Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Vraagje

  • Auteur de la discussion SLBRURAMF
  • Date de début
S

SLBRURAMF

Invité
Ik blow al zo'n 4 jaar maar wil nu wel eens wat anders proberen. Ik zou iets willen waarvan ik terug ongeloofelijk moet lachen zoals in het begin vh blowen maar ik weet niet wat. Hallucineren hoeft voor mij niet, liever niet zelfs. Kan er iemand mij helpen?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Volgens mij zijn lachkicks meer het gevolg gezellige omstandigheden dan een effect van cannabis zelf.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Er is niets te vergelijken met de lachkick van wiet als je het mij vraagt. Tsja psychedelische lachkicks zoals met mescaline, lsd, of paddo's zeker maar dat gaat best lastig zonder hallucinaties :p... Lachgas geeft wel een amuserende high... maar het is alsnog niet te vergelijken met THC.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
stop een maandje met blowen, dan komt et wel weer goed
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Met mensen/vrienden optrekken is een bodem waarop gelach goed wil gedijen.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Ik heb laatst tijdens een LSD tripje op 100mcg echt ontzettend moeten lachen, de tranen stroomden echt over mn wangen.
Je kan er echter wel op rekenen dat je ook zult hallucineren en LSD duurt voor iemand die gewoon gezellig een lolletje aan het eind van de dag zoekt erg lang, tot wel 12 uur.
Ik sluit me aan bij Lion en Brugs.
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
SLBRURAMF a dit:
Hallucineren hoeft voor mij niet, liever niet zelfs. Kan er iemand mij helpen?
Misschien moet je je wel afvragen wat je onder 'hallucineren' verstaat. Je zult bij gangbare 'hallucinogenen' met open ogen geen dingen zien die er niet zijn, behalve misschien met zeer hoge doses. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn. Wel zul je vervormingen van bestaande objecten merken, en b.v. kleurige bewegende patronen wanneer je je ogen dicht hebt. Maar zeker bij een vrij lage lage dosis treedt het visuele aspect bij de meeste mensen niet zo erg op de voorgrond, het gaat meer om het mentale. Misschien nog wat meer inlezen over wat psychedelica doen, en je bedenken of het iets is waar je in geïnteresseerd bent. En dan gewoon eens een half doosje paddo's proberen ofzo :) .
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Paddo's komen soms in de buurt, maar dat is te onvoorspelbaar. Je kunt ook een trip hebben zonder lachkicks.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik herhaal nogmaals wat ik en anderen hier gezegd hebben: lachkicks zijn meer het gevolg van de omstandigheden dan de eigenschappen van het middel (cannabis, paddo's) zelf. Vooral de eerst keer met deze middelen is vaak lachen, gieren, brullen. Dat komt nooit terug als je eenmaal niet meer omgeven bent door puberale vrienden, welk middel je ook neemt. Een kleine hoeveelheid paddo's in groepsverband werkt de eerste keer zeker op de giechelspieren, vooral als je het niet erg vindt om als Yoda te lachen.
 

FlyingDutchman

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Sept 2008
Messages
50
Zoals Caduceus en Lion al zeiden is het vooral afhankelijk van de set en setting. Wat je kan proberen is wiet (of hasj) te gebruiken in combinatie met lachgas. Echter! kan dit ook verschillend uitpakken, er zijn mensen die er een ongelofelijke lachkick van krijgen, maar je kunt er ook licht van gaan trippen.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Koop een partij Cheech & Chong films:
Up In Smoke
Nice Dreams
Next Movie
Things Are Tough All Over
Still Smoking
 
Haut