Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Vacature

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Sansky
  • Date de début Date de début

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18/1/02
We hebben diverse vacatures bij Azarius. We zijn op zoek naar:

-Mensen om pakjes in te pakken en magazijnbeheer (full time)
-Customer support medewerker (full time)
-Website beheer/ design (full of part-time)

Dus ken je iemand die op zoek is naar een job (omgeving Amsterdam) laat hem of haar dan even mailen naar [email:3k13adqh][email protected][/email:3k13adqh] met een CV. En geloof mij maar; het is hier omwijs gezellig!!!

geloof me, als 't niet in amsterdam was, had ik gesolliciteerd. interessant baantje en ook om zelf wijzer van te worden. :grin:

Dat lijkt mij ook wel leuk. Jammer genoeg ligt het te ver weg. Maar goed, je kan niet alles hebben natuurlijk :iconhead:

Idem ! Geen zin om een vestiging in het zuiden des lands te openen ? Heb logistieke ervaring, zowel op de vloer als op kantoor.

Ja, als je nounaar het zuiden komt, kan je gelijk wat customer support medewerkers van Vodafone afnemen! Heb je gelijk goed getraind personeel....

* starts jumping up and down, screaming "me! me! me!" *

Tja helaas. We zijn net verhuisd en niet echt van plan om naar het zuiden te verhuizen. Maar als je dus mensen kent die hier wel in de buurt wonen.....en die een leuk baantje zoeken.... ;)

hahaha en als jullie wel ooit weer verhuizen kom dan naar t noorden, er is hier een zwaar tekort aan smart!

idd, maybe moetn we dr dan zelf maar es wat aan doen? hehe, gnoeg vraag hier in de buurt gloof ik.
btw, sluit me aan bij de rest, lijkt me leuk, maar te ver weg...

jeetje. dat lijkt me wel een leuke job. Maar dit is al lang geleden gepost! geven jullie het weer op deze manier aan als jullie mensen nodig hebben? Of moet ik gewoon maar een cvtje sturen voor het geval jullie weer eens iemand nodig hebben?

Ja inmiddels hebben we alweer genoeg mensen hier. Maar open sollicitaties zijn altijd welkom. Je kunt ze mailen naar [email:396nu0ys][email protected][/email:396nu0ys]

Retour