Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddoverbod, emailtje gehad van ministerie van volksgezondhe

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ik denk dat hij suggereert dat dat de gedachtegang van Ab Klink is? Of zie ik het verkeerd?

Ik denk dat je het rustig in de lijn van Rouvoets 'alle drug gebruik is abnormaal' kunt zien. Het is ongewenst in de ogen van iedere christen omdat het raakt aan bijna ieder geindoctrineerd taboe wat leeft in die contreien. Rond 300 na die zogenaamde christus (die nooit heeft bestaan weten we nu zeker), is onze taal gecensureerd in de zin dat complete concepten uit onze 'nieuwe' taal zijn weg gelaten. Bijv, de connectie drugs verlichting/ontwaken/religie maar bijv. ook hogere of tantrische sex. 1700 jaar indoctrinatie laat sporen na, in geval van Rouvoet en Klink, weten ze waarschijnlijk niet beter.

Maar dat is godverdomme geen excuus......

L&V
HC
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Zoals iemand bij ons op kantoor ( :D ) opmerkte, is het idee achter dit nobele gebaar van Klink waarschijnlijk dat zodra medicinale wiet eenmaal een "normaal geneesmiddel" is en arts en patiënt dus van het middel verzekerd zijn, de coffeeshops harder aangepakt/ makkelijker gesloten kunnen worden.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Lion a dit:
@ ThaDivine: ik ga akkoord, paddos zijn idd waardevoller.

@ Meduzz: heb ik gezegt dat psychonautisme een ziekte is?
zeer mee oneens eerlijk gezegd, ik moet zeggen dat ik nog geen volle paddo ervaring heb kunnen beleven (door omstandigheden) maar ik vind (vooral) pure wiet roken echt wel een bijzondere ervaring die mijn perceptie van de werkelijkheid zeker heeft beïnvloed.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
CaduceusMercurius a dit:
Zoals iemand bij ons op kantoor ( :D ) opmerkte, is het idee achter dit nobele gebaar van Klink waarschijnlijk dat zodra medicinale wiet eenmaal een "normaal geneesmiddel" is en arts en patiënt dus van het middel verzekerd zijn, de coffeeshops harder aangepakt/ makkelijker gesloten kunnen worden.

Ja, dat bedacht ik me ook al. Ik verwacht echter niet dat dat erdoorheen komt. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Na het hele paddo gebeuren (wat nog niet is afgelopen, maar toch), zou het me niets verbazen als de coffee shops op de lange termijn toch in gevaar gaan komen.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
DevXavier a dit:
Na het hele paddo gebeuren (wat nog niet is afgelopen, maar toch), zou het me niets verbazen als de coffee shops op de lange termijn toch in gevaar gaan komen.

Als je het mij vraagt dan maken ze het de coffeeshops nu al erg lastig. Maar dat zal wel erger worden naarmate de tijd vordert.
 
Haut