Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

vreemde ervaring...

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Lytheon
  • Date de début Date de début

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10/1/03
high,
Afgelopen woensdagochtend had ik een zeer vreemde ervaring nadat ik op een feest was geweest die avond.
Ik was die avond begonnen met een capsule waar 170mg zuivere MDMA in zat, daarna had ik een pil genomen waar een onbekende hoeveelheid MDMA/MDEA in zat, daarna een 70mg MDMA tablet en een uurtje voor het einde van het feest had ik nog een pil genomen die ik had gekregen van een collega van een maat van mij, deze laatste pil sloeg in toen ik net naar buiten liep, deze pil was mij onbekend (rode kers) maar was zeer sterk.
Ook had ik die avond ongeveer 1 gram cocaine en een paar puntjes speed genomen.
Toen ik thuis kwam ging ik nogsteeds vrij hard en besloot een waterpijp te roken om zo wat te kalmeren en wat te kunnen slapen.
Na in een keer de bong leeg te hebben gezogen ging ik op bed liggen en werd afgeschoten in een van de meest intense trips die ik ooit ervaren heb , van mijn kamer was niets meer herkenbaar , ik werd door de ene tunnel naar de ander geschoten , aan weerzijde waren kleuren en vreemde patronen zichtbaar, mijn stemming sloeg in het begin ook alle kanten op omdat ik geen idee had wat er gebeurde maar later had ik ze onder controle en begon te genieten van de hallucinatie's, dit alles gebeurde terwijl ik mijn ogen nog wagenwijd open had, de ervaring duurde ongeveer 2 uurtjes.
Ik krijg wel vaker lichte hallucinatie's als ik wiet rook door een bong na XTC gebruik zoals kleuren en cartooning maar nooit was dit zo intens en krachtig en al helemaal niet dat ik werkelijk in een andere realiteit terecht kom.
De ervaring kan ik niet vergelijken met andere tripmiddelen die ik gebruikt heb , ik denk ook niet dat het MDA was omdat ik dit wel vele malen heb gebruikt.
Weet iemand hier iets meer over of heeft iemand iets soortgelijks ervaren ???

Drugz is ArT -..- de maatschappij dat ben ik niet

NIet zo specifiek, maar heb wel is pure mdma en hasj gecombineerd. Was twee jaar geleden ofzo. Ik had (hele lichte) trip verschijnselen. Maar niet zoals jij die nu beschrijft.

Peace,..
smile.gif
vraag het aan Eric, ik kan me niet voorstellen dat hij di tnog nooit heeft gedaan,...
smile.gif

En hoe voel je je nou na zo'n avond drugs MIS-bruiken.
Mensen zoals jij verpesten het nou voor de echte recreatieve gebruikers en nog erger voor de serieuze psychonauten onder ons. Mensen zoals zoals jij belanden ooit in het zieken huis en geven de pers alsmaar meer voer om middelen zoals dit te demoniserern (tja nieuw woord tot me genomen tijdens de Pim Fortuin hijsa)

Geniet gewoon van 1 middel en doet het er niet om om gewoon maar zwaar naar de klote te gaan, dat slaat ten eerste helemaal nergens op, ten tweede is het een zware aanslag op je lichaam, ten derde je verprutst het dus voor de rest.

Tenzij je echt problemen hebt met middelen zoals dit, je kan er niet mee stoppen (verslaafd) zoek dan hulp.

Paddo

luister paddo,
Ik zie een duidelijk verschil tussen het gebruik van stimulanten en serieuze psychedelici , ik gebruik ze enkel en alleen om een hele nacht ergends in een hal te kunnen feesten , sorry maar dat vindt ik gewoonweg leuk.
Bovendien weet ik wel degelijk hoe ik met dergelijke middelen moet omgaan en wat ik wel en niet aankan omdat ik een kleine 2 jaar geleden nog verslaafd was aan dergelijke stimulanten , nu gebruik ik ze enkele keren per jaar.
Ten tweede gebruik ik middelen als shrooms, 2-CB, mescaline, salvia, lsa , etc...(de psychedelici) voor weer hele andere doeleinden , ik wil hiermee mezelf beter leren kennen evenals de maatschappij , het hoe en waarom van dingen.
Ik denk dat ik niet de enige ben die door drugs misbruik geïnterreseert is geraakt in de wereld van psychoactive middelen.
Beoordeel mij niet zonder mij echt te kennen paddo, dat is namelijk wel erg kort door de bocht/kortzichtig.
Verder voel ik mij uitstekend naar een avondje drugs MIS-bruik en heb zelfs na al die jaren van nog veel zwaarder drugs mis-bruik nietmeer het gevoel dat ik naar de klote ga , eerlijk gezegd ben ik sinds enkele maanden weer uit een depressie die ongeveer 2 jaar heeft geduurd i.v.m. mijn ex-verslaving van o.a. xtc pillen, vooral paddo's hebben mij daarbij geholpen.

Drug_Z is ArT -..-

Als jij in 1 avond eerst 170milligram MDMA tot je neemt en daarna nog is een pil waarvan je nog niet eens zeker weet wat er in zit en daarna nog is een 70mg tab tot je neemt.
En daarboven op nog is een gram coke en wat puntjes speed, en dan thuis gekomen wat wiet roken om tot rust te komen???

Man lees je het zelf nou nog is door(vind je het gek dat in een gedeprimeerde staat van bewustzijn terecht komt (chemische imbalans in die grijze massa van je)), of snap je het zelf niet,lees eerst ff hoe die middelen werken ,en dan vind ik het reuze knap van je dat je juist dit soort middelen gaat gebruiken terwijl je net uit een depressie ben die door xtc geruik begonnen is.....

Waar ik je zeker wel gelijk in geeft is dat je je zelf wilt beter leren kennen dmv paddo's en je bent zeker niet de enige die geintreseerd is geraakt in het gebruik van psychedelica door drug GEBRUIK.
En ja we zijn er op getraind om een eerste indruk van iemand te maken, en als ik dit zo lees ,vind je het dan gek dat ik jou zie als iemand die drugs missbruikt?

Paddo

Als jij 4 xtc pillen veel vindt op een avond (van 22:00 t/m een uur of 9:00) dan weet jij duidelijk niet wat drugs misbruik wel is, zoals jij duidelijk wel zal weten werkt MDMA ongeveer 4 uur , na 4 uur is er weer een dosis nodig om effect te krijgen daarom pak ik bij, waar ik jouw dan wel weer gelijk in wil geven is de 3-dubbele combinatie , xtc/amphetamine/cocaine,
dit is inderdaad een zware belasting voor het lichaam.
In contrast van wat ik enkele jaren geleden op feesten gebruikte is dit vrij weinig , denk je echt dat ik het leuk vindt dat ik een foute start heb gemaakt met dergelijke middelen en daarmee in een depressie terecht kwam ???
Over mijn kennis betreffende psychoactive middelen zit het wel goed, ik ben er in geïnterreseert daarom besteed ik er ook veel van mijn vrije tijd aan , o.a. het lezen van sites op internet evenals boeken , ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb over drugs maar hoe dergelijke middelen werken hoef jij mij niet uit te leggen.
En over de eerste indruk die ik maak hoef jij niet zo veroordelend te doen , een beetje respect en begrip mag wel inplaats van het meteen typen wat je denkt.
Met deze topic vroeg ik er niet om wat mensen vinden van deze combinatie, ik wilde enkel weten hoe het mogelijk is dat iemand zoiets kan beleven met stimulanten en een waterpijp.

Als ik je verhaaltje zo lees zou ik maar proberen te achterhalen wat er in die laatste pil zat. Aangezien je dat niet weet, kan het ook een of andere psychedelische stof, anders dan XTC, zijn die je ervaring veroorzaakt heeft.

Als dit onzin lijkt zou ik het toch zoeken in de hoeveelheid. Maar ikzelf heb het nooit meegemaakt.

Het zou ook beter zijn wanneer MDA en verwante middelen legaal zouden zijn. Dan weet je wat je slikt en dat het zuiver is. Ik denk dat het grootste deel van gezondheidsproblemen afkomstig is van onzuiverheden of allerlei ongezonde toevoegingen. Alcohol wordt ook misbruikt, en dat schijnt voor de overheid niet zoveel uit te maken, want dat is wel legaal.

high,
Ik heb inderdaad het vermoeden dat er misschien andere stoffen in die laatste pil zaten, ik was na afloop eigelijk weer bijna base-line toen de laatste tab insloeg.
Het klinkt misschien een beetje raar maar ik ben echt opgegroeid in kringen van jongeren die het heel normaal vinden tussen de 8 en de 10 pillen op een avond te slikken (op een party dan), dit deed ik vroeger ook en heb dat ook aan de lijven moeten ondervinden tot mijn jamerlijk genoegen.
Mijn toleransie ligt/lag erg hoog als het ging om xtc gebruik daarom ben ik na verloop van tijd gaan afbouwen en gebruik nu enkele keren (3 a 4 keer) per jaar (alleen op feesten) tussen de 3 en de 5 pillen , vaak komt daar ook tussen de 1/2 a 1 gram cocaine bij dus vandaar dat ik niet het idee heb dat ik die middelen echt misbruik (het gebruik van deze middelen staan volkomen los van mijn gebruik van serieuze psychedelici).
Een trip is een psychologisch gebeuren , dit was echter bij mij die ochtend helemaal niet het geval , ik ging hard/had sterke hallucinatie's en mijn stemming sloeg alle kanten op , verder was er geen chaotische gedachtengang zoals dat met shrooms wel kan zijn.
Over dat laatste ben ik het gedeeltelijk eens, het zou goed zijn als onzuiverheden uit dergelijke substancies zouden verdwijnen maar wanneer zoiets legaal zou worden dan komen er keurmerken en accijns op waar je ook niet bepaalt blij van wordt.

Drug_Z is ArT -..-

Het moeten bijna wel andere stoffen geweest zijn.
Over dat misbruik: dat is misschien het probleem, dat mensen wanneer ze in aanraking komen met drugs het leren van mensen die er op zo'n manier mee omgaan. Dan ga je dat vanzelf normaal vinden als je nog jong bent. Dat was bij mij ook het geval (gelukig maar eventjes). Er moet gewoon niet zo'n taboe op heersen, mensen zouden op jonge leeftijd gewoon goed geinformeerd moeten worden. Er zijn er maar weinig die er eerst induiken voordat ze gebruiken. MDMA is overigens ook zeer geschikt voor self exploration, en wordt ook door psychologen hiervoor gebruikt. Als je het hiervoor gebruikt en niet voor houseparties ofzo dan heb je aan 1 goed pilletje wel genoeg, dan ben je de volgende dag ook nog heel. Bovendien leer je dan ook heel andere dimensies van de MDMA ervaring kennen, die verborgen blijven op een party (andersom ook).
Een trip blijft psychologisch, ook al heb je sterke hallucinaties. Waar bestaan die hallucinaties denk je? In je psyche, dus psychologisch...

High L,

Zonder al te veel op de details in tegaan ben ik het ergens wel veel met paddo eens.

Zelfs snap ik het ook niet zo goed. Als je dus pure mdma hebt of kan krijgen, WAAROM neem je dan nog andere pllen???? Hier snap ik echt niks van.

Ook kan ik niet begrijpen dat je de ene dope als serieus betiteld en de andere niet. En dat terwijl die niet seriueze dope van je mega schadelijk is voor je lijf, geest en wezen.
Alsof je het puntje onder de I hebt geplaatst.

Na een gram coke en wat speed en pillen zal een softdrugs als wiet je niet in slaap brengen. Wederom een misvatting.

Nu kan ik mezelf niet meer volgen.....

Maar om even opje verhaal te komen. Konje tijdens die vette trip nog wel gewoon bewegen? Of ging dat vreemd en erg moeizaam?

Het klinkt alsof je ketamine hebt geslikt!

Degene die je dat dan zou hebben gegeven, indien het K was, gelijk de gracht inschoppen want dat is een grote hufter en bedreiging voor alle psychonauten ter wereld en alle recreative gebruiker.

Zoals je weet wordt K veel verkocht als xtc ..... door lowlives op feesten.

Ook ik heb jaren gegabberd, hoorde bij de eerste lichting zal ik maar zeggen uit de tijd dat xtc nog legaal was. Toen hadden we ook vette feesten en veel pret zonder dat er zoveel geslikt werd. Toen de coke in de gabber scene kwam stierf het gabberen zoals het ooit was. De coke en Dj Paul & tmf hebben de subcultuur vernield.

PS ik was die sukkel van een gabber in het spotje van KITKAT
smile.gif

hallo meneer...
Ik had die avond slechts 1 capsule pure MDMA bij , van normale xtc tabletten die ik voor zo'n feest insla weet ik vantevoren dat er bijna altijd of MDA of MDEA bij zit, zuivere tabletten zijn hier simpelweg niet te krijgen, dat middelen uit de MDA string erg schadelijk zijn is een feit, helaas
frown.gif

Tot voor kort ging ik bijna elke maand wel meerdere keren naar grote feesten en als ik dan terug kwam in mijn woonplaats bleven we altijd met een paar mensen nog wietroken , ik heb het idee dat het mij tot rust brengt na zo'n avond van chemie in mijn lichaam.
Het bewegen ging inderdaad niet helemaal zo als het hoort , ik lag toen op bed maar het draaien ging niet zo soepel als bij nuchtere toestand, als echt vreemd heb ik het niet ervaren.
Ketamine heb ik nooit gehad dus kan het daarmee niet vergelijken (is ketamine dan echt zo'n gevaar ???), ik heb wel ervaring met pillen waar lsd op was gedrupt maar ketamine heb ik nooit aangeboden gekregen in pilvorm (wel als poedervorm).
bedankt voor de info. !!!

Drug_Z is ArT -..-

High,

K is niet gevaarlijk, indien juist gebruikt. Althans ik vermoed niet gevaarlijker dan andere pret en trip middelen. Er is over dit onderwerp veel interresante info te vinden.

K is wel danger als het als XTC wordt aangeboden. K is totaal anders dan XTC. En in dubbele dosis geeft het een hele andere trip en effect dan dat xtc zou doen. Vandaar dat ik het gevaarlijk zou kunnen vinden.

Net nog die sukkels van rtl boulevard gezien. Die zaten ghb weer helemaal af te zeiken. Ik snap dat niet. Een drug die zo onschuldig is en ongevaarlijk, indien juistgebruikt! Wordt straffeloos aan het kruis genageld triest is dat...

hi,
Ik heb de database gechecked en er is een pil die ik mogelijk gehad zou kunnen hebben toen : de cherry (kers), hij staat op de site in het blauw, volgends mij heb ik hem wel in het wit gehad.
De "ingredienten" : Caffeine : 20
DXM : 1
MDA : 1
MDMA : 1
Ik heb verder geen ervaring met DXM maar weet wel dat het verwant is aan ketamine (en pcp), kan het zijn dat de DXM dergelijke hallucinatie's veroorzaakt , eventueel in combinatie met het roken van een waterpijp dan ?

DXM zou zeker de oorzaak kunnen zijn van je hallucinatie's. Ik heb een keer een halve gram DXM geprobeerd en heb toen enkele rondjes boven mijn flat gevlogen.

De trip duurde uiteindelijk iets van 1.5 uur maar het voelde alsof ik dagen gevlogen had. Verder kan ik me er weinig van herinneren behalve dat het een van de meest heftige trips is die ik ooit heb gehad.

Maar doe verder voorzichtig aan Lytheon ...

wa ge daar verteld doe mij sterk denken aan lsd-pillen of een mascaline-cocaine combinatie ofzo wat wel eigenaardig is is de korte duur ervan een andere mogelijkheid is natuurlijk dat je vroeger op de avond lsd of iets in die aard hebt binnengekregen zonder het te beseffen en dat die laatste pil een trigger bevatte waardoor je het effect ineens wel gewaar werd, die weed achteraf is ook wel een extra tripstimulans en gewoon hetfeit dat je weg bent uit de uitgaansomgeving en alleen in je bed ligt doet er ook wel iets aan, je kan natuurlijk de schuld op die roze,rode pil steken (of haar bedanken 't is maar hoe je het bekijkt) maar het kan evengoed aan iets anders gelegen hebben die avond (van die mdma,speed,cocaine komt het al zeker niet)

Ik denk niet het Dextromethorphan(DXM) is geweest. Om van DXM een beetje fatsoenlijke trip te krijge heb je 800 mg nodig... gemiddeld gewicht van XTC tabletje is 260mg.
Dan zou die pil er opvallend groot uit hebbe gezien.
Een lage dosis DXM, stel 200mg merk je nouwelijks.
Een flesje Dampo hoestdrank bevat 300mg, k heb altijd 4 van die flesjes nodig om de echte effecte te krijge. (OOBE's/CEV's/OEV's/NDA's e.d.)

Als je een SSRI of MOAI slikt (antidepressivum), kan het DXM wel zijn geweest. Dan heb je last gehad van 5-HT syndroom.

Ketamine kan het zeker geweest zijn, dat gebeurt vaker. Daar heb je minder van nodig om het zelfde dissociative achtige effect te krijge +/- 150 mg.

Een lage dosis DXM, stel 200mg merk je nouwelijks

Ik denk dat dat helemaal aan de persoon zelf ligt, zijn mentale staat en z'n lichaamsgewicht etc...

Ik denk dat zeker als je DXM niet kent beter kan beginnen op lagere plateaus.

Retour