultra sensueel. Eigenlijk samen met tantra het goddelijke.

8 mg moet wel te doen zijn op een feest. Kan me niet voorstellen dat je daarvan met open ogen ook maar iets van merkt in je zicht. Maar wel in je mind qua stemming en omgang met anderen.

Pillen zijn er in sterktes van 4, 8, 12 en 24 mg.

GHB is een prima partydrugs maar heeft een aantal haken en ogen. Zoals goed doseren, als het inkickt niet lui onderuit gezakt zitten want dan wil je blijven chillen. En je moet een rationele persoonlijkheid hebben want het dempt totaal je remmingen, hevig lustopwekkend en je motoriek is roekeloos te noemen als je je niet focust.

Voor de rest kan muziek op GHB en de mooie kanten van het leven zèèr emotioneel en mystiek werken. Heb meegemaakt dat ik gewoon tranen in m'n ogen kreeg van bepaalde muziek terwijl de mensen om me heen stonden terwijl ik nauwelijks zo'n soort emotie gekend had en anderen me daarin ook totaal niet herkende. Voel zo mystiek en fris dat de waardering en de sfeer van het leven waarin je verkeerd paralell kan liggen met een de euforie van MDMA of LSD.

'Tis net alsof alle invloeden als een warme zee me gevoelsleven in stromen en langs elke gevoelsnaar stroomt.

'tis ook echt de ENIGE drugs waarvan ik bij 1 goede dosis absoluut geen na effecten voelde. Lichamelijk niet, en geestelijk hoefde ik niets te verwerken.
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
hm ik weet neit hoe veel 2cb ikhad, het was een redelijk klein pilletje, "beginnersdosis", maar ik kan je zeggen dat ik daar echt wel op stond te trippen. Het liefdevolle of euforische gevoel dat je beschrijft bleef echter volledig en dan ook utterly compleet totaal achterwege helaas..

GHB vind ik een beetje een enge drug omdat het idd totaal je remmingen dempt dus daar heb ik eigenljik niet zo veel zin in, bovendien heb ik het een keer gehad (1ml) en toen voelde ik me gewoon tipsy net als met alcohol, weinig nieuws onder de zon daar.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
kan 2CB ook gesnuifd worden?
dat hebben ze mij dit weekend aangeraden.
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Lion a dit:
kan 2CB ook gesnuifd worden?
dat hebben ze mij dit weekend aangeraden.

Ja. Het schijnt alleen nogal pijnlijk te zijn. En kijk uit met de dosis, want je hebt met snuiven een stuk minder nodig!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^van wat ik heb gehoord is het inderdaad erg pijnlijk. Deel de dosis door 3 als je snuift (vergeleken met oraal), dus ca. 4-8 mg, zorg dat je het goed afweegt. De meest ideale manier van inname schijnt toch wel pluggen te zijn (anaal). Helft van de dosis, goede opname en pijnloos.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
ik heb een tabletje van 8 mg

in 3 delen dan?

kicked het effect onmiddelijk in als het gesnoven wordt?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
de helft kan ook wel.

Weet niet hoe het zit met het snuiven van pilmateriaal... Meeste mensen die ik ken en 2c-b snuiven gebruiken kristallen.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Binnen vijf minuten is het effect zo goed als volledig merkbaar, na 10 minuten piekt het al. Het brand scherp in je neus, hakt je pilletje echt stevig fijn alvorens je snuift.

Ik zou het zeker snuiven want je hebt aanzienlijk minder nodig dan oraal waardoor je en hoop materiaal bespaard want oraal wordt onnodig veel door de lever wordt afgebroken.

Die 8 mg kun je makkelijk snuiven. Denk dat de meeste van hier al gauw 20 miligram of meer preferen via de neusroute. Zo heftig is 2cb namelijk niet.
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
ik heb het een keer gesnoven en ik vond het allemaal nogal mee vallen met dat het pijn doet enzo, maar dat kan ook komen omdat ik toen al mdma en 4fluor op had? :p anyway merkte er toen niks van, had vanwege voorzichtigheid maar heel weinig gebruikt
 
Haut