mindmelt
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 3/6/06
Dit kwam ik vandaag tegen in mijn mailbox
http://www.voorpost.org/3/16
nou snap ik deze mensen dus totaal niet....
wat is hun probleem?
hebben ze overlast van klanten van coffeeshops (parkeer overlast, lawaai)?
dan kan daar toch met de gemeente over overlegt worden om tot een oplossing te komen die werkt voor BEIDE partijen?
zijn ze bezorgd om mensen die niet goed kunnen omgaan met drugs?
dan moet er toch betere opvang en onderzoek komen mbt verslaving? en moeten die mensen niet door een zerotolerance beleid in de cel komen.
zo zijn er nog wel meer van die vragen.
Maar ik denk juist dat die problemen vaak worden veroorzaakt door het verbod en stigma wat op drugs ligt.
waarom hebben ze zulke strikte en absolute eisen? er zijn toch meer manieren om hiernaar te kijken, of willen ze dat niet zien?
Het lijkt me iig interesant om met die mensen te praten, misschien weten zij wel iets wat ik niet weet en kan ik nog van ze leren. :wink:
wat denken jullie?
http://www.voorpost.org/3/16
Gezien deze grensoverschrijdende problematiek hebben Voorpost Vlaanderen en Voorpost Nederland besloten om samen op zondag 1 maart een betoging te organiseren in en door Maastricht met drie zeer concrete eisen:
Stop het gedoogbeleid
Sluiting van alle coffeeshops
Nultolerantie voor drugscriminaliteit
nou snap ik deze mensen dus totaal niet....
wat is hun probleem?
hebben ze overlast van klanten van coffeeshops (parkeer overlast, lawaai)?
dan kan daar toch met de gemeente over overlegt worden om tot een oplossing te komen die werkt voor BEIDE partijen?
zijn ze bezorgd om mensen die niet goed kunnen omgaan met drugs?
dan moet er toch betere opvang en onderzoek komen mbt verslaving? en moeten die mensen niet door een zerotolerance beleid in de cel komen.
zo zijn er nog wel meer van die vragen.
Maar ik denk juist dat die problemen vaak worden veroorzaakt door het verbod en stigma wat op drugs ligt.
waarom hebben ze zulke strikte en absolute eisen? er zijn toch meer manieren om hiernaar te kijken, of willen ze dat niet zien?
Het lijkt me iig interesant om met die mensen te praten, misschien weten zij wel iets wat ik niet weet en kan ik nog van ze leren. :wink:
wat denken jullie?