Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

vraag " Anti misselijk / kots spul" voor o.a. lsa

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
hey mensen,

een vraagje. Het schijnt dat je bij het nemen van LSA zaden en andere soortgelijke producten goed misselijk kunt worden.
Nu schijnt er een legaal middel op de markt te zijn die dat tegen gaat, ik weet niet meer hoe het heet.

Weet iemand hier meer van?

Zo ja, weet iemand hoe het heet en waar het te krijgen is?

groet,
Ruud
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Voor sommige mensen helpt het om een stukje gember te kauwen en door te slikken vlak voor de zaden. Ik probeerde het een keer, maar bij mij hielp het niet... Kan zijn dat het voor jou wel werkt. Voordeel is dat het een volledig natuurlijke substantie is, zodat je systeem niet te veel te verduren heeft.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
dat is een grote en foute en veel voorkomende fout, dat een natuurlijk iets minder schadelijk zou zijn dan iets chemisch, dat slaat echt op stront. of een stof nou in de natuur of door de mens chemisch word gemaakt maakt toch niets uit? beide keren kan het zwaar of minder zwaar voor je lichaam zijn toch? bijvoorbeeld datura, komt uit de natuur en is veel schadelijker dan de meeste chemische drugs. sorrie dat ik nu jou er op aanspreek en het heeft ook niet veel met je post te maken, maar moest het toch even kwijt.

ow en ik neem meestal liever niet iets tegen misselijkheid, kan soms de trip beinvloeden, als er misselijkheid bij hoort dan hoort het er bij.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Je hebt gelijk wat dat betreft, maar wat ik *bedoelde* is dat van gember bekend is dat het niet je systeem in de war schopt. Ik zou eerder voor iets kiezen wat ik ken dan dat ik overga op een substantie waarvan ik niet weet wat het precies doet... Zeker als je gaat trippen, omdat dan zoals je terecht opmerkt de trip beinvloedt kan worden. Voor sommigen is de misselijkheid echter zo groot dat dit hen down houdt, dus ik snap op zich wel dat zij tot een dergelijk middel overgaan.
 

jahoedi

Matrice périnatale
Inscrit
19 Fev 2006
Messages
8
Bij de apotheek of drogist is motilium te verkrijgen
tegen misselijkheid.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
motilium ?? hmm
ik vraag me af of het goed is om medicijnen en Lsa doorelkaar te doen ?? :p
ook al gaat het misselijkheid tegen
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
hmmm, de ene zegt wel doen, de andere weer niet :)
naja ik wil graag trippen, maar ik heb eerlijk gezegd weinig zin om me uren misselijk te voelen en te kotsen om vervolgens te trippen, maar sommige zeggen weer dat het reiniging van het lichaam is ?
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
jep in traditioneel gebruik staat het kotsen als een lichaamsreiniging, je kotst voor elke fout die je hebt gemaakt.
Going Tribal en The Tribe zijn series waarin bruce parry enkele weken met oude beschavingen gaat wonen, sommige van deze stammen gebruiken drugs om ze in contact te brengen met de geesten.. Ik heb een aflevering gezien waarin hij bij de bobanga woonde, waar hij iboga nam. in een andere aflevering neemt hij virola, beide met kotsen.
http://dsc.discovery.com/fansites/going ... about.html
Ik ben zelf van plan om ook LSA en DMT te gebruiken, en het kotsen hoort er voor mij bij.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
jep in traditioneel gebruik staat het kotsen als een lichaamsreiniging, je kotst voor elke fout die je hebt gemaakt.
Going Tribal en The Tribe zijn series waarin bruce parry enkele weken met oude beschavingen gaat wonen, sommige van deze stammen gebruiken drugs om ze in contact te brengen met de geesten.. Ik heb een aflevering gezien waarin hij bij de bobanga woonde, waar hij iboga nam. in een andere aflevering neemt hij virola, beide met kotsen.
http://dsc.discovery.com/fansites/going ... about.html
Ik ben zelf van plan om ook LSA en DMT te gebruiken, en het kotsen hoort er voor mij bij.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
ok, duidelijk

voor iedere fout die je gemaakt hebt...... damn dan kan ik maar beter 2 emmers nemen :D
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hehe, ze zeggen dat het heel anders is om te kotsen als je onder de beginnende invloed bent van DMT (of was het lsa..) Het schijnt heel onverwachts eruit te komen, je voelt wel iets maar voor je het weet is het eruit :p
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik heb een keer ayahuasca gebruikt. Toen ik voor het eerst kotsneigingen voelde opkomen onderdrukte ik ze (had voor die tijd een soort kotsfobie). Ik heb toen drie uur getript en kwam aan het einde van de trip. Pas toen voelde ik het weer opkomen, en, ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit zo lekker gekotst. Ik voelde me een soort reptiel of hond die alle emotionele en fysieke vergif uit mijn lichaam kotste. Er kwam trouwens ook meer uit dan ik die dag had gegeten/gedronken. Ik was me heel erg bewust van mijn lichaam en alle spieren die ik gebruikte om de kots naar boven te brengen. Erg intens. Helemaal niet vervelend, op de smaak in je mond na.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Ik weet wel dat als ik caps gebruik op lsa basis dat ik nagenoeg geen last heb van misselijkheid met die rottige zaadjes is dit wel ff anders.
kotssander.jpg
 

floortje26

Matrice périnatale
Inscrit
13 Août 2005
Messages
6
Hallo mensen,

Zoals al eerder vermeld kun je bij de apotheek motilium/ domperidon kopen. het is verkrijgbaar in zetpil vorm á 60 mg of orale tabletjes á 10 mg. Het is niet gezegd dat je dan niet hoeft over te geven, wat er echt uit moet, komt er toch wel uit maar het heeft mij al vaak geholpen.

Sowieso een goeie tip als je andere drugs gebruikt of drank. Op het moment/de dag zelf of de dag(en) erna. Ik ben er al heel wat dagen/keren door gered. Ik zweer er al jaren bij.

De tabletjes kosten 3 euro nogwat en de zetpillen zijn duurder, zo rond de 8 á 10 euro.
 
Haut