Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Smoke-e

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion dutchmarshal
  • Date de début Date de début

dutchmarshal

Glandeuse Pinéale
Inscrit
21/6/07
ik heb een vraagje over deze happy caps
normaal gesproken ben ik er totaal geen fan van en heb er weinig goede ervaringen ermee...

maar nu las ik over de smok-e caps... en ik wil heel graag horen of mensen hier al ervaring mee hebben gehad!
omdat ik alleen nogmaar salvia heb gerookt en graag wil weten wat er gebeurt bij een orale inname 8)

Smoke-e

Deze Happy Cap is voor de ervaren psychonaut: het bevat 0,5 gram zeer sterk Salvia divinorum-extract.

Product
0.5 gram
Effecten
Salvia divinorum bevat als belangrijkste stoffen salvinorin A en salvinorin B. De voornaamste stof salvinorin A is momenteel de sterkst geïsoleerde hallucinogene stof die bekend is. Salvia is niet te vergelijken met andere hallucinogene middelen zoals paddestoelen of de cacti, het heeft een eigen uniek effect. De trip duurt zeer kort, 20 minuten tot 1 uur. Daarna keert men weer terug naar een normale toestand. Tijdens de trip kunnen diverse toestanden optreden waaronder: tweedimensionale hallucinaties, uittredingen uit het lichaam, verworden van een voorwerp, terug in de tijd reizen, gevoel hebben op meerdere plaatsen tegelijk aanwezig te zijn of (jawel!) een lachkick. De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding: S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken L - Lsd-achtige psychedelische effecten V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!

maar nu las ik over de smok-e caps... en ik wil heel graag horen of mensen hier al ervaring mee hebben gehad!
omdat ik alleen nogmaar salvia heb gerookt en graag wil weten wat er gebeurt bij een orale inname

Die smok-e caps zijn geen capsules. Het is een klein zakje met versnipperd salvia blad dat in een standaard 'happy cap' verpakking zit.

bedankt voor de info :)
maar wat dom zeg...een beetje salvia proberen te verkopen als happy caps..

Retour