Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2cb capsules

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
Zou je die post willen aanpassen? Is tegen de regels, en niet de bedoeling van dit forum:

Synthetische Psychedelica
Discussieer hier over de synthetische middelen. Let op: niet over verkoop of verkrijgbaarheid; alleen algemene- en gebruiks discussies zijn toegestaan.

En:

No illegal substances
It’s not allowed to offer or request any illegal substances. Breaking this rule can result in immediate removal of your account. Our server is hosted in the Netherlands and so is subject to Dutch law. Please do not expose us to any unnecessary legal liability.
 

cellcommunity

Matrice périnatale
Inscrit
1 Avr 2009
Messages
18
Ik stond er al verbaast van dat prijzen wel besproken mogen worden hier :)

Maargoed bij deze dan: ik betaal standaard 130 euri voor een gram 2cb.
Mijn dosis ligt altijd rond de 40 a 50 mg voor een sterke trip.
:wink:
 
M

michielseitsema

Invité
ik mis 2-cb.voor het laatst tot me genomen in 1997.geniaal.toen kwam het in de opiumwet.alcohol bleef legaal ondanks de vele verkeersongelukken en diverse vormen van ellende die er vaak mee samengaan.
Met 2-cb had ik de meest mooie visuals met gesloten ogen.ook ervoer ik 2-cb als tripshifter.alsof het meerdere effecten van verscheidene bewustzijnsveranderende middelen omvatte.een geniaal middel van een scheikundig talent.ik hoop dat ik snel 2-cb en de andere 2c's van A. Shulgin tegen het lijf loop.wellicht op de hoek van een duister steegje waar een griezelig figuur me toefluistert:Hee psstt,2-cb,geinteresseerd?!
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Even een vraagje, waar haal ik de 2cb s van vroeger vandaan?

Inderdaad sterk visueel met gesloten ogen, meerdere malen behoorlijk aztekisch, (bij mij dan) tempels en archetypen,... en zijn de blue mystic caps (erowid) varrianten van 2cb s?? wie weet dat?

groet!
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
Komt ook nog eens bij dat 2CB echt een wonderschoon erotiserend effect heeft. Het is liefde èn lust op hetzelfde moment in een formule. Het kan mannen echt helpen om de vrouwelijke gevoelens wezenlijker te begrijpen.

De beschrijving van de werking van 2CB spreekt mij heel erg aan. Daarbovenop vind ik bovenstaande quote een zeer inspirerende opmerking. Is dit een puur individuele beleving of wordt dit door meerdere mensen zo ervaren ??

Ben er zeer benieuwd naar, dus ga ook dit maar aan mijn to-do list toevoegen !!
 

Shapeshifter

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Août 2009
Messages
26
aether a dit:
Even een vraagje, waar haal ik de 2cb s van vroeger vandaan?

Inderdaad sterk visueel met gesloten ogen, meerdere malen behoorlijk aztekisch, (bij mij dan) tempels en archetypen,... en zijn de blue mystic caps (erowid) varrianten van 2cb s?? wie weet dat?

groet!

Die pilletjes van vroeger zijn niet meer te krijgen, volgens mij heette die ook blue mystic ja, maar dat weet ik niet zeker.

Er worden nog wel pilletjes gemaakt, laatst een op een festival gekocht voor 5E, daar zat 15mg in.

Ik vind 2C-B samen met 2C-I en 2C-T-7 de vetste varianten in deze reeks. Erg multi inzetbaar eigelijk, space nacht op de bank of een festival of feest,
Nu koop ik een gram B in voor 110E wat erg goedkoop is vind ik, het is me ook wel is aangeboden voor 160..
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
2C-I en 2C-T-7,

zal het worden dan, vroeger genaamd blue mystics indd (oude 2cb s)

ik vind het ook vrouwlijke yin energieen;-) net als salvia behoorlijk vrouwlijk is, als je de kracht goed waarneemd, en indd voor mannen vaak wel goed kan zijn;-)
 
Haut