Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

favoriete bezigheden

Kaleidoscope

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mar 2007
Messages
52
Een hele goeden avond/nacht met zijn allen.
Ik ben net nieuw hier en ik denk hmmm.. lama
In ieder geval vroeg ik me af wat iedereen graag doet tijdens zijn trip. Misschien dat dat me nog op nieuwe dingen brengt om te doen. Zelf ga ik graag wandelen in het bos samen met mijn hond of een vriend.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Op volgorde van favorieten:
1. Door het park wandelen
2. Chillen met wat muziek op
3. Zelf drummen of rifjes bedenken
4. Waterpijp roken :roll:
 

Kaleidoscope

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mar 2007
Messages
52
:) waterpijp roken is inderdaad ook een hele goede bezigheid. ik weet nog dat ik de eerste waterpijp rookte tijdens een paddo trip. ik was gefascineerd door het bubbelende geluidje... klonk heel melodieus op het moment..
 
G

Guest

Invité
Genieten :mrgreen:

Vooral genieten :D

Maar idd, lekker doort park wandelen of m'n Closed Eyed Movie bekijken...
Muziek kan ook super chill zijn...

Maar, dr is een ding wat zo super vet is tijdens trippen!
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
bubbles.gif
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Kaleidoscope, speel je de game Alpha Centauri? (gezien je subtekst) Is iig 'n brilliante game 8)
 

Kaleidoscope

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mar 2007
Messages
52
Is idd echt een brilliante game, k was vroeger echt niet weg te krijgen achter mn pc. maar ben nu meer buiten mens, mijn momentele locatie slaat dan ook eigenlijk op helderste ster in het sterrenbeeld Centaur. Maar wel grappig om nog iemand tege te kome. wist niet dat t nog gespeeld werd..
 

Dream_Walker

Matrice périnatale
Inscrit
17 Fev 2007
Messages
8
Gitaarspelen. Normaal jammen/improviseren met een vriend is geweldig, maar als je beide aan het trippen bent is het geweldig^25. Onder paddo's lijkt het wel alsof de muziek in je hoofd direct vertaald wordt naar tonen, je hoeft geen seconde meer na te denken waar je handen heen moeten. Als je een noot hoort in je hoofd, hebben je vingers hem al gespeeld. Heerlijk!:p

Voor de rest een lekkere joint en heerlijk genieten van alles wat je ziet, hoort, ruikt etc.
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Dingen proeven!

In paddo trips proef je alles zoals het echt is.. Klinkt raar maar je komt er snel genoeg achter.

Do's:
zoete dingen
thee
goedkope energy drank van die fake redbull..
fruit!
als je vaak citroenen eet: maoam cola(die zilveren)


don't's:
pizza!
borrelnootjes..
Maoam cola smaak als je niet van zuur houd

Een glazenbol is leuk, of webcammen met een nuchter persoon..

En zoals al eerder is gezegd stil liggen.. Man wat moeilijk als je geen tijdsbesef heb, denk je dat je er al 3uur lig is er net 15minuten voorbij... :oops:
 
O

outlawsbba

Invité
Liever niet naar buiten gaan word ik een beetje paranoid van :p
gewoon binne zitten lachen en gapen op het hoofd van een vriend of vriendin kyken wat rare vormen hy krygt
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik lig meestal gewoon op bed, met drinken en alles binnen handbereik genieten.

Met name met acid wil ik gewoon liggen trippen op bed.

Aan het einde van m'n trip, trip uitsluitend 's nacht en alleen, is het 's morgens vroeg en dan is het goddelijk om getuige te zijn van zonsopgang en fluitende vogels en de gedragingen van de natuur.

Om echt wat te leren, hou ik het liefst m'n ogen gesloten, en m'n armen langs m'n lichaam. Als er dan uit de golf een gedachte opkomt, maakt ik die 'sterker' en ga ik er helemaal in, todat het oncomfortabel wordt en dan geef ik het roer weer terug aan het middel.
 

HomoSapiensFantasio

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Mar 2007
Messages
146
Een jointje roken in een lekker warm bad
met een kopje thee langs je en wat wierook op de kast.
Vind ik een zaligheid tijdens het individueel trippen.. :p
(je trip word hier echt nog zwaarder van)
Voor de rest nog bellenblazen, kaleidoscoopkijken, muziek luisteren en trippy afbeeldingen op mijn pc kijken.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Als ik trip ga ik in de kamer liggen op mn slaapbank, twee kussen onder mn hoofd en een dekentje bij de hand, flesje water met spuitdop naast me, een kaarsje of mn dimlicht op minimaal, en lekker opgaan in mn reggaedub, vooral alpha&omega. ik kom alleen van mn bed als ik moet plassen en voor de rest ga ik liggen met mn ogen dicht of open, dat vindt ik mooie van trippen, je hoeft niets te doen en ben toch vet druk bezig.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Kinder surprises kopen. Van die chocolade eitjes met iets erin. Laatste paddo trip met een vriend gedaan, we hebben uren aan een stuk gefilosofeerd over de dingen die we in elkaar hadden gezet. Wat je al niet kan doen met een plastis takelwagentje en een boom met beweegbare takken en een gezicht. :)
 
Haut