Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ether

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Thx voor je advies! Ik ga vanmiddag meteen maar even langs de apotheek.. ik ben hier nog niet zo bekend dat ik weet of wij een goede drogist ergens hebben zitten. :lol: :lol:
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Okay, vandaag twee flesjes 100ml Diethylether gekocht en zonder moeite meegekregen. Ze kosten €3,- p.s. Ben heel erg benieuwd maar ik laat ze nog een tijdje in m'n kast staan totdat ik denk dat ik er klaar voor ben.

Tot die tijd: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Ether.shtml :D
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Zo.... Eergisteren eerste keer ether geprobeerd; omdat het de 1st time was, maar wat kleine 'lifts' genomen.. maar al vrij duidelijk merkbaar.

Na de eerste lift een witte waas voor m'n ogen en 'n gevoel alsof ik knetter veel had gezopen. Bij m'n vriend duurde het gevoel wat langer en was het denk ik ook (iets) intenser.

Vanavond of morgen gaan we het nog 1x proberen met een wat betere 'lift'. Ben benieuwd. :)

Iemand anders nog devilisch ether ervaringen? ;)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Ik nam het vroeger wel eens mee van mijn werk. Diehtylether wat ook wel gewoon ether genoemd wordt. Vaak na veel drank namen we wel eens een "ruikje" dit reslulteerde in een vrij zwevig maar korte buzz. Niet te vaak doen want net als bij poppers kan je er knallende koppijn van krijgen. Waarschijnlijk een geval van zuurstof gebrek in de hersenen, maar dat is natuurlijk maar een gok.
 
G

Guest

Invité
Ik denk dat het het aantal hersencellen wat je in een paar keer fried is.... ;)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Space-is-the-Place a dit:
Ik denk dat het het aantal hersencellen wat je in een paar keer fried is.... ;)

Zo voelt het inderdaad ook ;)... en dan heb ik nog niet eens een ''goeie'' lift genomen hahaha. Misschien toch maar eens wat DMT proberen op jouw advies. :roll: :p
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ik had nog nooit gehoord dat je raar werd van ether voordat ik vorig jaar fear and loathing voor het eerst zag.
Ben er ook niet nieuwsgierig naar want volgens mij werkt het volgens een zelfde soort principe als dronken zijn (dwz, effect wordt veroorzaakt door afstervende hersencellen en zuurstofgebrek, geloof ik ;).
 
G

Guest

Invité
Sja het hoord ook niet tot een beste familie scheikundig en toxisch gezien...

En dmt en ether zijn 2 uitersten.
Waarbij ether het meest geest dodende en dmt het meest geest veruimende.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Space-is-the-Place a dit:
En dmt en ether zijn 2 uitersten.
Waarbij ether het meest geest dodende en dmt het meest geest veruimende.

Heb je helemaal gellijk in :) . Ach, het gaat mij ook niet om hoeveel cellen er dood gaan of iets, maar puur om het ervaren van iets nieuws, intens! :D
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Kwarkfanaat a dit:
Space-is-the-Place a dit:
En dmt en ether zijn 2 uitersten.
Waarbij ether het meest geest dodende en dmt het meest geest veruimende.

Heb je helemaal gellijk in :) . Ach, het gaat mij ook niet om hoeveel cellen er dood gaan of iets, maar puur om het ervaren van iets nieuws, intens! :D

Hmm dan is dit misschien iets voor je:

Ga buiten op straat staan, laat iemand je handen achter je rug vastbinden en ook je voeten aan elkaar. Leun nu zachtjes maar zeker steeds een beetje meer naar voren. Voor maximaal effect, ogen sluiten. Maak je op voor een nieuwe, zeer intense ervaring ;)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
HeartCore a dit:
Hmm dan is dit misschien iets voor je:

Ga buiten op straat staan, laat iemand je handen achter je rug vastbinden en ook je voeten aan elkaar. Leun nu zachtjes maar zeker steeds een beetje meer naar voren. Voor maximaal effect, ogen sluiten. Maak je op voor een nieuwe, zeer intense ervaring ;)

.. had ook wel zoiets verwacht :p hahaahaha :lol:
Je begrijpt wat ik bedoel. Maar ether is idd misschien voor een keertje leuk; DMT lijkt me iets wat wat toegankelijker is (ook eenvoudiger qua toediening?).
 
G

Guest

Invité
Hahahahaha, ik zou het eerder achterover doen, m'n achterhoofd is harder, maar voorover is natuurlijk intenser....
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Kwarkfanaat a dit:
HeartCore a dit:
Hmm dan is dit misschien iets voor je:

Ga buiten op straat staan, laat iemand je handen achter je rug vastbinden en ook je voeten aan elkaar. Leun nu zachtjes maar zeker steeds een beetje meer naar voren. Voor maximaal effect, ogen sluiten. Maak je op voor een nieuwe, zeer intense ervaring ;)

.. had ook wel zoiets verwacht :p hahaahaha :lol:
Je begrijpt wat ik bedoel. Maar ether is idd misschien voor een keertje leuk; DMT lijkt me iets wat wat toegankelijker is (ook eenvoudiger qua toediening?).

hehehe ik begrijp wat je bedoeld en ik begrijp de wil om het te proberen ook zeker wel. Ik denk dat ik gewoon een ouwe lul wordt :)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ether is lid van Dode Hersencel BV.

:twisted:
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
DevXavier a dit:
Ether is lid van Dode Hersencel BV.

:twisted:

Dan ga ik daar maar geen lid van worden. Ether is leuk, maar niet als goede vriend. 8)

Desondanks; a.s. zondag weer ff proberen :p
 
M

marija

Invité
Om nou te zeggen dat het alleen maar verdovend werkt vind ik toch een beetje kort door de bocht. Ik heb het 1x gedaan, op de dansvloer op een festival in Italië, een paar stevige halen en de laatste even binnen houden (recht uit de fles, inademen via de mond met de handjes rond de flessennek) en... ging ik me daar toch wel niet effe recht door de muur, het duurde maar even (en ik had ook wel wat acid en mdma binnen) maar het was behoorlijk intens! caleidoscopische ronddraaiende trippie-toestanden, vooral in zwart en groen als ik het me goed herinner, kort maar krachtig! Heb daarna nergens last van gehad (al heeft de geur me het hele feest wat blijven achtervolgen, maar dat was niet zo erg, het was een mooie trigger binnen mijn trip)

Ik ga het niemand aanraden en ik zal het niet snel nog eens doen (niet omdat het tegenviel, maar omdat ik nog vrij gehecht ben aan mijn hersencellen, die zien ook zonder ether al genoeg af) maar het was wel een aangename ervaring en ik heb er zeker geen spijt van.
 
Haut