Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

XTC?

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Hmm ja er is inderdaad een tekort aan verschillende psychedelics op de zwarte markt. ik kan alleen af en toe een btje acid vinden en heel soms ergens een 2c'tje. maar ik zou ook wel eens wat ander spul willen, zoals MiPT of DiPT of AMT en dat soort spul.
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
pffff. eitje! :lolwsign:

je moet gewoon weten waar te kijken ;)
 

Silence_Inc

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2005
Messages
136
wie noem je eitje - kippetje :p


idd ik weet niet waar - show me the way babe - and i'll take out my sheep costume ;)
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Er zijn zoveel verschillende psychedelische middelen die bijna niemand probeert omdat ze zo weinig op de markt zijn:
2ci, 2ct7 en die hele groep van 2c's die zijn best lastig te krijgen... Ja ok 2cb is niet echt moeilijk te krijgen maar de rest van de 2c groep kan best moeilijk zijn om te krijgen...

De reden daarvoor is simpelweg omdat de markt daar te klein voor is. De mensne die het maken, maken kleine hoeveelheden voor in hun vriendengroep. Op die manier zal de politie er ook niet al te veel aandacht aan schenken als ze erachter komen...

De markt voor coke, GHB, XTC, Speed en de rest van de uitgaansdrugs liggen veel en veel hoger.

Het is het gewoon niet waard om tripmiddelen te produceren ;)
 
Haut