Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

dmt extractie vragen

D

dakkapel

Invité
forest a dit:
ok, k dacht een nieuw topic aanmaken is zonde. vd week ga k verder, nu geen STB meer,

1 gewone A/B extractie met natrium hydroxide en naphta.
1 waarbij k pickling lime (kalk) gebruik als vervanging voor naoh, en met naphta als solvent. (en waarbij k de zooi constant verwarm door de bak in een bak met warm water te zetten, waarbij k het water telkens vervang wanneer het afkoelt. ook zodat k warme naphta kan gebruiken, zodat t meer dmt kan vasthouden)
1 helemaal food-grade extractie met kalk en d-limonene.

k heb een paar vragen:

- hoe noem je in hemelsnaam fumaric acid in het nederlands, en waar kan je t halen? (omdat je d-limonene niet kan freeze-tekken toch?, en dan eerst in dmt-fumerate omzet en vervolgens wanneer je wil weer in free-base vorm)

- de pickling lime heb k besteld via internet, maar maar 75 g, dus genoeg voor één 100g MH extractie. maar hoe waar kan je bij gewone winkels in ned pickling lime halen en hoe noemen ze t dan?

-oja, k zal t nog wel even goed onderzoeken, maar k vond voor die kalk ---> naptha zowel stb als a/b extractie, maar dan gooien ze eerst wel wat gedestilleerde azijn bij de mh, maar echt koken kan niet, omdat je niet veel vocht kan gebruiken wanneer je wil dat de kalk goed zn werk kan doen. dus heeft het echt zin om a/b te doen in dit geval?

- ik heb geen ph-meter, ik zal wat ph papier bestellen dat tot 14 gaat, maar als k precies de tek volg qua hoeveelheden, kan t dan ook goed zonder ph papier of meter? want door de sterke kleur van de mh is t lastig t papier te lezen las k.

ik heb wel een paar teks als mogelijkheden voor de voor mij nieuwe extracties, maar kan iemand een speciefieke tek aanraden?
en k lees wel constant, maar als iemand zoiets heeft van: dat is handig om te weten, of: daar moet je goed op letten! is dt welkom natuurlijk.
al doende leren is prima, maar iets belangrijks over het hoofd zien kan nogal frustrerend zijn.

Hoi forest!
ik las deze thread en ik was benieuwd hoe het extraheren is afgelopen. ten eerste vroeg ik me af of het klopt wat jahvisions zegt over het verdampen van de nafta voordat je het vriest. omdat je anders kristallen opgelost blijven in de nafta. ik ben dit gegeven namelijk niet op andere plekken tegengekomen. ten tweede ben ik benieuwd hoe je ervaring is met de food-grade extractie.
 

Tsjanga

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Juil 2012
Messages
26
Pak alsjeblieft niet de doe het zelf producten als je dit gaat doen!
 

Grandwazoo3834

Matrice périnatale
Inscrit
4 Mar 2021
Messages
6
forest a dit:
hey, k ben vandaag begonnen met de simpelste dmx extractie die k kon vinden, k heb mn mimosa purplepink via jimjamshop, weet iemand of dat goede kwaliteit is voor dmt extractie?
dit is de tek die k gebruik (van ayahuasca-info.com);


- 100 gram vermalen Mimosa Hostilis wortelbast poeder
- ~200 ml wasbenzine of terpentine
- 150 gram NaOH (gootsteenontstopper)
- Glazen (weck)pot of HDPE plastic fles met brede opening en een inhoud van minimaal 2 liter
- Klein glazen (weck)potje (~0.5L)
- Garde
- Metalen lepel
- A4 papier
- Pipet
# Los 150 gram NaOH op in 1,5 liter water. Draag bij voorkeur een veiligheidsbril en handschoenen, de vloeistof bijt en kan bij contact met de huid brandwonden veroorzaken. Goed roeren zodat de NaOH volledig oplost.
# Als de vloeistof weer helder is kan de Mimosa langzaam worden toegevoegd. Doe dit niet in 1 keer, maar in stappen. Roer met de garde om het mimosa poeder volledig te vermengen. Laat het brouwsel na het toevoegen van 100 gram mimosa ongeveer een uur staan.
# Voeg nu 100 ml wasbenzine of terpentine toe.
# Draai de fles gedurende 5 minuten rond zijn as. Niet schudden! Laat de fles hierna enkele minuten staan en herhaal het proces nog twee keer.
# Na korte tijd zijn er twee lagen van elkaar te onderscheiden. Zuig de bovenste (heldere) laag op met een pipet en bewaar deze in een afsluitbaar potje. Er mogen geen donkere resten meekomen, dit zorgt voor vervuilingen!
# Plaats het potje in het vriesvak of een vriezer bij -7 tot -20. De vriezer moet ijs keihard kunnen bevriezen.
# Na 24 uur zullen de kristallen zichtbaar zijn en kan het potje uit de vriezer gehaald worden. Giet voorzichtig de wasbenzine af, en bewaar deze. Schraap nu met een lepeltje de kristallen uit het potje en laat ze drogen op een dubbelgevbouwen vel A4. Na enkele uren op kamertemperatuur zijn de kristallan droog genoeg. Plet eventueel samengeklonterde stukjes.
# De opbrengst van de drie potjes moet in totaal zo’n 500 a 1000 mg DMT kristallen opleveren.

mijn nafta (terpentine) die k eraf had gehaalt is niet geelig maar gewoon helder, het zou geel ofzo moeten zijn toch?
of krijg je via zo? extractie geen jungle-spice?

groeten forest

Je kan gewoon zoutzuur gebruiken, (zo sterk mogelijk, evt versterken door destillatie) zorg dat je petroleum ether hebt met zo laag mogelijk verdampings temperatuur 40-60 graden,

Het mengsel in een gesloten pot liefst met een waterslot,

DMT wordt bij 40 graden vloeibaar , dus probeer het mengsel op die temperatuur te houden en blijf het roeren , liefst 24 uur,
Na 24 uur laten afkoelen, petroliumether scheiden van het zuur,
Petroleum ether verwarmen tot 50 graden, tot het meeste. Verdampt, DMT verdampt bij 70 graden dus nooit warmer als dat anders maak je verlies, dan af laten koelen en in dan in de koelkast, tot het kristalliseren begint, dan in dat vriezer.
 
Haut