paddo-eyes
Matrice Périnatale
- Inscrit
- 30/7/06
op azarius kan je gedroogde vliegenzwam kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb altijd gehoord dat deze erg giftig is maar mss hadden ze het dan gwn over de psychadelische effecten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
forest a dit:ik heb gister 1 grote en een kleine net omgevalle amanita muscaria opgeraapt en gekookt voor 5 min in water, het water is mooi oranje. en staat in de koelkast, heb het eerder gedaan maar werd alleen wat misselijk. maar als k het nu opdrink *zou ik moeten trippen* toch? of zie k iets over t hoofd waardoor t de vorige x verkeerd ging?
joscovich a dit:Ik heb ze geprobeert!
Na 10 gram niet veel effect. Na 5 gram daarna gebeurde er wat. Uiteindelijk alles op gegeten (totaal 20 gram).
Ik had het zelfde schone en rustiggevende gevoel die je ook bij psilo's kunt krijgen. Visueel gebeurde er niets al begonnen mijn gedachten naar een paar hijsen van een joint wel een beetje raar te lopen. Het was dus niet echt speciaal maar wel zeer relaxed, ik begreep gelijk de naam soma.
Het schijnt echter dat je rond de 37,5 gram voor een echte ervaring? deze schijnt dan wel zeer overweldigend te zijn en meer op een dilirium te lijken?
Overal staat echter dat 20 gram een zware dosering is en bij verhalen op erowid staan al heftige bij met dosering van 12,5 gram? Mijn ervaring was dus niet echt bijzonder maar wel de moeite waard als je een avondje rustig wil chillen op de bank.
Ik weet alleen niet of jij dezelfde effecten zou hebben het zou best kunnen zijn dat ik wat ongevoeliger ben. Want ik had ze twee keer eerder van de smartshop met porties van 10 gram en die zeiden ook dat 20 gram echt veel was. Ik heb echter nooit wat van de 10 gram doseringen gemerkt?
Het plukken van de Vliegenzwam is altijd gevaarlijk. Er is een grote variatie in het uiterlijk van de Vliegenzwam. De Amanita Pantherina lijkt op de vliegenzwam (Amanita Muscaria). De Pantherina brengt echter veel meer risico's met zich mee.
ProStoner a dit:15 minuten nadat paddo's in mijn maag zitten voel je ook wel of het een goeie trip wordt
dus dit verwacht ik ook met amanita's
Meduzz a dit:ProStoner a dit:15 minuten nadat paddo's in mijn maag zitten voel je ook wel of het een goeie trip wordt
dus dit verwacht ik ook met amanita's
geen goede referentie naar mijn idee. het is trouwens geen psilocybine he.