Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Je bent niet gek als je niet blowt'

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Pinealjerker a dit:
ik heb een vriend en die is schizofreen geworden. hij gebruikte geen psychedelics enkel maar wiet, maar enorm veel wiet.
Ik heb ook een kennis die schizofreen is geworden. Hij speelde gitaar, enorm veel gitaar.

ha dit herken ik, waarom zijn er onder drugs gebruikers (vooral onder coke en heroine verslaafden) meer mensen met psychische problemen? ik denk omdat mensen die al problemen hebben zich niet geacepteerd voelen in deze maatschapij en meer geacepteerd onder de invloed van drugs, of onder de invloed maakt het ze minder uit natuurlijk.
 

Northawke

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2007
Messages
44
Ik denk dat wiet vooral naar boven brengt wat je in je hebt. M'n schoonvader blowt al ruim 40 jaar en is kunstschilder met een groot eigen huis. Hij is op z'n zestigste een van de actiefste mensen die ik ken op die leeftijd. M'n vriend en z'n zusje blowen ook al vanaf hun vroege tienerjaren en vooral z'n zusje is gewoon een energie-raket.

Maar ik heb ook vrienden die gewoonweg lethargisch worden en geen voet meer verzetten zodra ze een joint opgestoken hebben. Maar dat zijn vaak de mensen die van nature al lethargisch zijn en alles passief ontvangen, nooit verbetering zoeken en altijd maar klagen over hoe het leven hun benadeelt. Het zijn goede mensen, maar hun levenshouding is vrij negatief en in mijn ervaring zijn dat juist de mensen die negatieve effecten hebben van frequent wiet-gebruik.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Zolang er met tabak wordt gerookt, of rokers heftig blowen, kan ik conclusies, gevolgen of vaststelling niet volwaardig serieus nemen en toeschrijven aan cannabis, in tegendeel.
 
Haut