Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Meeting Arnhem

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
HeartCore a dit:
Inmiddels voel ik me net een drugshandelaar mbt as zaterdag. Dat was niet helemaal (helemaal niet) mijn bedoeling. Ik moet helaas afzeggen sorry....

Hoezo? :( Jammer dude... ik dacht dat het meer voor de gezelligheid was eerlijk gezegd? :)

Denk er nog even over na, zou ik zeggen. :roll:
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Heyheyy!!

Over 2 dagen is het dan zover; de meeting. Wat mij betreft gaat deze nog gewoon door. :D

Ik kan echter niet een auto regelen op zaterdag; dus ik kom waarschijnlijk gewoon met de trein.

Is het handig om hier even een tijd te bespreken, en de plaats e.d. via private messages / e-mail?

Greetz :)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ja, is goed .. pm me maar voor mijn email/telnr ..
Ik weet niet bij wie het de bedoeling was om af te spreken, maar weet dat ik waarschijnlijk vanaf ProStoner zal komen. Mischien, en als PS daar mee instemt, kunnen we bij hem afspreken, want hij woont erg dichtbij station Arnhem Presikhaaf.
 
G

Guest

Invité
Kut, ik heb dus dit hele topic gemist. Had wel toegezegd, maar uiteindelijk kan ik niet morgen, ik moet werken, maar wist ook niet dat het al "zo snel" zou gebeuren.
Heb ondertussen nog niets van het geheel vernomen... jammer, maar volgende keer....
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Hmmm dat is wel balen :roll: . Dan blijven alleen ProStoner, Siq en ik over ofniet? :p

Misschien handig om dan een dag (ver vooruit?) in te plannen dat jij, en anderen er ook nog bij kunnen zijn?

Ik hoor 't wel!
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Yup, wij 3 en tetris ..
.. en als we dan toch afspreken is dat waarschijnlijk makkelijker in Eindhoven, gezien we daar allemaal toch dichter bij in de buurt wonen (als PS in B&D is nu ..)

Jammer zeg, dat jullie (HC & SitP) er morgen niet bij kunnen zijn, maar laten we zeker een datum prikken waarop we allemaal kunnen. Ik kan wel een voorstel doen, maar ik heb nauwlijks restricties, ofwel .. ik maak wel tijd, dat lukt me vast wel.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ok, 't gaat door .. in Arnhem
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey ik ben een tijdje weggeweest en geen toegang tot internet gehad..
voor mijn part gaat het morgen gewoon door ..en voor mijn part gaan we de 28e ook weer :p

en dit zal vast niet de laatste ontmoeting zijn .. of het moet wel heeeel erg tegenvallen maar dat verwacht ik niet..

ps. ik ben nu weer in arnhem...
en als we geen auto hebben dan weet ik zelf niet echt hoe we naar de veluwe gaan .. kweet niet hoe het met bussen enzo zit ?
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Heeyyyy

Ik ging er een beetje vanuit dat het niet doorging; maar PeterdePlanteneter en ik komen toch nog. 8)

We kunnen alleen rond 14:15 hier vertrekken; dus dan kunnen we ong. rond 14:40 bij die mooie gesloopte flats zijn, als dat handig is.

Ciao! :)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Nou haha :)
het was me de meeting wel zeg :)
helaas kon alleen kwarkfanaat uiteindelijk nog komen..(siq en Tetris waren er de vorige dag ook al)... dus we waren met zijn 4en :p
desalnietemin was het zeer gezellig en voor herhaling vatbaar :D
we zijn uiteindelijk ook niet naar de veluwe geweest, maar we hebben gewoon op mun kamer zitten chillen :) waterpijpje erbij, ervaringen uitwisselen enzovoorts
 

Ebene

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Oct 2006
Messages
34
Klinkt gezellig :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Jahhh was zeker gezellig :)

Mooie verhalen gehoord weer... en de waterpijp was -niks- mis mee! 8)
Op naar de volgende meeting :lol:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
De 28e, het vorige alternatief, zou bij mij in Amsterdam kunnen.

Laat me maar weten. :)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik dacht dat ik de 28e wel zou kunnen.. maar ik moet die datum helaas afzeggen :(
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik ben helemaal blut (kan nog 2 keer naar Eindhoven reizen, alleen om te werken, daarna; honger) dus dan kan ik helaas niet. Ook moet ik toch nog wel even wat bijkomen ..
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Waar is HeartCore eigenlijk?

Is al een tijdje niet meer op MSN, noch post hij hier op het forum.
 
G

Guest

Invité
Busy opt werk, maar z'n laaste posts zijn nog van vrijdag... dus tzal wel meevallen.

Dus komt er denk op neer dat ik deze week weer ens de topposter word :mrgreen:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
lol

Weer iets om op je CV te zetten. :)
 
Haut