Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Combinaties van middelen

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mai 2004
Messages
20
Wie heeft hier vreemde combinaties van middelen uitgeprobeerd, en weet daar iets over te vertellen en advies over te geven. En dan bedoel ik bijv. Paddo's en MDMA tegelijk of andere vreemde combinaties.
Natuurlijk kun je tijdens gebruik van de meeste middelen een lekkere joint roken. :)
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Coke + paddo's + bier = kip zonder kop :shaking:

Dat weet ik wel !
 

fliquid

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Juil 2002
Messages
120
Het enigste wat ik niet puur houd is me paddo trips, ik eindig altijd met de waterpijp vol hash of wiet.

Voor de rest hou ik alles liever puur.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
MDMA + hasj/wiet
Speed + hasj/wiet
Coke + hasj/wiet
Alcohol + hasj/wiet

Eigenlijk kun je zo'n beetje alles mixen met hasj/wiet. Wel met mate !!
 

Ram6

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juil 2003
Messages
48
de meest bizarre combi die ik heb gezien (the actual trip zeg maar) is bier + speed + mdma + liquid lsd + amanita + salvia 10x extract. ik heb nog nooit iemand zó spijkerhard zien gaan.. zelf doe ik 1 ding tegelijk.
 

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mai 2004
Messages
20
Pfff... dat is wel een errug bizarre cominatie... Ik denk dat ik het toch maar bij 1 ding tegelijk hou!!! Daar heb ik plezier genoeg van!
 

hostillis

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Oct 2004
Messages
24
mdma+lsd=candyflippen.

superrelaxte combinatie maar rustig aan met de lsd anders overlapt het de mdma

rest in space
 

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mai 2004
Messages
20
Ik ben van plan met een vriend samen een keer Paddo's en MDMA te combineren. Ik heb veel positieve dingen hier over gelezen, omdat je trip ontzettent mooi kan worden door de goede mood waarin je bent door de MDMA. MDMA geeft je sowieso al een prachtige kijk op de wereld, en kan het dus voor een supermooie paddotrip zorgen. Heeft iemand dat al eens geprobeerd?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Mijn ervaring is dat de MDMA de trip verstoort, simpelweg omdat de MDMA te sterk was voor de paddo's.
 

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
Een combinatie die ik persoonlijk zalig vind is
Wie+Shit+Vliegezwam= Super duper experience
:dancing:
 

synap

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2003
Messages
74
MDMA + Paddos == aanrader mits goed uitgevoerd.

Zorg dat je MDMA down niet midden in de paddo trip is
enzo, aka trip alvast ffkes voordat je de mdma erbij vreet.

Veel psychedelische zijn ook de combineren maar de synergy
van deze is meer als 1 + 1 (het is niet voeg het een bij het ander). Het versterkt elkaar expentioneel, ik denk dat
dit komt omdat beide niet precies op zelfde plek in je kop werkend zijn maar wel elkaars emotioneel gebeuren versterken.
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
ik heb al Veel combi's gedaan maar ik las op erowid veel positieve ervaringen betreffende combi xtc lachgas. dus.....vandaag gedaan, echt ultiem...
t versterkt je xtc rush vertienvoudigd! echt dat geluksgevoel wat je de eerste keren beleefd met xtc. heb je gewoon weer. khad echt 't gevoel of ik een paar mm naast god stond terwijl ik notabene niet eens gelovig ben!
maar ik had dus om 10 uur op een redelijk nuchtere maag een paar xtc pilletjes gehad . en een stuk of 5 kopjes koffie en wat pure chocolade.
ze sloegen om 11 uur in. en nadat ik wat in de stemming was gekomen met wat hardcore muziek heb ik een ballonetje lachgas genomen. dit gaf in eerste instantie wat halucinaties vergelijkbaar
als bij philosopherstones.
maar na een paar ballonetjes was 't echt waaaaaaaaaahhhhh.
niet te beschrijven! gewoon super. mja ik kan hier nog wel een half uur een verhaal ophangen maar je moet 't gewoon zelf proberen!

1 tip... zorg ervoor dat je genoeg slagroompatronen hebt. normaal trip ik op 10 patronen en dan vind ik 't wel genoeg maar vandaag heb ik er 40stuks door gejaagt.dus....

grtz experience
 

mister_b

Matrice périnatale
Inscrit
16 Jan 2005
Messages
8
de meest bizarre combi die ik heb gezien (the actual trip zeg maar) is bier + speed + mdma + liquid lsd + amanita + salvia 10x extract. ik heb nog nooit iemand zó spijkerhard zien gaan.. zelf doe ik 1 ding tegelijk.

blow up your brain :bricks: :sunflower: :blobber: :spank: :dancing: :roller: :roller:
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Toen ik nog jong en wat zotter was:

speed
ketamine
alcohol
weed

gevolg: meer dan 4 dagen van de planeet geweest, heel erg ver weg. in een andere realiteit gezeten.
Bijna gaan samenhokken met iemand die ik tijdens die vier dagen leren kennen heb ! Ergens tegengeknald met de wagen.
vluchtmisdrijf, politie auto in beslag genomen.

Conclusie: nooit geen ketamine meer voor me !
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
wooohoooooooh da's niet mals!

:toomuch: wel flinke reality-check. rare dingen gedaan of niet???
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
wohoo heftich! heb es iemand gezien die 8 zegeltjes lsd +4 XTC op had toen n fles drank, toen van assen naar maastricht is gereden en daar weer naar de slijterij is gereden, das een btje te veel van het goede voor mij
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
een vriend van me had het er altijd over dat paddo's met yohimbe of passiebloem echt super was, 1 lange piek ervaring. nou ik heb het woensdag uitgeprobeerd, een super heftige trip voor 4 uren. ik heb meteen een nieuwe bijnaam erbij omdat ik de hele avond met mn bek open liep als een hamster. en de volgende dag een kop pijn die ik met drank met moeite kan bereiken.
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
een vriend van me had het er altijd over dat paddo's met yohimbe of passiebloem echt super was, 1 lange piek ervaring. nou ik heb het woensdag uitgeprobeerd, een super heftige trip voor 4 uren. ik heb meteen een nieuwe bijnaam erbij omdat ik de hele avond met mn bek open liep als een hamster. en de volgende dag een kop pijn die ik met drank met moeite kan bereiken.

yohimbe is maoi dus je moet wel erg goed opletten wat je er verder bij eet... dat is ook waarschijnlijk de oorzaak van je kater....

ik heb zelf die Yohimbe Pro met paddestoelen gehad en trips van 6-7 uur gehad.... met piek van 2-4 uur :D
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ja t schijnt dat je geen chocola bij een MAOi moet nemen, dat deed ik dus wel. volgende keer toch iets meer op een dieet met MAOi. verder was het echt super, aleen iets korter. na 4 a 5 uuren was de trip zo'n beetje wel over.
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van combineren (ben eigenlijk ook maar pas een beginnertje vwb de "zware" psychedelics) maar er zijn eigenlijk maar twee combo's die ik ooit in mijn leven heb gedaan.
1) Weed + alcohol: Dit zuigt, ik begin sowieso een hekel te krijgen aan drank, maar het verkankert dus ook je weed rush...

2) Alcohol, lachgas, weed, paddo's, poppers en een hasjpijp: Engelse uitwisselingsstudent wilde het e.e.a. uitproberen... Zoals verwacht vrij slechte trip met zweetuitbarstingen, koude rillingen, gebazel, geheugenverlies en ga nog maar even door
 
Haut