Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Technoshamanism / Muziek

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
magickmumu a dit:
Daarom begon ik ook gelijk over Steve Roach.
Hij heeft heel veel sjamanistisch/psychedelische en ook ethnische invloeden.

De eerste keer dat ik steve roach in een trip luisterden had ik een van de meest bijzondere visioenen die ik ooit gehad hebt.

de volgende trip ga ik idd wat van steve roach and the likes proberen, ben erg benieuwd.

En deadbeat, wow, klinkt zeer vet en trippy man, ook erg benieuwd naar :D
 

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
Tsja.....wat voor muziek? Heel divers.....voornamelijk ritmisch zonder dat er eigenlijk ritme in zit....want ritme is herhaling.....ik probeer het steeds anders te laten klinken zinder dat je het in eerste instantie hoort en verder komt er minimale melodie in voor en geluidseffecten afkomstig van softsynths. Maar soms ga ik meer richting dark ambient of noise-achtige experimenten. Eigenlijk is het allemaal een soort van persoonlijk experiment. Muziek is altijd lastig te beschrijven....luisteren geeft meer duidelijkheid! :)
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Ja met je eens, kunnen we ergens iets luisteren? :D
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Een vriend waarmee ik weleens trip (op dit forum Oknayd ) heeft een te gek tapeje met volksmuziek uit Nepal.

Oknayd was in een winkeltje geweest, raakte aan de praat met de winkelier.
Hij had de winkelier geloof ik ook geholpen met de opstellingen in de winkel te veranderen.
Als dank gaf de winkelier hem een tapeje met Nepalese volksmuziek.

Dit tapeje hebben we een paar keer beluisterd terwijl we onder de invloed waren.
Wat een te gek tapeje om een trip me te beginnen.Het klinkt heel vrolijk en opgewekt. Als een troep macherende kabouters.

Helaas weten wij niet wat het. De geluidskwaliteit van het tapeje is ook niet al te best. :cry:
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
System - system ~scape 013
MD - Appelsap
Deru - Trying to remember
Maps & Diagrams - polytuft - tech
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Sasha!!! :D

Damn wat heerlijk hehe!

Ben ook naturally high vandaag, en dan is het helemaal fijne muziek. ;)
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Kylesa - Unknown Awareness

2 drummers.... tribal...... hard!
 
Haut