Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Deelnemen aan DMT onderzoek

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628

Jeroen76

Matrice périnatale
Inscrit
18 Nov 2007
Messages
16
inderdaad, echt het allermooiste wat ik zover heb meegemaakt.... Mijn zoektocht is het zo hard waard geweest.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Hoe lang houd DMT je bezig dan voordat je de identiteit van het middel echt doorhebt? Want ondanks ik op mescaline, LSD en paddo's nog steeds trancendale, liefdevolle en schitterende ervaringen beleef kom het niet in de buurt van het eeuwige verlangen om dissociatieven te doorgronden.

Die geven hun boodschap nooit en houden je op afstand...
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
in het geval dat er nog es een onderzoek komt, ik ben zeer geintereseerd.

Zowel om mee te werken als naar de uitkomsten :p..
 
G

Guest

Invité
Brugmansia a dit:
Hoe lang houd DMT je bezig dan voordat je de identiteit van het middel echt doorhebt?

Afhankelijk van hoe snel je zelf wilt/kan en wanneer je echt een breakthrough ervaring hebt.
En natuurlijk hoeveel spijs je tot je beschikking hebt.

Brugmansia a dit:
Want ondanks ik op mescaline, LSD en paddo's nog steeds trancendale, liefdevolle en schitterende ervaringen beleef kom het niet in de buurt van het eeuwige verlangen om dissociatieven te doorgronden.

Die geven hun boodschap nooit en houden je op afstand...

Ik zou DMT zeker niet schuilen onder de noemer dissociatief.
Voor mij waren het zeker even mooie ervaringen als LSD of Mescaline, alleen tis even een heel ander niveau.
Terugschieten naar moleculair bewustzijn en vervolgens gekatapulteerd worden naar kosmisch bewustzijn.
 
Haut