Maniack28
Matrice Périnatale
- Inscrit
- 8/12/07
Mn vriendin heeft paddo's besteld dus nu moet ik er echt aan geloven, ik heb alleen wel wat vraagjes:
Ze heeft vorig weekend de volgende paddo's besteld: stropharia cubensis, 2 doosjes a 30 gram. Nu was 1 doosje al open toen we de verpakking hier open maakte... kan dit heel veel kwaad?
Daarnaast ben ik sinds dinsdag ziek thuis en zit ik nu nog steeds gezellig met koorts in bed (of achter de pc
). Drugs moet je enkel gebruiken als je je goed voelt, dus ik wacht graag met eten tot ik beter ben. De paddo's zijn helaas maar tot de 15e houdbaar. Nu las ik dat je ze ook kan drogen... hoe kan ik dat het beste doen?
Behalve thee zetten of puur eten, welke mogelijkheden heb je nog meer? Kan je het bij wijze van spreken door de nasi doen?
Wat voor dosis kan je de 1e keer het beste nemen?
Ze heeft vorig weekend de volgende paddo's besteld: stropharia cubensis, 2 doosjes a 30 gram. Nu was 1 doosje al open toen we de verpakking hier open maakte... kan dit heel veel kwaad?
Daarnaast ben ik sinds dinsdag ziek thuis en zit ik nu nog steeds gezellig met koorts in bed (of achter de pc

Behalve thee zetten of puur eten, welke mogelijkheden heb je nog meer? Kan je het bij wijze van spreken door de nasi doen?
Wat voor dosis kan je de 1e keer het beste nemen?