Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2c-b kruistolerantie + oplosbaarheid

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
k ben gestopt met drinken, blowen snuifen ed, k wil me alleen nog richten op bezig zijn met psychedelica. k wil 1 x per week een psychedelisch middel doen (niet elke week een hoge dosis), k hou van variatie.
lsd en paddestoelen hebben crosstolerance (op zichzelf sowieso gematigde tolerantie tot 2 weken), dus je kan niet de ene week de ene en de volgende de ander, of je moet telkens de dosis opschroeven. k heb pas net mn ''machine'' voor dmt klaar en wacht nog op een 0,001 weegschaaltje, dus weet pas over een tijdje of dmt voor mij iets is om in mn repetoire op te nemen.
maar nu mn vraag:
k ga misschien een voorraadje 2c-b halen. maar nu zat k te denken, het lijkt me trouwens niet , want de moleculaire structuur is nauwer verwant aan mescal, (toch?) hoe het met tolerantie zit bij 2c-b op zich, maar voornamelijk of het kruist met andere psychedelica. (?)

en de tweede vraag is: is 2c-b goed oplosbaar in water?
bij ketamine kan je zo'n fijne ketaspray maken, en omdat 2c-b nasaal c.a. 3x zo sterk is zou t een mooi en voordelig plan zijn om met 2c-b ook een fijn neusspraytje te maken. (ja k weet dat 2c-b snuiven nogal pijn doet)
omdat je t goed oraal in kan nemen leek me van wel, maar ivm maagzuur, k weet niet wat de ph van onze maag is, dat t misschien alleen in lage phwaarde kan worden opgenomen.

ok, alvast bedankt.

groeten forest
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Weet helaas niets over de kruistolerantie, wel dat 2-cb en phenethylamine net als mescaline is en en psilo en lsd tryptamines. Volgens DHPwiki sheelt de dosis wel maar volgens de gewone wiki is het bijna hetzelfde, dus weet ook niet zeker, wel dat het een stuk sneller werkt waardoor je snel een peik bereikt waardoor het als heftiger wordt ervaren. Weet wel dat een aantal mensen vrij ongevoelig phenethylamines zijn waardoor ze een stuk hoger dan gemiddeld moeten doseren, maar aangezien de sterke dosis response-curve zou ik het maar rustig aan opbouwen. Aangezien de meeste 2C-B HCL zouten zijn verwacht ik dat het prima oplost in water. Maagzuur is iedergeval heel zuur pH 1 ongeveer. Ook oraal wordt het snel opgenomen, werkt wel in een kwartier tot half uur, en geeft voor mij weinig discomfort terwijl ik redelijk snel misselijk wordt.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ok, toch bedankt, en als iemand anders meer info heeft hoor k t graag,

oja, k ga die 2c-b-spray toch maar proberen te maken, laat maar weten als iemand wil weten hoe dat uitpakt in de praktijk, of het een goeie optie is.

forest
 

Akash77

Matrice périnatale
Inscrit
23 Déc 2014
Messages
2
This is exceptionally decent post much obliged a lot....!!!
 
Haut