Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

XTC Blauwe driehoekige Mitsubushi's

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik had in de maanden daarvoor frequent stevige psilo en DMT reizen gedaan.

En ondanks het allemaal erg leerzaam en rustgevend aanvoelde, merkte ik toch dat ik nog een hoop door te denken had terwijl ik er volledig nuchter veel minder mee bezig was om het harmonieus een plaats te geven als passage.

Ik merkte toch dat ik de neiging had om alsware het verwerkingsproces van die trips te verlengen om erop te kunnen blijven drijven, want zonder gebruik merk ik ook dat ik lange tijd alsnog 'onder invloed' kan zijn als ik maar bewust heel matig over alles nadenk na afloop. En vreemdgenoeg is dan de behoefte om opnieuw te trippen al heel gauw aanwezig.

Wat dat betreft vind ik THC en MDMA echt zeer goede leermeesters om ècht in alle eerlijkheid te checken of ik mezelf niet ergens voor de gek hou. Want het is een platform tussen geheel sober zijn en het reizen in de entheogene kosmos.

Omdat ik bijna nooit blow is 1 goed keer high zijn ook een goede confronterende check of ik de entheogene wereld niet teveel tot uitdrukking breng in de echte wereld. Ik denk dat je als psychonaut op lange termijn er echt baat bij hebt om best een dergelijke afstand te bewaren tussen je binnen perspectief en wat je aan de oppervlakte brengt in het echte leven. Misschien is begraven nog wel het allerbeste om het goede ervan aan mensen te kunnen serveren door te geven.

Eigenlijk begint het pas als de effecten verdwenen zijn, met die stelregel ga ik het nieuwe jaar in.
 

Kevoh

Neurotransmetteur
Inscrit
11 Sept 2008
Messages
54
Pff, gisteravond om half 10 een half pentagrammetje geslikt die pas na een uur(!) inkickten. om half 12 dan toch nog maar een halfje want het effect was echt waardeloos. Wel flink spierpijn nu (vooral in mijn nek) maar ik vond het de €5 per stuk niet waard. Pentagrammetjes zijn niet aan te raden!

Er zijn diverse tests geweest op deze pillen, er blijken verschillende versies in omloop te zijn variërend van tussen de 140 à 160 mg MDMA tot 86 mg MDMA. Ik denk dat ik de tweede had. Grafdingen.
 
Haut