Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Kryptonite enzo illegaal?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion cosmos
  • Date de début Date de début

cosmos

Neurotransmetteur
Inscrit
22/10/04
Weet iemand iets over waarom kryptonite, final e, explore xs nu illegaal zijn? Ik heb niets gehoord over een nieuwe wetgeving voor deze drugs?
Wat een k zooi.

pfff al die wetgevingen
ze zouden het allemaal legaal moeten maken
als je er aan kapot gaat is het toch je eigen schuld
of niet soms :wiggle:

Ik bedoel Ik smoor eens een jointje
ik gebruik wel wat herbs
maar al die coke en al de rest blijf ik af ook geen chemische brol voor mij
dus waarom verbieden
alcohol is toch ook niet verboden is ook een hard drug

Helemaal mee eens. Er is genoeg voorlichting dus legaliseren die hap. Is het gelijk geen criminele markt meer. Wie zichzelf kapot wil maken moet dat maar doen. Wel jammer dat wij daarvoor belasting betalen :frown:

Wel jammer dat wij daarvoor belasting betalen :frown:

Ik betaal ook mee aan al die zieken terwijl ikzelf nooit ziek ben !!

Betaal 50 € per maand ziektekostenpremie, en ben al 10 jaar niet meer bij de dokter geweest. Als de chemische drugs wordt vrijgegeven, kan het ook gecontroleerd worden en is er geen sprake meer van vermenging met troep om de kostprijs omlaag te drukken en de winst omhoog.

Legalise it, don't criticize it !!

Zowel de Final e als de Explore als de Krytpo bevatten ephedrene behoudende stoffen. (bekend onder diverse namen: Sida cordifolia, Ma huang, ephedra, ephedrene, ephedrine etc) Al deze stoffen vallen per 6 april 2004 onder de geneesmiddelenwet en mogen niet meer geproduceerd worden (behalve voor medicatie). Erg stom natuurlijk en vooral erg jammer. En dat allemaal door die domme Amerikanen die zich helemaal suf hebben gegeten aan de afslankpillen (stackers etc). ANyway...we will survive. Ik hoop dat er binnenkort meer sterke ephedra vervangers op de markt komen.

Die Amerikanen moeten ook alles verzieken... :mad: Nouja, Ik hoop inderdaad dat er mooie alternatieven aan komen.

Het zijn de Nederlanders die teveel in de voetsporen willen lopen van de Amerikanen....

Gek hè, dat ze er af en toe ene neer knallen hier....dat doen ze in de USA dagelijks.

Ik denk dat het verschil met alcohol niet alleen te maken heeft met de verslavingsfactor. Ik denk ook het feit dat een glas alcohol niet gelijk schadelijk is en in mate zelfs gezond is. :alc: Ik denk dat bij hardrugs het gevaar iets groter is. Niet dat ze de boel niet alsnog moeten legaliseren...

Veel (intelligente) Amerikanen hebben trouwens ook schoon genoeg van hun land. Ik spreek veel Amerikanen die emigreren. kan ze geen ongelijk geven.

Ik denk ook het feit dat een glas alcohol niet gelijk schadelijk is en in mate zelfs gezond is. :alc: Ik denk dat bij hardrugs het gevaar iets groter is.

Ik denk dus dat harddrugs, mits gebruikt met mate, ook niet zoveel kwaad kan. Ligt er natuurlijk wel aan wat je gebruikt. Heroïne of crack bijvoorbeeld is voor mij een big no no.

Één à twee keer per jaar MDMA gebruiken kan volgens mij niet zoveel kwaad voor je gezondheid, een lijntje coke ook niet.

10 glazen bier doen meer kwaad dan 1 glas, 1 gram MDMA doet meer kwaad dan 100 miligram.

Overal waar te voor staat is slecht, behalve tevreden.

Gebruik dus met mate, en met verstand.

Retour