Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

ligt het aan mij of...?

cody

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juil 2005
Messages
114
telkens als het stilaan winter gaat worden en ik rook een joint (alhoewel ik niet veel blow heel af en toe es ene puurtje want ik rook geen tabak) voel ik er mij niet zo goed meer in men vel bij...tijdens de winter ga ik dan ook totaal niet trippen ofzo want ik weet dat ik er mij maar slecht bij ga voelen.
vanaf de lente komt begint de zin naar een joint en te trippen terug toe te nemen.
nog mensen met dit fenomeen ?
ik ben nogal een seizoensgebonden persoon...dus ik heb zeker last van najaars en voorjaarsdipjes.
mss beinvloed dat dus ook het blowen ? (sneller paranoia worden en mij echt niet confortabel meer voelen)
kben geboren net tegen de zomer mss daardoor. ;)
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
dat komt inderdaad waarschijnlijk door je winterdip, drugs versterken vaak je gevoel en dus ook je winterdip, probeer eens niet in de winter te blowen, denk dat dat t beste helpt, ook kan sint jan'skruid helpen tegen een winterdip.
 

Nitroman

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Déc 2005
Messages
160
******* had vorig jaar een artikel op hun website staan over de winterblues.
zie http://www.*******.net/news.php?newsindex=86
 

Murphy

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
50
heb elk jaar juist hetzelfde en k staar nu elke dag naar een countdown till spring (http://home.versateladsl.be/vt665140/te ... ntdown.htm)
laat die lente maar komen, de eerste zonnige dagen maken me altijd extreem euforisch, meestal neem ik dan ook DXM wanneer ik ergens buiten ga zitten

x
 

thesacraments

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
54
Er gaat niets boven een zomers tripje! Ik heb namelijk deze winter ook niet getript. Binnekort is het de beurt aan mn morning glory zaadjes...
Dat zal dan mijn eerste trip worden voor deze winter.
Volgens mij zal het voor mij geen enkel probleem zijn want of het nu winter of zomer is; ik krijg er geen dip van.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Erg herkenbaar en ja, ik kijk ook uit naar de lente/zomer .. veel meer joy-de-vivre dan :)
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Zou het kunne dat ik door de winter fout gegaan ben op paddo's?? Tis wel dat ik me meer down voel in de winter met de donkere dagen dan in de lente dat het weer lekker licht word en weer zin heb om van alles te doen :D
 

thesacraments

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
54
tzou wel eens kunne dat het aan je gemoedstoestand ligt ja... Maar tkan ook andere gevolge hebben volgens mij hoor... Zoals bij dex ( nu niets vergeleken met paddo's maar een voorbeeld ) is dat je van het 1e gemoed in het andere valt... soms zal dit wel vrij ongemakkelijk kunnen zijn maar ach!? :wink:

btw... paddo's kunnen ook in mindere mate genomen worden en dan krijg je een gezellig tripje... mss dat je met paar kameraden dan wel een leuke avond zal beleven.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Schijnbaar is het maar net hoe je die dip beleeft want mijn gebruik in de winter maakt mijn zomerse gewoonten bijna onzichtbaar. :oops:
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Jep, maar ik ben zowiezo gevoelig voor psylocine en psylocibine. Ik had 1portie gedroogde mexicaanse op, staant aan 3,1 gram ofzo en toen had ik egt een bad trip die later wel weer een goede trip werd. En tijdje geleden had ik maar iets meer als een half portie gedroogde hawaïaanse op en toen spacde ik em zo fucking hard, ik had denk 1gram ofzo op. Dus ik denk dat mijn lichaam de stof goed opneemt, dus lage doses zijn er voor mij niet egt, omdat ik dan nog steeds heel hard wegtripp. Maarja, wel handig voor als et weer zomer is en dat ik dan weer wel lekker kan trippen :D
 

Murphy

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
50
Bwa de winter stopt me niet van te trippen hoor. Trip wel veel veel minder dan in de zomer en slecht gaan is ook niet gebeurd deze winter, men laatste trip was zelf extreem euforisch. Het klote is dat je niet naar buiten kunt of in de natuur gaan trippen,want k lig graag op men terras onder de sterren als ik trip en ik woon over een bos :D
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik heb ook dat ik veel liever in de zomer trip dan in de winter... maar heb niet dat ik me echt minder voel tijdens een winter tripje... behalve als het zo koud is als nu :wink:
 

thesacraments

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
54
LOL! ja ik trip liever in een bos waar de zon doorschijnt... Wat een effect :D

Zomer is in aantocht!
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
nu we het dan toch over de zomer en winter hebben even een of topic vraagje aan jullie... zijn er dan echt drugs die jullie niet doen omdat het winter is en welke zijn dat??
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Trippen is voor mij voornamelijk paddestoelen , en dat is in de winter (binnen) toch een stuk beperkter dan in de zomer (buiiten). Er valt buiten in de natuur gewoon meer te zien en je voelt je ook niet beperkt door je omgeving omdat dat deze bv allleen uit een kleine flat is.

Buiten en vooral in een groot natuurgebied of bos is gewoon ulitiem het lijkt wel of het daar ook voor bedoelt is. In de winter is binnen ook ok , maar je moet het wel trekken , je moet het interessant maken en leuk voor je zelf , terwijl buiten meestal alles wel vanzelf gaat.
 
Haut