Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

leuke website

tsleddens

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Mai 2003
Messages
26
Inderdaad een mooie site met de basic informatie, alleen jammer dat ze niet meer of trip middelen ingaan.
 

Ram6

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juil 2003
Messages
48
van 13 jarige mokkels kan je geen uitgebreide tripverslagen verwachten, of wel?
 

m1quel

Matrice périnatale
Inscrit
22 Mai 2004
Messages
6
haahah /forum/images/graemlins/smile.gif Zo'n site past echt bij dit soort forums :p
 

niekd

Matrice périnatale
Inscrit
26 Mai 2004
Messages
8
beetje hoog meisjes-van-13-je-raakt-meteen-verslaaft-gehalte
maar das logisch verder wel geinig
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Enorm schattig hoor! Oh ik zie dat dit onderwerp al een jaar oud is...maar goed de site doet het nog steeds en is inderdaad lekker moralistisch, Drugs zijn erg ongezond en gevaarlijk. :twisted:
Tja, die meisjes zijn nu bijna 15 dus over een paar jaar piepen ze wel anders :smoke:
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
is toch ook overduidelijk dat de helft gecopied is.. net als of een dertienjarige begrijpt wat associatief vermogen is of lineair denken.
op zich wel leuk, maar ze hadden eerst ook aan hun estetische presentatie kunnen denken ,wat een smerige kleuren joh :p
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Kvind het wel leuk dat ze op een antidrugs site reclame maken voor een coffeeshop :twisted:
 

thesacraments

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
54
Hillarisch en banaal, de blowboot, reclame voor een coffeeshop, zoveel moeilijke woorden... hmm slimme kids!

Het filmpje "stoned" is gewoon ronduit belachelijk... ik sta zo niet te draaien als ik geblowt heb hoor :roll:

Dit worden volgens mij 2 psychonaute grietjes 1maal dat ze rijp zijn
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Ha, dat jezus dingetje had ik ook in groep 8! Maja, ik wou dat ik zo zou trippen als in dat filmpje stoned als ik blow :p. Maar het valt me op dat het daar allemaal gaat over hoe slecht en verslavend drugs is, beetje raar. Toen in de 2de zat had ik met iemand werkstuk gemaakt over lsd, we woude ook ervaring maar het moeste een slegte zijn, maar het enige wat we konden vinden dat het zo vet was dat je het ook een keer moest doen :p
 

thesacraments

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Fev 2006
Messages
54
hahaha lol wat voor werkjes laten ze bij jullie in holland maken! bij ons gingen die werkjes over "mijn gitaar" of "mijn snowboard vakantie" allemaal zulke domme dingen waar je niets over kwijt wilt maar ach...
Volgens mij staan we een beetje achter in belgie want in mn 2de middelbaar had ik nog geen flauw benul van de soorten drugs buiten weed
toen zat ik smorgens voor school ook al te blowen
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Ja ik ook :D Maar het moest voor verzorging, maar ik denk dat het over drugs ging omdat onze leraar een paar jaar verslaafd was heroïne, en lsd leek ons wel een leuk onderwerp omdat er altijd zoveel over werd gezegd dat het slecht was en dat je zelfmoord gaat plegen door de beestjes die je ziet :? dus dat woude wij verder onderzoeken...
 
Haut