Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Demonstratie tegen paddoverbod op zaterdag 27 oktober

patamunzo

Matrice périnatale
Inscrit
13 Oct 2007
Messages
6
Actiegroep Red de paddo organiseert op 27 oktober een demonstratie tegen het verbod op hallucinogene paddestoelen dat twee weken geleden door Minister Klink is aangekondigd. De demonstratie vindt plaats op de Dam in Amsterdam, van 13.00 tot 15.00 uur. De organisatoren streven naar een gezellige en vredige demonstratie waar kennis, muziek en zelfgemaakte paddestoelen centraal staan. De slogans zijn: Stop de betutteling en Baas in eigen Brein.

CDA-minister Ab Klink van Volksgezondheid baseert zich voor zijn verbod op hallucinerende paddestoelen op een rapport waarin juist wordt gepleit tégen een verbod op de drug. Hij acht zijn eigen adviesorgaan echter 'onvoldoende realistisch', blijkt uit een brief aan de Tweede Kamer.

Tijdens de demonstratie gaan enkele deskundigen hun licht laten schijnen op de situatie waarin de paddo nu verkeert, waaronder Simon Vinkenoog (dichter), Hans Plomp (Auteur van Uit je bol), August de Loor (Adviesburo Drugs), raaskalpoëet (dichter/performer) en Freek Polak (psychiater, bestuurslid Stichting Drugsbeleid).

De demonstratie vormt een vervolg op de succesvolle emailactie die Red de paddo in gang zette. Via de website www.reddepaddo.nl zijn meer dan 35.000 emails verstuurd naar ministers Hirsch Ballin en Klink en andere Tweede Kamerleden.

Het laatste nieuws over de demonstratie staat op http://reddepaddo.nl.
 

Nathaniel

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Jan 2006
Messages
80
Ik ook!Ik ook! :D

komt er eigenlijk ook nog iets muzikaals of mogen we zelf djembé's,gitaren en wat niet meer meenemen?
 
G

Guest

Invité
Ik oooooooooook!!!!!! :mrgreen:

Alleen dat woord: Betutteling Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Echt zo'n Albert Verlinden woord!
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Ik ben ook van de partij, en ik zal ook zeker even wat mensen optrommelen om mee te gaan!

btw: is er al duidelijkheid over het verbod omtrent growboxen?
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
Space-is-the-Place a dit:
Ik oooooooooook!!!!!! :mrgreen:

Alleen dat woord: Betutteling Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Echt zo'n Albert Verlinden woord!

duidelijk:D , erge understatement en (no offense) kinda gay.
Ik denk dat dit woord en de zin ook niet de lading dekken.
stop de natuurvervolging oid lijkt me beter.

of gewoon spandoeken met 'MAAR wij zijn geen toeristen'

:lol:
 
G

Guest

Invité
Die flauwe t-shirts met:"I'm not a tourist, I live here!"
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
ik ben er ook, probeer zoveel mogelijk mensen mee te nemen.
Leuk familie uitje, neem je ouders mee!
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Misschien kunnen wij op de knutselavond (morgen) een psychonaut bordje maken zodat alle psychonauten elkaar kunnen treffen daar... :D

Anyway de demo gaat denk ik best gaaf worden, er zeggen overal mensen toe te komen. Laten we hopen dat ze het ook echt doen!!
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ben er zeker weten ook bij ! 8)

Zo'n Psychonauten trefbord bord is opzich geen slecht idee..
 
G

Guest

Invité
Kunnen we kijken wat de opkomst van Psychonaut is tegen die van DHP (die ook een bord hebben) :mrgreen:
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Haha , ben er ook bij, dat bord kunnen we morgen vast wel fixen!
 
G

Guest

Invité
Zoals ik al in een pmetje naar Leospace had vermeld:
Ik vind het echt super tof om jullie eindelijk ens te ontmoeten.
Jammer van de omstandigheden alleen....
 

Kann

Glandeuse pinéale
Inscrit
11 Juil 2007
Messages
148
je suis pas un touriste je suis encore plus hollandais que vous.... :wink:

soon kann in paddoland :p
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Het lijkt me ook leuk om al mn psychonaut vriendjes eens in het echt te zien.... oh ja als jullie mij en Jakobien willen zien....kijk dan morgenavond naar Jensen :shock:
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Het lijkt me ook leuk om al mn psychonaut vriendjes eens in het echt te zien.... oh ja als jullie mij en Jakobien willen zien....kijk dan morgenavond naar Jensen

Wow ! spannend !

hoe bereid je je voor ? of is't gewoon gaan met de banaan ?
 
Haut