Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Meeting Arnhem

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
HC, helemaal met je eens dat het wat verdacht overkomt. Echter, er is hier sprake van veel toeval :p. Peter zit bij mij op werk en is een goede vriend van me, we roken zo nu en dan 'het één en ander' samen en we hebben een aantal keren shrooms gedaan. Goede kerel opzich dus; in ieder geval geen law-enforcer. ;)

Maargoed, kijk maar even wat je ervan denkt (en anderen) en dan horen we het wel.

Ciao!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik vind het best :)
als snap ik HC's idee :p
oh ennuh als je niet wilde dat jan en alleman zich aanmelde voor dit festijn :p
had je het natuurlijk niet persee op het forum kunnen zetten
maaruh let maar niet op mij .. ik ben momentaal onder invloed van een paddestoeltje hehe
ik had zin om ff lekker een beetje rond te spezen op de site
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Misschien heb ik de betreffende 21e oktober.. een auto tot mijn beschikking. Mocht dat zo zijn; dan kan het uitje misschien wel plaatsvinden @ de Veluwe? Lijkt mij wel relaxt iig :D.

Mocht ik toch geen auto hebben.. dan is het misschien alsnog 'n optie? :p

:lol:
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik zal even ook naar HC en medespacers garant staan voor de aanmelding van tetris. Dit is een van mijn beste vrienden en ook een bekende van ProStoner. Ik vraag me nu ineens af of wij eens samen hebben geshroomed .. maargoed, we delen wel een goede, deels psychonautische band.

Oh, en hij staat prncipieel _ver_ van de 'sterke arm' van de wet af :p
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Siq a dit:
Ik zal even ook naar HC en medespacers garant staan voor de aanmelding van tetris. Dit is een van mijn beste vrienden en ook een bekende van ProStoner. Ik vraag me nu ineens af of wij eens samen hebben geshroomed .. maargoed, we delen wel een goede, deels psychonautische band.

Oh, en hij staat prncipieel _ver_ van de 'sterke arm' van de wet af :p

Gezellig! :D

21 oktober blijft voorlopig nog even 'de' dag? :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
agreed :D ik kan niet wachten hoe eerder hoe beter hehe
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
ik moet altijd werken, en kan pas vrij krijgen als ik dat 4 weken van tevoren aangeef :evil:
volgende keer probere ik erbij te zijn als ik het eerder weet, anyway,heel veel plezier allemaal alvast :D
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ok een vraag.

Op dit moment staat

Zaterdag 21 oktober

Onverwacht is er iets tussengekomen voor mij maar dit zeg ik af wanneer het 21 oktober blijft.

De vraag is:

Wie is er voor:

21 oktober
en wie voor
28 oktober?

Zoals gezegd, als het zo blijft, blijft het zo wat mij betreft maar als het voor meer mensen handiger is de 28e, kunnen we misschien switchen.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik heb geen voorkeur, ik kan tijd maken voor elke dag, dus als het beter uit komt op de 28e, dan stem ik daarvoor in.
 

Pazusu

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Août 2006
Messages
378
Afgelopen weekend maar gauw nog even de veluwe op geweest, voordat alles daar leeggeroofd is :twisted:

...maar ik heb helaas niets gevonden. Zoek dus maar niet bij Laag-Soeren, want daar ben ik geweest. Ik geloof dat op de Posbank ook wel Schotse hooglanders grazen. Misschien moeten jullie het daar eens proberen. Veel succes met zoeken!
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Hahahaha vet; dan slaan we die plek over ;).

Maar 21 oktober komt voor mij beter uit.. omdat ik de 28e jarig ben. :D

Of ik een auto tot mijn beschikking heb ik trouwens nog niet zeker, maar dat laat ik asap weten!

Verder... vernam ik van iemand dat ze lachgas flessen e.d. bij de Sligro verkopen. Ik heb een Sligro-pas... Misschien valt er iets te combineren? :D

Cheers! :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Ok ;)

Als er veel liefhebbers zijn, kunnen we misschien wel wat regelen. Zal idd wel wat snoep meenemen; niet de hele koffer though :p

Trouwens, Sonsbeek park is misschien ook wel leuk?
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Laten we niet teveel over de locatie afspreken hier. Ik stel voor om vanaf woensdag eea via email af te handelen, desnoods via msn.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
HeartCore a dit:
Laten we niet teveel over de locatie afspreken hier. Ik stel voor om vanaf woensdag eea via email af te handelen, desnoods via msn.

Helemaal gelijk in, Prima 8)
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Inmiddels voel ik me net een drugshandelaar mbt as zaterdag. Dat was niet helemaal (helemaal niet) mijn bedoeling. Ik moet helaas afzeggen sorry....
 
Haut