Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Mimosa Hostilis - Goedkope bron voor rootbark gezocht. :)

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Wel, da's gedeeltelijk waar BathtubSkyPirate, maar ze hebben verschillende depots in Europa, onder andere in Nederland, ik had mijn bestelling na 3 dagen, en had hem voor 30 euro minder dan normaal omdat het niet overzees moest verscheept worden.

Die kerel spreekt ook Nederlands en je hoeft niet via Paypall te betalen, je kan gewoon via een rekeningnummer storten, zo heb ik het gedaan omdat ik geen Paypall gebruik.
 
F

FlyHi

Invité
Zou iemand dezelfde PM-tip kunnen , willen sturen ?
Er is veel keuze , maar toch graag een goed/betrouwbaar adres aub .
Met hemelse dank !
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Naar't schijnt doet deze site geen zaken meer via Nederland, of in ieder geval met heel beperkte mogelijkheden, moest iemand hier iets meer over weten gelieve te reageren aub.
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Ik heb het flauw vermoeden dat er iemand tussen de geïnteresseerden voor de link zat van de overheid of iets dergelijks, om bv. er achter te komen wie die leverancier al dan niet is, eigenlijk moest ik daar op voorhand aan gedacht hebben voor ik zomaar de link doorstuurde, niet dat het moeilijk is om er zo achter te komen, maar toch....
Vroeger was er geen enkel probleem en nu belijkbaar wel, of officieel dan in ieder geval toch.

Hopelijk levert het geen verdere problemen op, DMT staat plots in de schijnwerper en dat hebben de anti-drugs mensen vast en zeker ook wel al gemerkt en die zijn vastberaden daar verandering in te brengen, hopelijk beginnen de mensen dat te beseffen en stoppen ze met bv. live trips op Youtube te posten, want in sommige gevallen is het echt geen goeie reclame.

Bij deze lijkt het mij misschien beter om deze topic te verwijderen?
Advies is altijd welkom.

Ben blij dat het dan toch nog in orde is gekomen Toxicaine. :wink:
 
F

FlyHi

Invité
Jammer dat er argwaan is ontstaan rond deze topic .
Ik wilde nog danku zeggen dat ik het adres heb ontvangen , en dat er alleen nog schilfers verscheept worden.
Poeder in Nl zou weleens van een andere bron kunnen komen.(doordenkertje v d insiders )
Zou de toekomst aan 1 of andere acacia-soort zijn ? Of zullen we zelf mh-boompjes kweken ?

Heeft iemand een idee met wat voor ding je best de schilfers maalt ?

Dank & groeten - ik durf bijna niets meer schrijven hier / zouden ze echt infiltreren in zo'n forum ? Crazy world...
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Het is slechts een vermoeden, maar waarom niet, een forum is toch de ideale manier om op de hoogte te blijven?

Door Youtube videos komt DMT overigens wel vaak negatief in beeld omdat er nogal eens wat mensen denken dat DMT een soort van psychedelische crack is en er compleet respectloos mee omgaan.

Ik zou gewoon echt niet willen dat met DMT hetzelfde gebeurd als met de paddo's, die zijn ook verdwenen door een paar uitzonderingen.

Om op je vraag te antwoorden, je kan de schilfers het best in een blender doen, ik hoop dat je dat hebt want het is de enige manier, met een mixer ga je gegarandeerd onder het fijn stof zitten, en dat stof zet zich vast op de longen dus het is niet echt gezond om in te ademen.

Misschien overdrijf ik en is er niets aan de hand hoor, daarom dat ik het graag eens van anderen zou willen horen.

En graag gedaan natuurlijk. :wink:
 

BathtubSkyPirate

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Déc 2010
Messages
20
Stof in je longen is nooit een fijn idee lijkt mij.
Je kan ook zo'n blender kopen met zo'n plastic kap erop, fijnmalen tot het zand is. Stofkapje op doen bij het eruit halen.

De leverancier schijnt ook niet meer op emails te reageren las ik op een ander forum.
 

Toxicaine

Matrice périnatale
Inscrit
9 Fev 2011
Messages
10
Je kan ze ook zo klein mogelijk proberen te maken (scheuren / knippen met grote schaar?) en dan een tijdje weken in sterk basisch water, dan lost het ook op. Na een paar dagen zou het zo goed opgelost als met poeder moeten zijn. Succes!
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ik zou gewoon echt niet willen dat met DMT hetzelfde gebeurd als met de paddo's, die zijn ook verdwenen door een paar uitzonderingen.

Nee hoor, paddo's zijn gewoon verdwenen omdat een christenhond/minister van volksgezondheid (Ab Klink) aperte leugens verkondigde over gebeurtenissen met paddo's die nooit hadden plaatsgevonden en/of niets met paddo's te maken hadden.

Verder is DMT al lang verboden dus daar kan eigenlijk niets mee gebeuren.
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Ja da's juist Hearthcore, maar Mimosa is nog steeds verkrijgbaar, en daar zouden ze wel iets aan kunnen veranderen, maar aan de andere kant, kweeksetjes voor paddos zijn ook nog verkrijgbaar, en sporen verbieden zou belachelijk zijn, dan moeten ze nieuwe wetten schrijven.
 
M

MisssQ

Invité
PLease PM me! ik wil ook geinformeerd worden over eventueel verzending e.d. graag een persoonlijk bericht.. :) thx :D
 

THB

Matrice périnatale
Inscrit
27 Mar 2011
Messages
8
Ik heb een best goedkope nederlandse webshop gevonden, kan alleen geen PM sturen. Ik mag hier zeker geen link plaatsen?
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Link plaatsen niet denk ik, maar een PM aan de gëintreseerden is geen probleem.
 

THB

Matrice périnatale
Inscrit
27 Mar 2011
Messages
8
DaZeD a dit:
Link plaatsen niet denk ik, maar een PM aan de gëintreseerden is geen probleem.

PM sturen lukt niet, ik denk omdat ik nog niet zo lang member ben van het forum. Of ligt het ergens anders aan?
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Ik weet het niet, het zou kunnen maar ben het niet zeker.
Ik ben eigenlijk niet van plan nog PM's te sturen naar mensen die nog maar net lid zijn en enkel in dit forum hun eerste post maakten om de voorgenoemde redenen, mijn excuses daarvoor.
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
heb inmiddels een nieuwe leverancier gevonden, ga het snel uitproberen!
 

hielke19

Matrice périnatale
Inscrit
16 Juin 2011
Messages
12
mijn leverancier is ook gestopt. zou iemand mij ook kunnen informeren via pm over een nieuwe goedkope bron.
de vorige bron is na dat alle producten telkens ''out of stock'' waren, offline gegaan. dit is erg jammer aangezien deze zeer scherp geprijsd was, en zo'n 10 keer zo goedkoop als een andere bekende nederlandse aanbieder.
ik hoop dat iemand me kan helpen aan een nieuwe bron. bvd :D
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Nieuwe tactiek dan maar;

Typ bij Google "cheap mimosa hostilis" en je vindt de goedkoopste in de bovenste van de bovenste twee links.
 
Haut