Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

"Blijven Inhangen"

G

Guest

Invité
Frostie a dit:
men bron is van een vriend. die kreeg het te horen in zo een praat groep over drugs.. (zo een groep waar je naartoe moet als je bent opgepakt met MJ als je minderjarig bent [in belgie toch] en ze je alles vertellen over drugs. voor en nadelen enzo..).

Voor en nadelen? Klinkt meer als vooroordelen en propaganda
1,5 jaar herstellen is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
En ben het ook met Heartcore eens, iedereen die je verteld dat hallucinogene/entheogene paddestoelen drugs zijn is niet goed geinformeerd (of heeft zijn eigen reis niet goed begrepen).
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Forkbender a dit:
Frostie a dit:
de lsd blijft maar een 4 uur actief.

:shock:

maar 4 uur!?!?

is de rest van de trip dan slechts een hersenspinsel?

De LSD laat enkel al bestaande componenten in de hersenen draaien en bepaalde verbindingen maken. Als die eenmaal in gang zijn gezet blijven ze met terugwerkende kracht gaan.

Nog iets opmerkelijks: Er draait uiteindelijk slechts 1 molecuul op 3000 hersencellen. :shock: :D
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Frostie a dit:
men bron is van een vriend. die kreeg het te horen in zo een praat groep over drugs.. (zo een groep waar je naartoe moet als je bent opgepakt met MJ als je minderjarig bent [in belgie toch] en ze je alles vertellen over drugs. voor en nadelen enzo..).

Dat soort teksten worden enkel uitgesproken door marionetten van de gevestigde orde met een specifiek belang.

Drugs die een beruchte plaats innemen in de maatschappij door misbruik zijn voornamelijk alcohol, cocaine, amfetamine, nicotine, tabaksjoints, GHB, opiaten etc.

Het hart van psychedelics, daar kunnen slechts heel weinig Westerlingen uberhaupt nog een voorstellingsvermogen van schetsen, vaak zijn ze zelfs nog incapabel om er enigszins accurate kennis van te (durven) nemen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Frostie a dit:
men bron is van een vriend. die kreeg het te horen in zo een praat groep over drugs.. (zo een groep waar je naartoe moet als je bent opgepakt met MJ als je minderjarig bent [in belgie toch] en ze je alles vertellen over drugs. voor en nadelen enzo..).

Ach. Dat verklaart een hoop.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Brugmansia a dit:
Forkbender a dit:
Frostie a dit:
de lsd blijft maar een 4 uur actief.

:shock:

maar 4 uur!?!?

is de rest van de trip dan slechts een hersenspinsel?

De LSD laat enkel al bestaande componenten in de hersenen draaien en bepaalde verbindingen maken. Als die eenmaal in gang zijn gezet blijven ze met terugwerkende kracht gaan.

Nog iets opmerkelijks: Er draait uiteindelijk slechts 1 molecuul op 3000 hersencellen. :shock: :D

Fair enough, maar om dan te zeggen dat de LSD niet meer actief is... Misschien klopt het fysisch wel en zijn alle LSD moleculen afgebroken na 4 uur, maar ik ben na 10 uur nog gewoon aan het trippen. Ik zou de term 'actief' dan ook breder willen zien.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Uit eigen ervaring weet ik dat wanneer je (veel) blowt onder het trippen (in ieder geval bij paddo's), je lichaam in de war kan brengen. Op ten duur weet je lichaam als het ware niet meer of het nou Thc (Cannabis) of Psilo. (Paddo) binnen krijgt.

Ik heb een tijdje gehad dat ik niet gewoon een jointje kon roken zonder dat ik echt heel erg van de kaart was, het was niet echt te vergelijken met een paddo-trip, maar kwam zeker wel in de buurt.

Na verloop van tijd is dit vanzelf verdwenen.

Frostie a dit:
Paddo's zijn geen smartdrugs, ze worden wel in een smartshop verkocht

Nog wel ja... :roll:
 
Haut