Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Truffels

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
Ik had Truffels besteld via *******..
nu heb ik ze ontvangen, staat er op het doosje geschreven dat het koelmoet bewaard worden (is tijd niet zo geweest ivm het versturen) en dat het voor wetenschapelijke doeleinden zijn en niet voor consumptie :s :s :s
ik had deze besteld om op te eten natuurlijk. niet voor te onderzoeken :p
zijn ze nog eetbaar ?
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Naja,

Gewoon proberen maar? Je hebt ze toch gekocht op een site waar staat dat het voor consumptie is? dood zal je er wel niet van gaan :lol:
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
er staat btw geen bewaar datum op, dat vind ik ook al zo raar...
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Frostie a dit:
Ik had Truffels besteld via *******..
nu heb ik ze ontvangen, staat er op het doosje geschreven dat het koelmoet bewaard worden (is tijd niet zo geweest ivm het versturen) en dat het voor wetenschapelijke doeleinden zijn en niet voor consumptie :s :s :s
ik had deze besteld om op te eten natuurlijk. niet voor te onderzoeken :p
zijn ze nog eetbaar ?
Ze mogen wel even buiten de koelkast, zeker in ons koude kikkerlandje heden ten dage.

Opeten is de juiste methode om ze wetenschappelijk te onderzoeken. Onder een microscoop zijn ze niet zo interessant. Ik zie al mijn trips als onderdeel van wetenschappelijk onderzoek: metafysica, quantumfysica, neurochemie, humanistische psychologie, uiteraard met inachtneming van astronomie, geometrie en scheikunde. Maar tegen leken zeg ik meestal dat ik even een paar uur uit mijn dak ga.

http://www.kanehbosm.nl
 

Northawke

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2007
Messages
44
Ik heb ze ook net besteld en er zit dezelfde sticker op. Op ******* zelf staat dat je ze het beste in de koelkast kan bewaren. Ik neem aan dat de sticker er vanwege legale redenen opzit.

In ieder geval zijn ze nog gewoon goed om te consumeren. Versturen duurt maar een dagje en super warm is het niet geweest ofzo. Ga ze zelf waarschijnlijk morgen consummeren. 8)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
In de koelkast blijven ze langer vers. Als je ze langer wilt bewaren moet je ze eerst drogen.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
In de koelkast blijven ze langer vers. Als je ze langer wilt bewaren moet je ze eerst drogen.
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Ik had nog een portie paddo's liggen, alleen die had ik per ongeluk buiten de koelkast bewaard. Was niet bepaald vers meer. Maarja, gewoon weggekauwd, echt niet te eten! Maar helemaal niet misselijk of ziek van geweest en wel een prettige trip van gehad nog. Weet eigenlijk niet wat de risico's zijn bij bedorven paddestoeltje (nou waren ze niet echt bedorven hoor)
 
G

Guest

Invité
Lijkt me dat de risico's van bedorven paddestoelen flinke maagkrampen en nekken zal inhouden ;)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Je kunt ze dan denk ik beter eerst even fruiten. Ik las eens dat farmacoloog Jonathan Ott zijn paddo's altijd zo inneemt.
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
@Space-is-the-Place

ik heb er absoluut geen last van gehad, het was alleen wel extreem goor om te eten, veel viezer dan gewoon verse. Ik heb halverwege de trip een reep pure chocolade (70 of 75% cacao) gegeten, t werd allemaal ietsje heftiger(A)
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
fruiten ?
en heb gistere 5 gram truffels gegeten, buiten op een raar gevoel heb ik niet gehad...
ben zelfs een beetje teleurgesteld. heb de dag ervoor 1 gram 10x salvia gerookt, was vet lachen maar ook geen enkelle hallucinatie :?
ik wil echt eens trippen en telkens ik de middellen neem gebeurt er niets...
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
5 gram is een ook wel een lage dosis ik zou eerder voor 10 gram gaan. Een dosis van truffels van bv 5-7 gram is leuk voor bv een festival als alternatief voor MDMA maar niet echt heel erg "trippend" en zeker geen hallucinaties (voor mij dan).

Misschien kun je het beste een portie 30 gram verse Psil. cubensis nemen op een rustige plek met bekenden liefst in de natuur. Dit blijft altijd de beste setting voor een (eerste) ervaring.

Dat van dat fruiten kan ik ook niet helemaal volgen. Wil de die rottende stoeltjes klonen of zo en er een nieuw kweekje van opzetten of zo ?
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
Rutger a dit:
5 gram is een ook wel een lage dosis ik zou eerder voor 10 gram gaan. Een dosis van truffels van bv 5-7 gram is leuk voor bv een festival als alternatief voor MDMA maar niet echt heel erg "trippend" en zeker geen hallucinaties (voor mij dan).

Misschien kun je het beste een portie 30 gram verse Psil. cubensis nemen op een rustige plek met bekenden liefst in de natuur. Dit blijft altijd de beste setting voor een (eerste) ervaring.

Dat van dat fruiten kan ik ook niet helemaal volgen. Wil de die rottende stoeltjes klonen of zo en er een nieuw kweekje van opzetten of zo ?

ik heb nu enkel nog 10 gram truffels, en een beginners pakket van ******* (golden teacher) hoeveel ik er daar uit ga krijgen ben ik niet zeker :? maar ik kan er niet mee beginnen kweken. aangezien ik geen potten heb + vertrek morgen op vakantie en kom pas een week later trug... ga dan wss beginnen met kweken :)
 
Haut