Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Iemand al kaalkopjes gevonden?

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Hmmmzz, ik woon hier in een klein gehucht met èèn en al weiland. En heb zelfs de omgeving rond gereden, om ze op te zoeken. Maar tevergeefs.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Minister Klink wil in alle bossen en weilanden beveiligingscamera's laten ophangen. Ik zou dus maar oppassen als ik jullie was.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Dat ga je niet menen? Hehehehe, oppassen voor de paddo terroristen :p Wat een wanhoopsaaier, die klink verdient een klinker door z`n raam. Geen andere woorden voor, wat een gigantische eikel.
 

$T0N3R_420

Neurotransmetteur
Inscrit
3 Juil 2007
Messages
68
vrebieden kunnen ze nooit :D
moeder natuur geeft ons alles al wat we nodig hebben of niet soms???
die wet wat op papier staat daar veeg ik iedere dag al mn reet an af.
en die eikels die het verbieden weten volgensmij nieteens dat ze zelf iligaal zijn met al die dmt in hun lichaam. dus wal lullen ze dan weetjewel
 

$T0N3R_420

Neurotransmetteur
Inscrit
3 Juil 2007
Messages
68
:( weer nix gevonden , maar wel n paar nieuwe plekken om te gaan zoeken.
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Volgens mij is paddestoelen plukken in Nederland uberhaupt verboden, net zoals het betreden van andermans terrein (wat een weiland natuurlijk is). Maargoed kans om opgepakt te worden is er niet echt hoor :) Ik geloof dat in de V.S. en in andere landen wel echt gejaagd wordt op 'mushroom hunters' door de politie.
 
N

Nickyvits

Invité
Hey allemaal,

Lukt het met de zoektocht naar psychedelische paddestoeltjes? Al veel gevonden?
Zeg, voor een artikel in het weekblad Nieuwe Revu wil ik eigenlijk ook zelf op paddestoelenjacht. Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die paddestoelen zoekt voor eigen gebruik en er ook een beetje over kan vertellen. Iemand die dus een beetje weet waar hij het over heeft.
Iemand hier interesse om me ergens eind deze week op sleeptouw te nemen? Mail me dan even op [email protected] (of [email protected], maar mijn persoonlijke mail check ik vaker (ook 's avonds)).

Ik hoop iets van jullie te horen. In ieder geval succes met de zoektochten!

Groet,

Nick Kivits
Nieuwe Revu
 
Haut