Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

welk deel van de passiebloem?

freak112

Matrice périnatale
Inscrit
22 Août 2006
Messages
14
beste mensen
ik liep net door onze tuin en zag passiebloem staan.
weet iemand misschien welk deel je van de passiebloem kan roken?
alvast bedankt
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
er zijn echt iets van 300 soorten passiebloemen, en maar 1 daarvan is werkzaam als mao-remmer, en ze zeggen dat je er ook ontspannen van wordt, maar sommige mensen zeggen weer van niet.
de passiebloem die bij de meeste mensen in de tuin staan zijn de verkeerde geloof ik, dat zijn die witte met die paarse haartjes zegmaar, dr boven..maar k geloof dat je er 1 moet hebben die helemaal paars is..om het zeker te weten moet je een keer op wikipedia of erowid kijken..maar welk deel je van die bloem moet gebruiken weet ik ijgluk ook niet... :roll:
 
G

Guest

Invité
Vreemd, want passiebloem ziet er groen uit (althans, hoe je het in de smartshop koopt, vermalen)

http://www.*******.nl/images/tmp/www.*******.nl_passiebloemkr-gr.jpg
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
ohjah..idd..dat is wel raar.. :? misschien gebruiken ze..niet de bloem, maar de blaadjes van de plant ofzo?..
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
want het heet wel passieBLOEM..maar volgens mij..heet die hele plant passiebloem..passionflora ofzo..
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Als je zo graag passiebloem wil roken, bestel dan even op ******* een zakje.

Dan weet je zeker dat je de goede hebt. :)

Of ga even langs een locale smartshop. Meeste hebben wel passiebloem.
 

freak112

Matrice périnatale
Inscrit
22 Août 2006
Messages
14
ik was wel van plan om naar de smartshop te gaan, maar ik wilde het toch even weten, ik was er wel nieuwsgierig naar. maar in ieder geval bedankt
 
Haut