Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

vraagjuh over ervaringen doornappel

• Auteur de la discussion JtDiZzLe
  • Date de début
J

JtDiZzLe

Invité
geachte blowerz, paddo-snackerz en ander gespuiz =)
ik hoorde laatst van een maat van mij over doornappel... maar nou wil ik ffiez van jullie weten, hoe jullie(de mensen die t geprobeerd hebben) t vonden??
laat t me ffiez weten... k? K!
Y

Tjolluf

Neurotransmetteur
Inscrit
11 Avr 2002
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar heb er wel over gelezen in 'Uit je bol'. Ik citeer:

"Het gebruik van doornappel is behoorlijk riskant. Vooral bij een te hoge dosering - en dat heb je al gauw - kunnen krankzinnigheid, hartstoornissen, bewusteloosheid en zelfs de dood het gevolg zijn. Wij hebben zelf vrij uitgebreid met doornappel geexperimenteerd, maar het gebeurt maar zelden dat je er een prettige ervaring mee hebt, wat niet wegneemt dat het soms leerzaam kan zijn ....

..... Niet lang daarna beginnen zware hallucinaties. Deze kunnen dagenlang aanhouden, hoewel het effect van een kleine dosis meestal binnen een dag weer verdwijnt. Je betreed een shemerige wereld, die sterk doet denken aan de sprookjes van Grimm en aan griezelverhalen ...."

En zo gaat het nog wel even door. Nogmaals ik heb het zelf niet geprobeerd en ik citeer alleen. Misschien heb je er wat aan ... Veelal negativiteit dus, maar er wordt ook een positieve ervaring beschreven. Ik zal hem je niet onthouden:

" Tijdens een doornappeltrip zat ik te lezen in een oeroud, ongelooflijk toverboek waarin alle antwoorden stonden op alle vragen die ik me maar kon bedenken. Urenlang zat ik gefascineerd in het boek te bladeren, totdat het effect minder werd en ik me afvroeg wat dit in godsnaam voor en boek was en hoe het heette. Ik sloeg het dicht om de titel op de omslag te lezen en op hetzelfde moment was het boek weg en zat ik met lege handen. Helaas was ik naderhand niet alleen alle antwoorden vergeten, maar ook de vragen die ik het boek had gesteld."

Onthoud ons ook jouw ervaring straks niet mocht je besluiten doornappel een keer te gaan proberen.

MeneerCactus

Alpiniste Kundalini
Inscrit
24 Jan 2002
Datura Stramonium by Andras

- I smoked leaves. The effect is very weak. After one joint I feel something like a very weak
marijuana. After the third joint I looked like a stoned man, but I didn't fell any interesting.
- The smoke with marijuana was very good. The datura made the pot stronger and more visual.
I smoked it in a party with my friends (certainly we drunk a lot :cool:), and we laughed whole night,
and we maked a good joke with the hungarian name of datura, but it isn't translatable. The own
effects of the daturasmoke isn't too strong, but a good "pot-enhancer".
- I ate the seeds too. A dose about 15-20 seeds has got a noticable effect (like a very small dose of
morning glory seeds). 50-60 seed made me very slow and sleepy without any visual or psychedelic
effect (one times I looked a guys, and he looked like a familiar of me, but after one hour I saw he is
another). I heard about guys, they ate 100-200 seeds, and they've got a lot of hallutination.
Belladonna Atropina:
- The smoke of the leaves enhance the effects of the pot like the datura leaves.

So I think the strammonium isn't enough strong (maybe the Innoxia) for a real psychedelic experience
but good with pot.

A story:
At 20:00 we smoked a joint (silver skunk from Szeged), and we went to a bar. We drunk some beer and
some vodka. At 22:00 we went to the party. The effects of the marijuana wasn't enough strong so we smoked
a whole datura joint. The pot-effects came back with a very strong happy feeling. We thought the world is
beautful, the girls are wonderful but isn't too intresting. (I won a dance "championship" but I didn't know about it)
We sat down arround a table and we tryed to talk. It was very difficult 'cause we allways laughed. One of my
friends falt beneath the table 'cause he laughed so strong. At 0:00 this guy (Topa) slept on the flower, an
the other (Kispal) thought Topa barfed on his coat. I didn't saw any thing on his coat, but we musten go out,
and analyze the coat at a lamp on the street. Then came another guy (we didn't know him), and Kispal
asked him to help. The guy said:"You're smokers, come on!" He gave us some pot, and said:"It isn't enuogh
good for me." I gave him a datura joint and he smoked it, and said it's very good, and danced over the night.

I must finish my mail cause my boss arrived
I come back on monday.

Bye
Andras

acx01b

Sale drogué·e
Inscrit
13 Nov 2003
YOU ARE CRAAAAAZYYYYY to say that!!!!

NOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAYNOWAY

that datura is a cool stuff.

man, u didn't smoke enough to feel the real effects!!!

NOWAYNOWAYNOWAY

datura is higher level than ALLL every ALL the hallucinogens in the world

man,

datura products amnesia by antichollinergicals ways.

u felt the 1st state, witch is:
anxiolitic!!!!

nowaynowaynoway

IT IS FORBIDEN TO TALK ON THE DATURA WHEN U DONT KNOW

it is dangerous

datura is dangerous

i love it but it is dangerous

smoke it slowly, and then once u have founded the dosage with THIS plant (many species of datura),
then u can eat it.

datura is the highiest thing of the world

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Het recreatie gebruik ervan pakt vaak slecht uit omdat mensen niet goed op de hoogte zijn van de werking en dosering, het wordt wel al eeuwenlang gebruikt door volkeren om te communiceren met hun goden.
Omdat er enkele toxische stoffen inzitten die bij foute doseringen het centrale zenuw stelsel kunnen aantasten kan dit resulteren in psychose of delirium (Clinical Toxicology Review, 1995).
De werkzame stof Atropine in de Datura wordt wel gebruikt tegen enkele ernstige kwalen, de Datura wordt daarom ook gebruikt door shamanen om te genezen.