Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Wil graag een keer

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Sniek
  • Date de début Date de début

Sniek

Glandeuse Pinéale
Inscrit
8/8/02
Paddo's eten, maar de visuele effecten flink versterken. Moet ik dan gewoon DMT erbij nemen ofzo? Wat zijn jullie beste ervaringen en met welke hoeveelheden? /forum/images/graemlins/think.gif

Hoe meer je neemt des te meer visuals je krijgt.
Je kunt ook een MAO-remmer erbij nemen maar dat heb ik
nognooit gedaan.
Ik denk dat DMT de trip ook aardig zal versterken maar ook
daar heb ik geen ervaring mee omdat ik nognooit DMT gezien heb in deze streek

Syrian Rue misschien een optie heb er geen ervaring mee... staat wel wat over op Erowid

Ephedra Super Caps van Azarius heb ik samen met paddestoelen ook mooie ervaringen mee, nu meerdere keren gedaan en zeker de mooiste beelden van gehad

(ik weet niet of het uit maakt maar haal de Capsule open en neem het met water 30 min van te voren)

Chemische DMT is inderdaad lastig te krijgen, maar er zijn aardig wat kruiden die DMT bevatten, meestal worden ze gebruikt in Ayahuasca: mimosa hostilis, yopo, rietgras, psychotria viridis.

En syrian rue (peganum harmala) of een andere MAO remmer kan natuurlijk ook de trip versterken, maar of het ook alleen de visuals versterkt weet ik niet.

Maar ephedra en paddestoelen - versterkt dat wel alleen de visuals, of beleef je de trip dan gewoon sterker ?

Ephedra in vloeibare vorm (thee, liquid XTC) werkt inderdaad sneller en krachtiger is mijn persoonlijke ervaring. Komt waarschijnlijk omdat het sneller door het lichaam wordt opgenomen.

Maar ephedra en paddestoelen - versterkt dat wel alleen de visuals, of beleef je de trip dan gewoon sterker ?

Ephedra in vloeibare vorm (thee, liquid XTC) werkt inderdaad sneller en krachtiger is mijn persoonlijke ervaring. Komt waarschijnlijk omdat het sneller door het lichaam wordt opgenomen.

sterker mooier en langer

Ik zet er inderdaad het liefst thee van. Hey lennart, is er nog wat cubensis waar ik een goede deal voor kan sluiten! /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik heb net wat paddestoelen uit een kweeksetje voor je bevrijd, zie picture in het mushroom forum. Is dat niet iets voor je ?

van gewone soorten heb ik altijd wel een beetje van dus is misschien wel wat te regelen

Hahaha, nee lennart! Dat is niet echt tof,.. lol,..

Ik denk dat ik weer is over de haarlemmerdijk moet wandelen dan maar. Krijg je ze gratis bij een kop koffie!!!!! /forum/images/graemlins/think.gif

Lopen er dan mensen rond die koffie uitdelen terwijl je loopt?
Volgens mij heb jij geen paddos nodig hoor.. /forum/images/graemlins/grin.gif

Paddo's eten, maar de visuele effecten flink versterken. Moet ik dan gewoon DMT erbij nemen ofzo? Wat zijn jullie beste ervaringen en met welke hoeveelheden? /forum/images/graemlins/think.gif

het lijkt me dat als je al DMT hebt dat je dat net zo goed zonder paddo's kan nemen omdat het visuele ffect daarvan groot genoeg is /forum/images/graemlins/grin.gif

Retour