Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

gifsla voor opium

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
bij mij doet de link het niet, bij jullie wel ?
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
dubbelpost--

de link doet het nu wel trouwens. cool, die sla heb ik zo vaak zien staan als onkruid.

in paardenbloemen zit ook een dik wit sap.. wat voor alkaloids zou daar inzitten?
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
pest, hell en verdoemenis, geen idee waarom die site het opeens niet meer doet.
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
hij doettut bij mij!
Weirde shit, klinkt geniaal!!
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Hmm, klinkt best leuk... Alhoewel ik me afvraag wat de eventuele risico's zijn. Kun je dan niet beter misschien een egte opiaat gebruiken zoals heroïne bijvoorbeeld? Dan heb je wel gelijk het egte werk 8)
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik ga in september op kamers 8) , en daar ga k papaver in de vensterbank kweken voor opium^_^ (en paddestoelen ook). misschien ook wat gifsla, de zaadjes zijn te krijgen op Travellers Garden ( botanise naam van de sla: Lactuca virosa )

volgens mij vallen de risico's erg mee, met opium sowieso, en deze gifsla werd ook volop gebruikt door jongeren in de jaren 60 in amerika (niet dat dat wat zegt, die gekke amerikanen doen vanalles).
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Dat heb ik geprobeerd :P
Ik nam een grote hoeveelheid van ******* en liet dit uitkoken. Ik deed een glazen pan op een andere pan waar water in kookte. Zo verdampt het water zonder dat het gifsla kookt. Je krijgt een donkere stroopachtige vloeistof. Ik deed deze 'balletjes' in een geimproviseerde vaporizer, een lamp met een rietje zoals je op internet kunt vinden.

Het smaakt en ruikt heel zoet, best lekker. Het effect is vreemd.
Ik voelde me tijdens het roken een chinese opium roker. Het doet iets met je gedachten alleen heel erg op de achtergrond. Ik deed het een keer met mijn broer en dat liep uit op een ruzie. Dit gebeurt normaal nooit. Hij besloot zelfs naar huis te lopen, ongeveer een uur!
Sindsdien raak ik dat niet meer aan, te verborgen en onvoorspelbaar gevoel geeft het. Al is het soms best aangenaam...
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Dat heb ik geprobeerd :P
Ik nam een grote hoeveelheid van ******* en liet dit uitkoken. Ik deed een glazen pan op een andere pan waar water in kookte. Zo verdampt het water zonder dat het gifsla kookt. Je krijgt een donkere stroopachtige vloeistof. Ik deed deze 'balletjes' in een geimproviseerde vaporizer, een lamp met een rietje zoals je op internet kunt vinden.

Het smaakt en ruikt heel zoet, best lekker. Het effect is vreemd.
Ik voelde me tijdens het roken een chinese opium roker. Het doet iets met je gedachten alleen heel erg op de achtergrond. Ik deed het een keer met mijn broer en dat liep uit op een ruzie. Dit gebeurt normaal nooit. Hij besloot zelfs naar huis te lopen, ongeveer een uur!
Sindsdien raak ik dat niet meer aan, te verborgen en onvoorspelbaar gevoel geeft het. Al is het soms best aangenaam...
 
Haut