Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

sos?!

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
hey, ik heb n vraagje, wat is sos? isset coke? of iets anders? wat is het?
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
sos, wit, kok, coke, allemaal cocaïne 8)
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
Sos is idd gewoon cocaïne.

Maar ik heb wel al eens van een dealer gehoord dat het minder zuiver als gewone coke is en dat t wordt versneden met speed en andere shit. Maar ik weet niet zeker of dat helemaal waar is. Want hier in Limburg praten ze bijna alleen maar over sos i.pv. coke, dus ik denk dat t gewoon een straatnaam is.

Heb vanavond toevallig een grammetje doorgehaald van dit goedje! :shock: (voor het eerst sinds 2 maanden)
Misschien een beetje offtopic, maar wat ik merk bij coke of sos, of hoe je het ook wilt noemen is dat je na één lijn echt een oppermachtig, euforisch en super sociaal gevoel hebt. Maar na t gebruikelijke cocaïnedipje dat volgt na zo'n 3 kwartier alleen maar weer dat gevoel terug wilt krijgen door meer en meer te gaan snuiven, maar dat gevoel van dat heerlijke lijntje krijg je niet meer terug Ik werd alleen maar opgefokt, en wou steeds het woord hebben terwiijl mijn gesprekken met andere mensen nergens meer over gingen. Tis ondertussen 05:43 en ik voel me nog steeds zwaar paranoïa en vrij deprie (op een andere manier als op een kater van de speed trouwens). Maar ik raadt jullie dit spul gewoon af. Tis alleen maar duur, de werking is vrij kort en je wordt er een eikel van terwijl je zelf denkt dat je een hele bink bent. En dit hebben jullie vast al 100 keer gehoord maar Coke is gewoon echt een kut drug.

En deze drug is precies het tegenovergestelde van alles waar een psychonaut voor staat!! Tis allemaal maar schijn.
Ik kan voor mijn gevoel nog ff doorgaan over deze zooi maar ik denk dat jullie dit zelf ook allemaal al vaak genoeg hebben gemerkt en zo verstandig zijn om het niet te doen of alleen met speciale gelegenheiden (zoals ik eigenlijk ook doe, maar heb toch iedere keer spijt als ik het gedaan heb)

Maar ik laat het hierbij en ga rustig proberen te slapen, want ik heb der genoeg over gezegd.

Coke = Nep!!!!!
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
bij ons noemen ze da krijt :p
en njah ik ken ook zo mannen die 50€ neerleggen voor een grammeken
stimulerende drugs zeggen mij nie echt veel maja elk wat wils
alsik ooit es een goe avondjen door wil doen gebruik ik meestal een flesken guarana
veel gezonder
 
Haut